Ihanaa, en ole ainoa, jota tuo jollotus häiritsee.

Valvoja: Sagapo

Mulla tuota käy lähinnä All kinds of everythingin kanssa.

Weewa kirjoitti:Nyt on useampaan otteeseen käynyt niin, että kun klikkaa "Näytä ensimmäinen lukematon viesti", niin viestiketju aukeaa ihan oudolta sivulta.

Margot kirjoitti:Mulle käy vaan All kinds of everythingin kanssa. Firefoxia käytän.

Esimerkiksi tässä topicissa on oikeasti 17 vastausta, mutta topicin tiedoissa näkyy, että olisi vain 13. Ja silloin kun nkorppi kirjoitti topiciin, hänen viestinsä ei edes aiheuttanut korostusta uudesta viestistä.
Olen muissakin nkorpin viesteissä huomannut tätä, ettei topicin korostus reagoi mitenkään. Missäköhän lie virhe?
kais(t)a kirjoitti:Kyllä, ylläpito on tietoinen kyseisestä ongelmasta. Valitettavasti juuri tällä hetkellä asialle ei voi tehdä mitään mutta se pyritään korjaamaan kuitenkin mahdollisimman pian.

JeSSSe kirjoitti:kais(t)a kirjoitti:Kyllä, ylläpito on tietoinen kyseisestä ongelmasta. Valitettavasti juuri tällä hetkellä asialle ei voi tehdä mitään mutta se pyritään korjaamaan kuitenkin mahdollisimman pian.
Ok, tieto siitä, että asia on tiedossa ja sille yritetään tehdä jotain riittää

en ole löytänyt vielä syytä uusin viesti -ongelmaan ja juuri nyt mulla on kaikki luettuina, joten odottelen uusia viestejä...

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa