Valvoja: Timoteus

Serduchka kirjoitti:Mä näin taas unta eräästä söpöstä kuppilalaisesta.Tällä kertaa eri kuppilalaisesta kuin viimeksi.
![]()
Olin omassa kodissani laulutunnilla, ja minulla oli täällä laulunopettaja kylässä. Opettajalla oli joku desibeliraja, minkä yli ei saanut mennä, kun laulaa, tai muuten joutuu rangaistavaksi. No, minähän sitten menin sen rajan yli ja heittämällä.
Rangaistuksena jouduin opettajan kotiin kuuraamaan vessapaperilla hänen vessanpönttöään, joka oli säärikarvojen tapaisen karvoituksen peitossa.

Hyvää ruokahalua kaikille. 

Kumpaakaan en kyllä aio tehdä. 

riksa[ kirjoitti:Serduchka kirjoitti:Mä näin taas unta eräästä söpöstä kuppilalaisesta.Tällä kertaa eri kuppilalaisesta kuin viimeksi.
![]()
Se olin mä!?![]()

Serduchka kirjoitti:riksa[ kirjoitti:Se olin mä!?![]()
Hmm, mä oon kyllä joskus muistaakseni nähnyt sustakin unta, mut tällä kertaa se et ollut sä... vaik söpö oletkin.

Ei se kyllä "muka" muistanut aamulla mitään.

akuankka13 kirjoitti:TomppaJr, jolla oli päällään armeijan maastovaatetus, keltainen huomioliivi sekä muodikas rekkakuskin lippis.

akuankka13 kirjoitti:UFOPOLI kirjoitti erittäin pahoittelevan ja syvällisen viestin minulle finaaliinpääsemättömyydestäni, kuten myös nkorppi.

Toni kirjoitti:Nän kuumeisena tulee kyllä mielenkiintoisia unia.
Toinen huom. Antti Reini on kyllä kuuma.
Prinsessa kirjoitti:pesijämuijana
Mietin, että kuumehoureisessa unessa voisi jotain tuollaista tapahtuakin. 

Minä en muista yhtäkään viimeaikoina näkemääni unta, mutta ainakin Voldemortin tapaan aika usein. 

Juttuja tosin sotkivat koko ajan sekavat taustatapahtumat. Jonkun isä harhaili jatkuvasti paikalle, koska hänen beaglensa oli lähtenyt karkuteille ja se oli löydettävä. Sitten oma äitini syöksyi paikalle kauhistelemaan, että takapihalla on syttynyt metsäpalo, mutta kukaan ei uskonut häntä. Ihan normaalia. 

Prinsessa kirjoitti:hänen beaglensa oli lähtenyt karkuteille ja se oli löydettävä.

Happy kirjoitti:johon myöhemmin kesken unen tupsahti yksi viisukuppilainen

ESC93 kirjoitti:Happy kirjoitti:johon myöhemmin kesken unen tupsahti yksi viisukuppilainen
Nimiä!
Ei täältä muutkaan kerro viisukuppila-unia sen tarkemmin 

ESC93 kirjoitti:Happy kirjoitti:johon myöhemmin kesken unen tupsahti yksi viisukuppilainen
Nimiä!

Lisäksi samassa unessa oli känniördäämistä ja niiden muisteluita (tipattomalla oon..) 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa