Hooked on Wii - Pelipulinaa

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Täällä ei ole pelipulinaa? :eeek: No nyt on. :heh: Keskustelua siis kaikista mahdollisista peleistä; lautapeleistä, konsolipeleistä, leikeistä ym.

Jos olet mäkihypyn ystävä, kannattaa kokeilla Deluxe Ski Jump-pelisarjaa, vaikea peli, mutta onnistuminen tekee hyvää. :ihana: Olen yksi maailman parhaista, ei siinä mitään. :draamaa: :rofl: Mutta joo, koukuttava on. Kannattaa kokeilla. Koko peli ei maksa kuin 15 euroa jos jää koukkuun. :peukku:
Meow cat, please meow back.

Lanttutohtori
Siemailija
Siemailija
Viestit: 131
Liittynyt: 19 Helmi 2011, 22:33
Paikkakunta: Merikarvia

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja Lanttutohtori »

Itse olen viidenvanhasta saakka pelannut NES (Nintendo Entertainment System) -pelikonsolilla vähän kaikenlaisia pelejä. Tällä hetkellä kokoelmastani löytyy Suomeen importattu, tosin tällä hetkellä epäkuntoinen NES-PAL-001 -konsoli, sekä toimiva saksalainen NESE-001 -konsoli. Pelejä löytyy loosena (eli ilman koteloa ja ohjekirjaa) 16 kappaletta, joista yksi pirapeli. Lisäksi CIB:inä (Complete in box, eli ohjekirja, pelin suojus ja kotelo + vielä alkuperäiset styroxit) löytyy yksi peli.
Pelit Versio Kotelo Ohjeet
Hook PAL Ei Ei
Jungle Book PAL Ei Ei
Mario & Yoshi PAL Ei Ei
Mike Tyson's Punch-Out!! PAL Ei Ei
Shadowgate PAL Ei Ei
Silent Service PAL Ei Ei
Skate Boy PIRA Ei Ei
Solomon's Key PAL Ei Ei
Star Wars PAL Ei Ei
Startropics PAL Ei Ei
Super Mario / Tetris / Nintendo World Cup PAL Ei Ei
Super Mario Bros, 2 PAL Ei Ei
Super Mario bros. PAL Ei Ei
Super Mario bros. / Duck Hunt PAL Ei Ei
Super Mario bros. 3 PAL Ei Ei
Werewolf - The Last Warrior PAL Ei Ei
Yoshi's Cookie PAL On On
Rahaa näihin menee melkoisesti, pelejä kun ei löydy halvalla ihan mistä vaan. Lisäksi konsolit ja pelit tarjoavat muutakin ajanvietettä, kuin sitä pelaamista, esimerkiksi konsolin ja pelien puhdistamista. Tulevaisuudessa olisin aikeissa korjata tuon epäkuntoisen konsolin ja modata toisen konsoleistani, jolloin siihen sopisivat muutkin kuin eurooppalaiset NES-pelit.

Mielestäni uudenaikaiset videopelit ovat melko lailla toistensa kopioita, mitä nyt jonkin verran olen pelannut Call of Duty - Black Ops:ia ja muutamaa vastaavaan kategoriaan kuuluvaa peliä, The Sims -pelejä ja monia nettipelejä. NES-aikakaudella pelejen tekeminen todellakin vaati jotain. Vaikka grafiikat eivät tosiaankaan vastaa jokaisen nykynuorison edustajan tottumuksia ja pelitkin voivat vaikuttaa vain tylsiltä tasohyppelyiltä, harrastukseen jää todella helposti koukkuun.
blogini --> www.kyynelkuusi.blogspot.com

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16168
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Joskus muinoin pelasin päivät pitkät pleikkakakkosellani NHL:ää (04, 05, 06 ja 07), F1:siä (03 ja 04) sekä kaikkien aikojen suosikkipeliäni Gran Turismo 4:sta. :ihana: Nyt en tosin ole muutamaan vuoteen koskenutkaan pleikkaani, vaikka se onkin aivan läppärin vieressä. :heh: Toisaalta se ja televisio ovatkin jo vähän kaputt, enkä ole jaksanut tehdä niille mitään.
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja Magnum »

Saimme viime syksynä Pleikka3:n ja sain vaimolta joululahjaksi siihen Gran Turismo 5:n. Sitä tuli joulun jälkeen pelattua sen verran, että vaimon mielestä olin jäänyt koukkuun.
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Minulla oli muksuna Sega Megadrive 16bit. Sen jälkeen pelailinkin vain tietokoneella (Pentium 100mhz vuonna 1996). Tulevaisuudessa olen pohtinut hankkivani Playstationin. :joojoo:

Mulla on tämmönen historia tietokonepelien kanssa. Aika helppo nähdä, mitkä oli mun lempigenret:

Ongelmanratkomispelit
-Star Trek Deep Space Nine - Harbinger (todella kökkö peli mutta on ensimmäinen pelini tietokoneelle)
-Ripley's Believe it or not (Tästä se rakkaus ongelmanratkomispeleihin alkoi)
-The Day of Tentacle (klassikko!)
-Sam & Max (voiko parempaa huumoria olla? :rofl: )
-Broken Sword - Sleeping dragon (ehkä yksi parhaimmista peleistä ikinä! :ihana: )
-Grim Fandango (Myöskin yksi parhaimista peleistä!!!)
-Lighthouse (Vähemmän tunnettu? Mutta oli visuaalisesti erittäin kaunis, haastavat ongelmatehtävät... ihan loistopeli!)


Strategiapelit

-Settlers -sarja (ainakin II ja III, ja erityisesti kolmannessa osassa se musiikki on ihanaa!)
-Command & Conquer (sekä tiberium-sodat että red alert)
-Civilzation II-IV (viides osa tuskin pyörii minun koneellani vielä :eiei: )
-Warcraft ( örkit ja ihmiset rulaa :rok: )
-Sim City 2000-3000-IV-Societies (erityisesti rakastan osaa IV :ihana: )
-Caesar ja Pharaoh
-Worms
-Tropico 3 (vuosi sitten ostin, kyllästyin melko nopsaa. Onneksi ei maksanut paljoa).
-Sims (lähinnä käytin sisustuksen tarkasteluun :heh: )

1st person shooter :puna:
-Doom :puna:
-Doom 2 :puna: (Minulle muuten tulee jostain syystä näistä peleistä huono olo, jos katson vieressä. :shock: )
-Lands of lore I ja II (en tosin nyt tiedä voisko tätä tähän laskea, mutta hahmon silminhän tässä mennään ja
tapellaan örkkejä vastaan)

3rd person
Star Wars - Episode I
Raipatirai

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Mä olen aina pelannut tietokonepelejä, en juuri koskaan konsolipelejä. Tietokonepeleistä suosikkejani ovat Civilization-pelit (mulla on se viideskin :uujee: ) sekä Sim City-pelit. Olen ollut myös koukussa Europa Universalis II -peliin. Nykyään pelaan hirveen, hirveen vähän.

Ai niin, ja nuorempana pelasin myös paljon Red Alert -pelejä, ja vielä nuorempana Mortal Kombatia! :peukku:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Mä olin yläasteikäisenä koukussa Aapeliin! :violette:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Mä oon pelannu pienestä pitäen, sekä tietokoneella että konsoleilla.
Ensimmäinen tietokone oli Amstrad (Commodoren kilpailija tais olla), joka toimi pelikoneena, c-kaseteilla oli jos jonkinnäköstä peliä. Kone oli tän näkönen Kuva

Myöhemmin tuli ostettua PC, 66MhZ :heh: muistan hinnankin, 12 000mk ( :eeek: ). Pelattua tuli Space Questeja, Doomia, Simon the Sorcereria, Wormsia yms yms yms. Pikkuhiljaa tuli päivitettyä konetta paremmaks.

Konsoleita olen omistanut Playstation 1, Playstation 2, Nintendo 8bit, Nintendo 64 ja Xbox.

Tällä hetkellä taloudesta löytyypi Ps3, Xbox360 sekä Wii. Kaikille näille kolmelle on hirmu kasa pelejä, joita tulee pelattua vaihtelevasti. Xbox 360:lle on Kinect-kamera ja sille sopivia pelejä löytyy kuntoilua, tanssia sekä minipelejä.

Ihana pelipulina :uujee:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Mä olen aloittanut peliurani isoisäni Commodorella! Tuolloin tuli sisarusten kanssa väännettyä paljon mm. Bubble Bobblea, Mission impossiblea ja erilaisia urheilupelejä, esim. 10-ottelupeli Decathlonia - voi luoja sitä joystickin rynkytystä! :heh:
Kotiin hankitulla Atarilla tykkäsin pelata Maniac Mansionia, ja tuolta kai sitten lähtikin innostukseni ongelmanratkaisu/seikkailupeleihin, ja myöhemmin tulikin koluttua PC:llä Monkey Island -pelejä, DOTT (tietenkin), Sam & Max hit the Road, Space Quest -pelit, Indiana Jones and the Fate of Atlantis (Indiana Jones ja Atlantis-myytti, voiko parempaa yhdistelmää ollakaan :draamaa: ). Strategiapeleistä Colonization ja Civilization (nelosta pelailen nykyään) ovat olleet niitä mieluisimpia ja FPS:istä vanhat kunnon Wolfenstein 3D ja Doom ovat edelleenkin mainioita pelejä. Kaiholla muistelen myös peliä Ultima Underworld - the Stygian Abyss, joka jäi multa aikoinaan pahasti kesken. Taidanpa olla pelimaussani pahasti jumittunut 90-luvulle, aikamoinen vaikutus pelihistoriaani on ollut toki veljelläni, tuskin muuten olisin moniakaan näistä peleistä tullut pelanneeksi. Nykyisin mulla on PC:n ohella myös Wii, mutta siihen en ole jäänyt pahemmin koukkuun. :mrgreen:
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
Green-Beece
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 678
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 10:45
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja Green-Beece »

Olen jäänyt koukkuun Okamideniin. Eikä ihme, kauniit grafiikat ja musiikki suorastaan hivelevät silmiä ja korvia. Lisäksi hahmot ja bossit ovat luovia (erityisesti Renjishi) :rakkaus: Jos vain olisi Wii, niin voisi pelata Okamia. Hiivatti... :niinpa:

Okamiden taitaa olla ensimmäinen pelaamani peli, jossa on kunnon bossi-taisteluja... :eeek:
If you have a dream, cherish it and pursue the ideals to make that dream a reality, and someday you will achieve all that you dreamed of.
~N

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33082
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja Pete »

En voi käsittää, kuinka Little Big Planetia (PS3) voidaan mainostaa lapsen ensimmäiseksi peliksi. Kovin on vaikea ja pelottava sellaiseksi! :shock:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33082
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja Pete »

Sain joululahjaksi maantietopainotteisen Vagabond-lautapelin. Pelasin sitä vasta äsken ensimmäistä kertaa, ja olipas se mahtava! :tapu: Älyttömän monipuolinen! :shock: Luulen voivani suositella peliä ainakin nimimerkki kwakille. :joojoo:

Kuva
Riskinä seniorilaumat

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Haastan teidät. :joojoo: 47,6 metriä kunnolla juosten.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2834
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

^ Täähän on hauska, mutta miten mä en vaan kykene juoksemaan kunnolla? :puna:

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mietin kirjoitanko tämän shoppailuihin vai pelipulinaan, mutta päädyin kirjoittamaan tänne nyt kuitenkin. Eli löysin viikonloppuna Tarjoustalosta 3-in-1 kaukosäätimen Playstation 3:n! Tässä kaukosäätimessä on mukana vielä näppäimistö ja vielä kätevä kakkosohjain pleikkarille. Eli siis kaikki kolme yhdessä paketissa. :uujee: Ja hintaa tälle tuli vain 20 €! Merkki ei tietenkään ollut Sonyn, vaan joku halpis, mutta kyllä se oikein hyvin tuntui pelittävän, kun testailin sitä. :joojoo: Nyt helpottuu mulla mm. dvd-levyjen katselu ja kirjoittaminen. :surrur:

Lisäksi höpsäännyin ostamaan Pleikkarille Fitness pelin. Pelissä siis liikutaan Move-ohjainten avulla ja kerätään pisteitä, esim. käsillä pitää osua erilaisiin kohteisiin ja samalla liikkuu ja hiki virtaa. Nyt alkaa ankara kotijumppa ja pisteiden keryy. :huiskut:

/Edit: kirjoitusvirhe.
Viimeksi muokannut Weewa, 07 Tammi 2013, 09:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9495
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja kwak »

Pete kirjoitti:Sain joululahjaksi maantietopainotteisen Vagabond-lautapelin. Pelasin sitä vasta äsken ensimmäistä kertaa, ja olipas se mahtava! :tapu: Älyttömän monipuolinen! :shock: Luulen voivani suositella peliä ainakin nimimerkki kwakille. :joojoo:
Pelasin tuota vasta jokin aika sitten kaveriporukalla ja tuntui kyllä olevan aika sekava ja monimutkainen. :miettii: Maantiedeosuus oli tietenkin ihan kiva, mutta en ole muutoin mikään tietokilpailujen ykkösfani.
Keep your head high above the water

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33082
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja Pete »

^ Ei se tunnu sekavalta enää sen ensimmäisen pelikerran jälkeen. :heh:

YleX Aamu on pelauttanut 8-bittistä Nintendoa 9-vuotiaalla Ukolla. :mrgreen: http://ylex.yle.fi/ylex-areena/play/1710085
Riskinä seniorilaumat

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Mattokauppias kirjoitti:^ Täähän on hauska, mutta miten mä en vaan kykene juoksemaan kunnolla? :puna:
Tuota on myös tituleerattu kaikkien aikojen vaikeimmaksi peliksi :heh:

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja skidi »

Mua on alkanut houkuttaa Wii :puna: Onko kellään mitään syytä, miksi kohta 27-vuotiaan naisihmisen ei pitäisi sellaista hankkia?
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Wii on kiva! Mä taas mietin, jos ensi vuonna hankkisi PS3:sen. :heh:
Raipatirai

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3318
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Molemmat konsolit löytyvät, ja molemmissa on puolensa. PS3 on oikein hyvä laite.

Wiin hinta lienee alhainen nyt, sillä sen seuraaja Wii U julkaistiin Euroopassa 30. marraskuuta. Joulun jälkeen sen voi todennäköisesti poimia hyvinkin halvalla. En mene takuuseen tulevaisuuden pelijulkaisuista Wiille, mutta löytyy sillekin pelattavaa tässä vaiheessa.

PS3:n hinta on sekin mennyt alas ajan mittaan, vaikka PS4:sta ei näy eikä kuulu. Se onkin erinomainen ostos - pelejä on tarjolla melkoinen valikoima ja laite on tehokas. Sitä paitsi uudet pelit julkaistaan PS3:lle todennäköisesti vielä vuosia PS4:n julkaisemisen jälkeen, mikä tarkoittaa että pelit eivät ainakaan lopu kesken.

Suosittelen lämpimästi LA Noirea, mikäli Vompeli PS3:n ostaa. Loistava tuotos.

---

EDIT: Kuulostan melkein mainosmieheltä. :puna:
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8765
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Vompeli kirjoitti:Wii on kiva! Mä taas mietin, jos ensi vuonna hankkisi PS3:sen. :heh:
Mä hankin PS3:n pelaamista varten pari vuotta sitten ja olen pelannut sillä yhtä (kaupasta ostettua) peliä. Toki vähän Angry Birdsiäkin kokeilin (en jaksanut) ennen sen saapumista Facebookiin, mutta siinä se. Ei ole vaan jaksanut pelailla mitään vanhaan malliin, mutta kyllähän tuo leffan katseluunkin soveltuu hyvin. :heh:
UFOPOLI kirjoitti:
Mattokauppias kirjoitti:^ Täähän on hauska, mutta miten mä en vaan kykene juoksemaan kunnolla? :puna:
Tuota on myös tituleerattu kaikkien aikojen vaikeimmaksi peliksi :heh:
Mä oon päässyt ton jopa läpi. En tyylillä, en nopeudella, mutta kuitenkin. Tais olla lähempänä kymmentä minuuttia se aika ja edellinen samansuuntaiseen aikaan päätynyt yritys katkesi johonkin 95 metrin tienoille. :rofl: Se aita oli pahin. :surrur:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Mulla on hirrrrveesti pleikkarille (ps3), xboxille (360) ja wiille pelejä. Viimeisin ostos pleikkarille on FarCry3 :ihana: :ihana: :ihana: :ihana:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Minulla on Wii, jolla en ole tehnyt mitään yli kahteen vuoteen. :puna: Enkä usko, että teenkään enää koskaan. :joojoo:

Se on sinänsä merkityksellinen laite elämässäni ( :heh: ), sillä sen ansiosta/avulla aloitin urheilun kolmisen vuotta sitten. Ja suuren painonpudotuksen.

Jos olet skidi kiinnostunut, ota yhteyttä. :heh:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja skidi »

^Onko pelejä? Katsoin juuri tarjouksen, jonka tässä käyn lähiaikoina poimimassa, jos parempaa ei tule vastaan, joten pistäpä tarjousta boksiin :mrgreen: Mä ihan oikeasti olen nimittäin valmis wiille. Xboxiakin vähän sillä silmällä vilkuilin, mutta se lienee liian tyyris tädille. Tiedän myös sen, että alkuvuoden alennusmyynneistä sen varmaan saisi paremmalla hinnalla kuin joulutarjouksista, mutta en välttämättä ehdi niihin, koska olen matkoilla.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja skidi »

Wiin tanssimaton valmistus on kuulemma lopetettu :vollotus:
Olisikohan sen sijaan Wii Sing hintansa väärti :miettii: Singstarista tykkään ainakin, joten voikohan tuo paljon poiketa siitä? Ja tahtookohan kukaan tutuistani pelata sitä?
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Tahdon. :tahdon:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja skidi »

Katselin tänään kaupassa laulupeliä, jossa on Euphoria :vonkaus:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Mun peliura alkoi vuonna 1987 Commodore 64:llä. Oli 14-tuumainen putkitelkku ja kasettiasema. Taottiin Bubble Bobblea, Giana Sistersiä, California Gamesia, IK+:aa, Frankie Goes To Hollywoodia ja monia muita.... Parasta oli, kun opittiin virittämään itse kasettiasemaa poraamalla siihen reikä ja ruuvaamalla tietty määrä kierroksia ns. turbopelejä varten. Ja koodausurani huipun saavutin, kun keksin Bubble Bobbleen kuolemattomuuskoodin, eli rajattomat elämät!

Obs! :tosion: Elektroniikkapelit olivat kova sana ennen konsolipelejä! Tallessa on liuta Nintendon kaksiruutuisia "Game & watcheja".

Menenpä tästä :hiips:

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Hooked on Wii - Pelipulinaa

Viesti Kirjoittaja skidi »

Jep, elektroniikkapelit oli kova juttu. Tässä taannoin kuulin, kun kaksi ikääntyneehköä rouvaa jutteli keskenään, ja toinen kertoi, että heidän Saimi-Petterinsä tahtoo nykyään vaan niitä elektroniikkapelejä. Meinasin jo rynnätä tänne kysymään, ovatko elektroniikkapelit mahdollisesti tehneet paluun, mutta sitten aloin epäillä, että rouvan pelitietoisuus vain oli päivittymättä.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Vastaa Viestiin