Valvoja: Timoteus

Facebook kirjoitti:People To Subscribe To
Saana Parviainen
Because you like Äiti
1 friend is subscribed.
Subscribe

Onko kenelläkään teistä ollut koskaan ongelmana, viitsiikö lisätä jotakuta kaverikseen naamakirjassa? Itse harkitsen lisääväni erään henkilön, jonka kanssa ollaan juteltu muutaman kerran ja silloin ainakin meillä vaikutti synkkaavan. Sen paremmin me ei tunneta, mutta Facebookissa ainakin kätevästi tutustuisi
En haluaisi antaa itsestäni liian innokasta kuvaa, koska musta jotenkin tuntuu, että tämä henkilö luulee mun olevan kiinnostunut romanttisessa mielessä, mitä en ole.
Toisaalta eihän kaveriksi lisääminen niin ratkaiseva askel edes ole, joten en oikein tiedä, mikä tässä on lopulta ongelmana. 

40 yhteistä kaveria, uskaltaako vaikken edes tiedä, kuka hän on. 
Hyvä minä.
Välillä pyyntö on kuitenkin laiskuuttani jäänyt lähtemättä. 

Olen jopa ihan oma-aloitteisesti, törkeästi itseäni tyrkyttäen lisännyt mm. sellaisia kavereiden kavereita, joiden kanssa on tullut juteltua jossain, esim. bileissä, ja jotka vaikuttivat hauskoilta ja/tai kiinnostavilta tyypeiltä. Tosin pari tällaista tapausta on sitten poistaneet mut muutaman viikon FB-ystävyyden jälkeen.
(Olen valittanut tästä aikaisemminkin; v*ittuako hyväksytte jos ei kiinnostakaan?) Toisiin taas olen tutustunut hyvinkin, ja olen löytänyt tätä kautta mm. kavereita, joiden kanssa voi keskustella jostain yhteisesti kiinnostavasta asiasta, kuten VHH:sta tai kuntoilusta. 

Jos mut sitten päätetään parin viikon kaveruuden jälkeen poistaa, oma on menetyksensä. 

Mun nimi on Sami ja mun sukunimi alkaa ällällä 

En usko, että kukaan kaveripyyntöä liiallisena innokkuutena pitää, jos olette kuitenkin jonkin verran jo tutustuneet. Ainahan pyynnön kohde voi myös jättää hyväksymättä tai tosiaan poistaa myöhemmin. Eihän facebook ole ikuinen sitoutuminen toiseen ihmiseen, joten kannattaa käyttää tutustumistilaisuudet hyväkseen. Ei siinä mielestäni hirveästi riskejä ole.

Kokeillaan sitten!

Aancon kirjoitti:akuankka13 kirjoitti:Pyytäkääpäs kaikki kippulaiset minua kaveriksi facessa. Minulla on vain vähän kuppilakavereita ja olen hyvin surullinen.
En löytänyt facebookista ketään nimellä akuankka13
Unohdinkin jo että nimeni on Akira Takaki. No, siitä sitten kaveroitumaan kanssani. Olen hyvin ujo enkä ole (ehkä) ikinä pyytänyt ketään kaveriksi.

Joo joo, oli hyvä tarkoitus, mutta tiedän, miltä teurastus näyttää ilmankin, että kuva sellaisesta hyppää silmilleni kepeän surffailun lomassa.

skidi kirjoitti:Taisin juuri nähdä ensimmäistä kertaa sellaisen ällötyskiertokuvan, joista tässäkin ketjussa on kirjoitettu.

Toni kirjoitti:Itse tulin kysymään, että tökkiikö muidenkin facebook tänään vai vihataanko Mua vaan?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa