Kalenterin esityslista

Ik heb zorgen - palautteet ja tiedotteet. Voit kirjoittaa tänne ilman rekisteröitymistä.
Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Kalenterin esityslista

Viesti Kirjoittaja Riikka »

Kalenterissa näyttää nyt olevan tapahtumia tietty jo toukokuuhun asti, ja ne näkyvät kuukausinäkymässä ihan oikein, mutta esityslistassa näkyy jostain syystä tapahtumat vain 8.2.2015 asti. :mitvit:

Avatar
MrMemory
Kondiittori
Kondiittori
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kalenterin esityslista

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Enpäs olekaan koskaan tuollaista Esityslista -välilehteä edes huomannut. :shock: Mulla näkyy siellä nyt 14.2.asti. Pitääpä selvitellä mistä tuo johtuu, ilmeisesti asetuksissa on päällä joku maksiminäyttömäärä yms.
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kalenterin esityslista

Viesti Kirjoittaja Riikka »

Aiempina vuosina esityslistassa on aina näkynyt kaikki tapahtumat. Mulla näkyy nyt tapahtumat 15.2. asti, eli vois päätellä esityslistan näyttävän aina seuraavat 30 päivää.

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kalenterin esityslista

Viesti Kirjoittaja Riikka »

MrMemory kirjoitti:Enpäs olekaan koskaan tuollaista Esityslista -välilehteä edes huomannut. :shock: Mulla näkyy siellä nyt 14.2.asti. Pitääpä selvitellä mistä tuo johtuu, ilmeisesti asetuksissa on päällä joku maksiminäyttömäärä yms.
Onko tätä ongelmaa saatu selvitettyä? Sehän näyttää vieläkin olevan noin, eli esityslista näyttää tällä hetkellä vain joulukuun tapahtumat, vaikka niitä on jo maaliskuulle asti.

Vastaa Viestiin