You got style - muoti

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Näin viime viikolla Ruotsissa eräällä miehellä tuollaiset, ja minäkin hämmennyin. Haluaisin kyllä kokeilla. :heh:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Mun tuttavapiirin hipsterit on hipsutelleet noilla jo vuosikaudet. Paljon kehuja tuntuvat saavan. Itse en ole vielä hurahtanut, koska varpaani ovat kovin viluiset eikä noista juuri lämpöä heru :brr:

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Asun lähelle liikuntakeskusta ja noita näkyy olevan monilla urheilullisilla tyypeillä. Itse en tuollaisia jalkaani laittaisi, mutta muut saavat ihan rauhassa minun puolestani niissä läpsytellä. Näyttävät hauskoilta. :joojoo:
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
barbarossa
Tiskijukka
Tiskijukka
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Jónsì kirjoitti:Ovat kuulemma parhaat kengät, mitä jaloille on olemassa. Itse olen eri mieltä, koska nuo ovat niin S.Aatanan rumat, että mikään jalka ei voi voida hyvin tuon näköisissä kengissä.
Aamen. Ei voi olla mitään rumempaa. Noitahan alkoi tulla joskus 4-5 vuotta sitten, luulin, että niistä oltaisiin jo päästy.
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
barbarossa
Tiskijukka
Tiskijukka
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Magnum kirjoitti:Haluan Uniqlon Suomeen.
Joo, olis kiva! Toisaalta välillä mietin, että onhan se hauskaa kun on tietyt kaupat, joita on vain muilla mailla :sorivaan:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Naali »

En voi uskoa, että tuo varpaiden erottelu olisi kovin mukavan tuntuista, vaikka se mahdollistaakin jokaiselle varpaalle oman tahdon, mitä taas en voi uskoa niiden kaipaavan. Ainakin kaikki varvassukat ovat ihan hirveän tuntuisia jalassa, koska varpaiden välissä on ekstrakangasta. Mun varpaat on vielä melko harottavat (ainakin mammani mukaan, :hihi:), mutta en silti tykkää ajatuksesta.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Violette »

barbarossa kirjoitti:Ei voi olla mitään rumempaa.
Crocsit? :surrur:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Naali »

Eikö Crocsit oo vallan sympaattiset muumikengät noihin sammakkovarpaisiin verrattuna? Luulin, että Sinä Violette et pitäisi varpaita korostavista kengistä! ??? :draamaa:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
barbarossa
Tiskijukka
Tiskijukka
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

^ On. :heh: Jotenkin oon niihin turtunut (vaikka huomaan kyllä aina panevani merkille, jos jollain moiset on), mutta noi varvasjutut hyppää silmille.
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Margot »

Mäkin oon ajatellut, että noiden täytyy tuntua ihan hirveiltä. Varvassukat. :apuva:
What color is your life?

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Violette »

Naali kirjoitti: Luulin, että Sinä Violette et pitäisi varpaita korostavista kengistä! ??? :draamaa:
En pidäkään ja taisin sen tuossa ylempänä myös kertoa :joojoo:
Violette kirjoitti:Itseäni nuo ällöttävät, koska ne korostavat varpaita. :niinpa:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Harmittaa! Oisin halunnut tällaiset Reebokin ihanat, homovibaiset, vilkkuvat lenkkarit, mutta kun suurin koko on 34, enkä kehtaa edes kokeilla mahtuisiko se jalkaani. :parku: Yritin ettiä nettikaupoista isompia kokoja, mutta ilmeisesti koko kenkää ei tehdä isompana. :parku: Pettymysten pettymys!

Kuva
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33086
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Pete »

Aivan liian usealla on päällään näinä päivinä viininpunaiset miestenhousut. :roll:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Pete kirjoitti:Aivan liian usealla on päällään näinä päivinä viininpunaiset miestenhousut. :roll:
Piti ihan tarkistaa, ettei vaan minullakin. Mutta ei onneksi; oli kirkkaanpunaiset.

Avatar
Leonardo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2983
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 09:00
Paikkakunta: Turku

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Leonardo »

^Samoin. :joojoo: Onneksi. :mrgreen:

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

En kestä sitä, että heti, kun olin lukenut tuon Peten viestin ratikassa, viininpunahousuinen mies astui ratikkaan sisään. :rofl: Ja myöhemmin minut kiilasi viininpunahousuinen muullakin pukeutumisellaan selvästi nuorekkuutta tavoitellut vanhus S-marketissa. :heh:

Minusta viininpunaiset housut eivät ole epämiellyttäviä, enkä koe nähneeni niitä liikaa. :miettii: Itse en omista.
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33086
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Pete »

Lämpimät kiitokset UFOPOLI ja Leonardo! :hali:
riksa[ kirjoitti:En kestä sitä, että heti, kun olin lukenut tuon Peten viestin ratikassa, viininpunahousuinen mies astui ratikkaan sisään. :rofl: Ja myöhemmin minut kiilasi viininpunahousuinen muullakin pukeutumisellaan selvästi nuorekkuutta tavoitellut vanhus S-marketissa.
:heh:

Minulle tulee viininpunaisista vaatteista mieleen 1990-luvulla suositut R-Collectionin takit, joissa on edessä tasku. Mielleyhtymä saa minut ahdistumaan. :(

Kuva
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Ai kauheata, minulla on 90-luvulta peräisin oleva R-collectionin anorakki, jossa on edessä tasku. Käytin sitä viimeksi viikko sitten. Auttaako, että se on hailakansininen?

(Mutta joo, tästä sainkin idean ostaa viininpunaiset miestenhousut... Sattuu olemaan minulle hyvin sopiva väri.)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Magnum »

Minulla on viininpunaiset housut. Minusta niita on paljon helpompi yhdistella erilaisiin asukokonaisuuksiin kuin esimerkiksi kirkkaanpunaisia. Kirkkaanpunaiset vievat liikaa huomiota. Tama kommentti koski vain omaa pukeutumistani. UFOPOLIt ja muut kirkkaanpunaiseen pukeutuvat ovat oma lukunsa ja heilla punainen toimii.

EDIT: Typo
Viimeksi muokannut Magnum, 25 Syys 2012, 12:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Magnum kirjoitti:UFOPOLIt ja muut kirkkaanpunaiseen pukeutuvat ovat oma lukunsa ja heilla punainen toimii.
Jee toimii! :uujee: Kieltämättä itselläni niiden harvojen epäkirkkaanpunaisten vaatekappaleiden, jotka omistan, yhdistäminen muihin tuottaa yleensä vaikeuksia, toisin kuin kirkkaiden.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Yksi lempivaatekaupoistani Orsay avataan 17.10. Helsingin Forumiin! :ihana: :tapu: En tiedä avataanko muualle Suomeen, mutta tää on ihan loistava uutinen! :kups: Orsaylla on niin hienoja vaatteita, viimeksi Saksan reissulla ostin kahdet housut ja varmaan neljä paitaa kyseisestä puljusta. :kups: <3 :ihana:

http://world.orsay.com/
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Metsis »

En ollut koskaan törmännyt kyseisen puljun vaatteisiin, mutta nettisivujen perusteella vaikutti oikein lupaavalta! Voisin kuvitella ostavani. :joojoo:

Mun kaikki toiveet ois täytetty, jos Jane Norman tulisi Suomeen. http://www.janenorman.co.uk/
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Zalando on vanginnut Serdun kuolaamaan asusteita. :kuolaus: <3
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Koetin tänään ostaa ne viininpunaiset housut, mutten onnistunut. Perhanan tight fit! Kaikki housut on kuin jotain ihme äitiysvaatteita (miestenkin), mahaa mahtuu ilman mitään rajaa mutta muita ruumiinosia sitten ei. Piti tyytyä viininpunaiseen vyöhön, mutta sekin on ns. tight fit eli mahakkaille henkilöille suunniteltu, ei ole tarpeeksi reikiä. No, huomenna suutarille hoitamaan asia.

Erityisesti jäivät harmittamaan yhdet väriltään täydelliset harmahtavanviininpunaiset pökät, mutta kun malli oli väärä niin ei voi mitään. Ostin sitten vyön lisäksi mustan pikkutakin ja himmeänmustat kengät, kerrankin korolliset sellaiset, mikä on vähän jännää kun ovat nilkoista löysät (kuten kyllä kengät yleensäkin).
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33086
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Pete »

Tiger of Sweden myy pitkähihaisia t-paitoja. Tässä yksi esimerkki:

Kuva
(Hinta: 79 €, tuotteen saa tänään 40 prosentin alennuksella koodilla TIGERSALE)

Olen aina ennen ajatellut t-paitojen olevan lyhythihaisia, mutta olin näköjään väärässä. :miettii:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Pete kirjoitti:Olen aina ennen ajatellut t-paitojen olevan lyhythihaisia, mutta olin näköjään väärässä. :miettii:
Onhan noita nyt olleet henkkamaukat ja stockmannit täynnä maailmansivuun. :joojoo: Minäkin tosin kuvittelin t-paitojen olevan lyhythihaisia aina, mutta siitä on jo hetki. :miettii:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33086
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Pete »

Jónsì kirjoitti:Onhan noita nyt olleet henkkamaukat ja stockmannit täynnä maailmansivuun. :joojoo:
Okei. :shock:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Margot »

Joo, onhan noita pitkähihaisia peruspaitoja ollut "aina". Mä en kyllä ikinä kutsu niitä t-paidoiksi, vaan yleensä juurikin "pitkähihaisiksi peruspaidoiksi" tai "pitkähihaisiksi yksivärisiksi".
What color is your life?

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Ostin ensimmäiset punaiset farkut. Noi on tosi hyvännäköiset jalassa. :kuolaus:
Raipatirai

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Naali »

^Jätkä kuolailee omaa pebaansa siellä! Oikein! :tapu: Minäkin haluan farkut! Väreistä mieluiten tummansiniset tai keskiharmaat. :joojoo: Lisäksi haluan tiedottaa, että mulla on uudet ruskeat nahkasaappaat, joista olen kovin ylpeä ja onnellinen.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Vastaa Viestiin