Lipstick (Meikit ja muu kosmetiikka)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Lipstick (Meikit ja muu kosmetiikka)

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Tätä aihepiiriä on toki aiemmin ainakin TV-Shopin karvanpoistotuotteiden muodossa sivuttu Tiskialtaassakin, mutta ajattelin kuitenkin että Kuppilaan mahtuisi myös ketju jossa keskusteltaisiin kosmetiikkateollisuuden ihmeellisestä maailmassa. Eli siitä vain kuppilakansa (sukupuoleen katsomatta) vatvomaan meikkejä, hajuvesiä, shampoita ja hiusvärejä ynnä niihin liittyviä probleemeja! :)

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Karvanpoisto vahaliuskoilla

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Ja aloitanpa sitten saman tien keskustelun itse: kiinnostaisi kuulla kokemuksia ihokarvojen poistosta vahaliuskoilla?

Itse nimittäin ostin juuri paketillisen kasvoille tarkoitettuja liuskoja, aikomuksenani riipiä niiden avulla karvoitusta ylähuulesta. Ja omasta mielestäni toimin ihan ohjeiden mukaan, lämmittelin vahan käsien välissä ja pistin sen puhtaalle iholle. Vaan kun se liuska piti repäistä irti, niin karvat eivät lähteneetkään. Vaha vain oli jymähtänyt kiinni ihoon.

Yritin poistella sitä puketissa tulleilla puhdistuspyyhkeillä, mutta eipä lähtenyt. Sitten kokeilin vesipesua, sillä seurauksella että kuivattuani naaman punaiseen froteepyyhkeeseen minulla oli nassussani punaiset froteenukkaviikset. Siis ihan oikeasti! (Jos omistaisin digikameran olisin toki taltioinut näyn Viisugalleriaan. :wink: Nyt oli filmi lopussa.)

Pitkällisen hinkkaamisen ja raaputtamisen jälkeen sain nukan ja vahat pois naamasta. Nyt sitten kiinnostaisi tietää, onko jollakulla muulla vastaavia kokemuksia? Voiko tuo vaha sittenkin toimia, vai linkaisenko koko loppupaketin suoraan roskiin?

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Lilli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 855
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:08
Paikkakunta: Kuopio

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Lilli »

Periaatteessa se varmaan voi toimia, mutta ....'¨


Tismalleen samat kokemukset ja samasta operaatiosta ..... ja pahin on vielä edessä ...... tuon kärsimyksen ja pettymyksen lisäksi seuraavana aamuna herätessäni koko naama käsitellyiltä alueilta oli turvonnut, ärtynyt ja erittäin tulehtunut noin viikon .... ei todellakaan asiaa ulos .... :x :x :x
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
- Muumit -

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Minun nassuni ei tulehtunut, sentään, mutta alanpa epäillä etten kokeile temppua toiste.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Oletteko kokeilleet sitä nenälaastaria, joka irrottaa ns. mustapäät? Joskus ne tepsivät, mutta joskus käy niin, että nenään jää liimakerros. Onko muilla ko. Nivean tuotteesta kokemuksia?
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Olen kokeillut ja vähän samanlaisia havaintoja on ollut minullakin: joskus on laastari on hoitanut hommansa, toisinaan ollut täysi susi. Tosin sen olen huomannut, ettei se yleensä silloin pelaa kunnolla kun sitä ei ole kastellut tarpeeksi.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Mullakin on ollu nenalappuja ja otsalappuja ja leukalappuja. Ja aina on toimineet niinku pitään. Kyllä siihen tarraan kiinnittyy likaa, mutta ei se kokonaan poista mitään. Et kyllä mustapäät jää.....

Mitään vahoja en ole koskaan kokeillu enkä kokeille. Mä ulvosin vaan kurkku suorana kun sattuis niin perhanasti.
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Nata »

Minä olen joittenkin mielestä epänainen. En meikkaa, en osaa meikata, en omista meikkejä, en tunne tarvetta omistaa meikkejä.
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

Meikäläisellä lukee jääkaapin ovessa:
"Nautin elämästäni, valitsin oikean meikkivoiteen"
(ihan oikeestiiiii, oli semmonen mainos !!)
:termari:

Avatar
Nysa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1559
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 13:23
Paikkakunta: Pielavesi

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Nysa »

No himppu, ilmankos tää elämä joskus ottaa päähän-- käytän varmaan väärän merkkistä meikkivoidetta :P :P (Vitsi, vitsi)
Hyvän olon salaisuus on löytää oma Tikrujen herkkunsa. Silloin pysyy terveenä ja vahvana. Ja kun jaksat pomppia, voit näyttää isommalta!

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

Nysa kirjoitti:No himppu, ilmankos tää elämä joskus ottaa päähän-- käytän varmaan väärän merkkistä meikkivoidetta :P :P (Vitsi, vitsi)
NO NIIIIIII`I :shock: :lol: !!!!
:termari:

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Violette »

Minä käytän jo varmaan viidettä vuotta samaa meikkivoidetta, Max Factorin Lasting Performancea. Se on yksinkertaisesti paras: ei sottaa, pysyy hyvin, levittyy hyvin ja sitä paitsi sarjasta löytyy minun iholleni tarpeeksi vaalea sävy... minun on nimittäin aika vaikeaa löytää tarpeeksi vaaleaa meikkivoidetta!
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Nysa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1559
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 13:23
Paikkakunta: Pielavesi

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Nysa »

Oikeesti tulee käytettyä minkään valtakunnan meikkivoidetta todella harvoin... mielessä pyörii kauhukuvat nuoruuden sottaisista puseronkauluksista. Jotakin ostin, tuoteseloste väitti tahraamattomaksi. Kerran laitoin ja muutenkin kuiva kasvojen iho tuntui kiristävältä naamiolta. :? Mitäs merkkiä se olikaan se onnelliseksi tekevä voide, Termari? :D
Hyvän olon salaisuus on löytää oma Tikrujen herkkunsa. Silloin pysyy terveenä ja vahvana. Ja kun jaksat pomppia, voit näyttää isommalta!

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

Nysa kirjoitti:Oikeesti tulee käytettyä minkään valtakunnan meikkivoidetta todella harvoin... mielessä pyörii kauhukuvat nuoruuden sottaisista puseronkauluksista. Jotakin ostin, tuoteseloste väitti tahraamattomaksi. Kerran laitoin ja muutenkin kuiva kasvojen iho tuntui kiristävältä naamiolta. :? Mitäs merkkiä se olikaan se onnelliseksi tekevä voide, Termari? :D
Heee, en mä kyllä enää muista mik´merkki se oli.
Mulla on pelkästänsä se otsake irti leikattuna.
Tosin kun se oli sinisellä pohjalla, niin voisin arvata kyseessä olleen
Nivean, mutta mä en sitten ota vastuuta tästä, jos ei elämäis paranekaan merkittävästi :lol: :lol:

En mä kyllä usko, että nykypäivänä enää hirveesti edes myytäisiin
sellaisia tahraavia meikkivoiteita(jos ei nyt ihan parin euron lotioneista puhuta) & kandee varmaan valita
sellainen kuivemmalle iholle tarkoitettu kräämi, jos on tuota
kiristyksen tunnetta ollunna.

Jos ny "ihan aikuisten oikeesti" ruvetaan meikkivoiteista juibaamaan, niin
mä vannon tällähetkellä L´orealin Ideal Balance -nimiseen tököttiin.
Niin on kuulkaa elämä parantunut jo kahden päivän käytön jälkeen + pärstä on kohtuukunnossa vielä iltapäivälläkin, ko aamulla sitä
linjamenttiä lärviinsä läiskii !:shock:

:idea: Pitäiskö harkita mainosalaa -HÄH ???? .
:termari:

Avatar
Nysa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1559
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 13:23
Paikkakunta: Pielavesi

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Nysa »

Aikun nää täällä meikkivoidekeskustelee :D Kyllä siinä mun kokeilemassa tökötissä luki jotta kuivalle iholle ja luvattiin silkkinen ihon pinta ilman kiristävää tunnetta ja ties mitä. Vaan ei se yksinkertaisesti sopinut mulle, täytyy joskus koettaa kai jotain muuta merkkiä.
Hyvän olon salaisuus on löytää oma Tikrujen herkkunsa. Silloin pysyy terveenä ja vahvana. Ja kun jaksat pomppia, voit näyttää isommalta!

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Kokeile Nysa laittaa sen meikkivoiteen alle tehotippoja, josko silloin helpottaisi. Itse ainakin käytän niitä talvisin kovalla pakkasella, jolloin ihoni tuppaa kuivumaan. Pärjään niiden kanssa vallan mainiosti vaikka meikkivoiteeni onkin tahraamatonta sorttia.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Nysa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1559
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 13:23
Paikkakunta: Pielavesi

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Nysa »

Kiitos neuvosta, täytyypä kokeilla... tippoja onkin kahdenlaisia varastossa :oops:
Hyvän olon salaisuus on löytää oma Tikrujen herkkunsa. Silloin pysyy terveenä ja vahvana. Ja kun jaksat pomppia, voit näyttää isommalta!

Avatar
Clara
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3116
Liittynyt: 29 Elo 2004, 19:59

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Clara »

Meikkaan kausittain...viimeksi tämmönen kausi oli,kun vaihdoin silmälasit kehyksettömiin.Oli monta viikkoa niin alaston olo :shocked: .Edellisissä laseissa oli vielä tummennustakin,uudet on kirkkaat.No,muutaman viikon jälkeen siihen "avoimuuteen" tottui ja palasin entiseen vain ripsiväri-linjaan.

En voisi kuvitella paklaavani joka päivä tyyliin meikkivoide,puuteri,ripsarit,huulipunat.Joskus tehtynä se on kivaa ja ERITTÄIN SUOTAVAAKIN.Tämmönen tilanne on esmes se,kun istuu Tampereella eturivissä :D :P .

Avatar
Nysa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1559
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 13:23
Paikkakunta: Pielavesi

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Nysa »

Töihin tulee meikattua, mutta viikonloput ja kesät vietän suurimmaksi osaksi luonnonkauh... eikun siis luonnonkauniina! Silloin tulee "paklattua" vain ja ainoastaan jos on jonnekin menoa.
Hyvän olon salaisuus on löytää oma Tikrujen herkkunsa. Silloin pysyy terveenä ja vahvana. Ja kun jaksat pomppia, voit näyttää isommalta!

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Samoilla linjoilla Nysan kanssa. Töihin meikkaan - kertokoon se sitten huonosta itsetunnosta tai ties mistä, mutta jotenkin on vain helpompi keskittyä työntekoon kun ei tarvitse stressata nuhruisen ulkoasun puolesta. Kevyt meikki tuo ainakin minulle lisää itseluottamusta. Ja iltamenoihin tykkään laittautua oikein kunnolla! Mutta vapaapäivät ja viikonloput ovat sitten asia erikseen, välillä on mukava viilettää menemään au naturel.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Stello
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 484
Liittynyt: 07 Maalis 2004, 20:14
Paikkakunta: Bray, Co.Wicklow, Ireland
Viesti:

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Stello »

Mä käytän yleensä vaan ripsiväriä ja kulmakynää. Joskus harvoin huulipunaa ja esim. näppylän sattuessa peitepuikkoa :lol:

Joskus en jaksa meikata ollenkaan.

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Näillä pärjää jo pitkälle kiireessä: naamariin tehorasvat, ripsariksi Kanebo 38 (kestää ihan mitä vaan; hautajaisista spinning-tunnille ja takaisin) ja huuliinkiiltoa.
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Lilli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 855
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:08
Paikkakunta: Kuopio

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Lilli »

Sama sapluuna kun Assilla! Biothermin rasvat naamaan, Kanebon 38 ripsiin ja Diorin kiillot huuliin! Ja vot on komia! :lol:
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
- Muumit -

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Minäkin tunnustaudun vannoutuneeksi Kanebon +38 C:n kannattajaksi!

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Kanebo on ykkönen -meikkivoiteena!

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Oliko toi Kanebon ripsiväri se, mikä irtoaa sellasena levynä poisotettaessa? Vai mikä merkki se oli?
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Joo, sellaisina suikaileina on helppo vetää pois! Omistan itsekin kyseisen tuotteen, on kyllä ihan hemmetin kallis! (Muuten käytän Anytimen meikkivoidetta, Max Factorin kulmakynää, Anytimen kajaalia ja välillä vähän mitäkin luomiväriä tai huulipunaa/kiiltoa :roll: ) ONNEKSI en ite ostanut.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Lilli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 855
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:08
Paikkakunta: Kuopio

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Lilli »

Sitä saa usein tarjouksesta Sokokselta, muistaakseni vaan 12 €! :wink: Ja tuo kestääkin miun mielestä pitempään kun tavallinen ripsari. Tosin miulla syy Kanebon käytölle on sen hyvä 'pito' ripsissä ja se, että sen saa pois ripsistä haluttaessa :lol: Muita ripsivärejä onkin sitten hankalampi saada pois, ellei hyväksy sitä, että pari paivää joutuu esiintymään pesukarhuna silmänaluset mustana. Ja mitään silmämeikinpoistoaineita en voi käyttää, koska kirveltävät niin pirusti!
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
- Muumit -

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Miten ripsari voi irrota levynä pois? Luulisi että ripset lähtee mukana. Erotteleeko harja ripset hyvin erikseen? Selittäkää nyt vähän tyhmälle, miten se käytännössä toimii Kuva

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Se toimii niin, että väri lähtee pois vain jos sen pesee tarpeeksi lämpimällä vedellä (yli +38 asteisella siis). Kylmä vesi tai meikinpoistoaine eivät tepsi, mutta lämpimällä vedellä väri irtoaa ja lähtee pois levyinä kun ripsiä vetää varovasti.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Vastaa Viestiin