Kaikkea sieltä löytyykin, kuten muunmuassa tämä: Ihmemies on peruttu!

Valvoja: Timoteus

Tässä taas tämä linkki josta löytyy monta ihanaa jaksoa 

Weewa kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=rdJieF0_DsM

Varoitan myös, tämä ei ole ehkä kaikista ihan hauskaa.
Weewa kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=ilJamXBW2vM
Tässä on vähän joulumieltä ihmisille.Varoitan myös, tämä ei ole ehkä kaikista ihan hauskaa.
VAU!
Naali kirjoitti:Hei pliide, voisitteko laittaa edes jotain viitettä, mitä linkistä pompsahtaa silmille? En todellakaan jaksa avata kaikkia linkkejä, jotka ovat naurattaneet jotakin ihmistä. Omakin huumorintaju on joskus niin huono, etteivät muut varmasti nauraisi samoille videoille, joille itse hirnun väsyneenä. Olisi kuitenkin kiva katsoa kiinnostavat videot. Nyt teen pikemminkin niin, että jätän kaikki epämääräiset ja selityksettömät linkit avaamatta.
Margot kirjoitti:Samixii.

minnie kirjoitti:Tuota samaa olen toivonut World wide web (Linkkivinkkejä) -ketjuunkin, mut ei vaan tunnu teitäkään se "mitä linkistä pompsahtaa silmille" siellä haittaavan, kas kun täällä sitten haittaa...

Margot kirjoitti:En aina kirjoita kuppilaan kaikkea, mitä ajattelen.

Margot kirjoitti:minnie kirjoitti:Tuota samaa olen toivonut World wide web (Linkkivinkkejä) -ketjuunkin, mut ei vaan tunnu teitäkään se "mitä linkistä pompsahtaa silmille" siellä haittaavan, kas kun täällä sitten haittaa...
Minä toivon kyllä linkkeihinkin jotain selitystä, mutten ole varmaan sitä tänne kirjoittanut. En aina kirjoita kuppilaan kaikkea, mitä ajattelen. Onneksi.

, mitä nyt hieman epävireinen, mutta haitanneko tuo mittään sen enempää kuin nykivä kuvakaan.
Jónжì kirjoitti:Margot kirjoitti:En aina kirjoita kuppilaan kaikkea, mitä ajattelen.
Aiku se olis kuppilaan taas kaikki junamatkojen jutut kirjoittanut.
Klodde kommentoi menomatkaa Nalille ja Nalittarelle: "Toi ja Jonsi oli ihan teinejä!"
The_Sipi kirjoitti:Ja sitten ne ihmettelee, miksi inhoan dubbauksia:
http://www.youtube.com/watch?v=nO_1gWdDmD8
MLP:han on suurimpia syitä rakastaa niitä
Vai mitä, Pete?
Suosittelen lämpimästi myös teosta Flipper & Lopaka sekä Digimoninkoskettavia kohtauksia. Toivottavasti MLP:a tulee jatkossa tarjolle enemmänkin, niin pääsemme nauttimaan myös sellaisista klassikoista kuin "Vapauden kello shoi", "Luonto. On harmoniaa.", "Mössö se on" ja "Jos oisin sää, lähtisin äkkiää".

Klodvig kirjoitti:Silloin kun vielä luin sfnetin nyyssejä, jossain ryhmässä aina kysyttiin "kuka on tehnyt tämän karmean dubbauksen?" ja vastaus oli aina sama, Agapio racing team...

Olin jo unohtanut autuaasti noiden dubbausten olemassaolon. 

Meidän AV-opettajan mukaan tulevaisuudessa dubbaus tulee reilusti lisääntymään.

UFOPOLI kirjoitti:Suosittelen lämpimästi myös ... Digimoninkoskettavia kohtauksia.

Miten ne kehtasi syöttää lapsille tommosta huttua?! Nyt noilla on kieltämättä jo aikamoinen huumoriarvo... Ne on jo niin huonoja, että ne ei enää ees oo huonoja. 

kwak kirjoitti:Mun pikkuveli katsoi aikoinaan aina Digimonia ja huomio aina kiinnittyi noihin järkyttäviin dubbauksiin... Kuka tahansa tekis parempia! Ja ne laulut...Miten ne kehtasi syöttää lapsille tommosta huttua?! Nyt noilla on kieltämättä jo aikamoinen huumoriarvo... Ne on jo niin huonoja, että ne ei enää ees oo huonoja.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa