tonywerner kirjoitti:Homokulttuuri ilmiönä.

Jee hauska aihe

tonywerner kirjoitti:Vaaleanpunainen puuhka ja kevyt päivävoide?

Nahkainen koppalakki ja paksut mursuviikset?

Molemmat kelpaavat. Viiksien tilalle tosin vaihtaisin siististi trimmatun parran. Itse taidan jokseenkin edustaa pikemminkin edellistä tyyppiä

tonywerner kirjoitti:Mikä stereotypia?

Stereotyypit

Niin kauan kun olen ylipäänsä ollut tietoinen stereotyypeistä (ensimmäinen oli varmaan kun kuulin joskus ekaluokalla puhuttavan, että homot käyttävät korvakoruja), olen käyttänyt niitä eräänlaisena elämäntyylin supermarkettina, josta poimia ostoskoriinsa kiinnostavimmat tuotteet. Olen täysin tehnyt joitakin asioita lähinnä siksi, että niin kuuluu

Toisaalta minua myös viehättävät stereotyyppejä toteuttavat henkilöt
(tosi yllätys kenellekään, joka on vähänkään lukenut kommenttejani erinäisissä ketjuissa
)tonywerner kirjoitti:Onko Suomessa homokulttuuria? Mikä on homokulttuuri?

Onhan täällä. Se on tosin suurimmaksi osaksi niin hajanainen, ettei sitä voine pitää omana erilliskulttuurinaan vaan pikemminkin toisaalta osana ylikansallista ja toisaalta muiden liitännäisryhmien (kuten viisufanien

) kulttuuria.
tonywerner kirjoitti:Onko gay-taloudessasi mahtipontisia eros-patsaita?
Jos sisustaisin klassiseen tyyliin, voisi ollakin. Nykyisellään on vain pinkkejä pehmopossuja, jalkapallolehmiä ja psykedeelisiä makuuhuoneen verhoja. Nuo kaikki joutuvat tosin kaappiin sinä tulevana päivänä, jona lopultakin pääsen toteuttamaan suunnittelemani minimalistis-postmodernin visuaalisen kokonaisratkaisun.
tonywerner kirjoitti:Oman keskustelunhaluni herätti alati kasvava haluni osallistua jonkun ison kaupungin (huom: ei Helsinki) gay pride kulkueeseen.
Samaa on mietitty täälläkin. Suomen Pridet on nähty sen verran monesti että jotain muuta voisi olla välillä. Hyvä muuten, että otit asian esiin, sillä tajusin juuri olevani ensi viikolla Lontoossa

tonywerner kirjoitti:Voinko ikinä osallistua mihinkään gaytapahtumaan (muualla kuin Suomessa) kun kaikki muissa maissa tapahtuvat gaytapahtumat näyttävät tältä:
Tarkoitat kai, kuinka voisit olla osallistumatta?