Valvoja: Sagapo

JeSSSe kirjoitti:Eepu86 mesessä viestitteli, ettei ole päässyt kuppilaan.

JeSSSe kirjoitti:en oo nähny eepu86:n ainakaan yhtään kommenttia kirjoittavan enkä kyllä ole nyt ihan vähään aikaan jutellutkaan hänen kanssaan, joten en kyllä osaa sanoa
Täytyy lähteä etsimään häntä 

Hazel kirjoitti:Miksei tälle kirjautumisongelmalle nyt tehdä mitään?
Sagapo kirjoitti:Ongelmaan etsitään ratkaisua.

. Joten taatusti mun kirjautumisongelmat alkaa taas, kun softa uudistuu
, niin kävi viimeksikin. Mitä hienompi softa, sitä huonompi kirjautuminen mun firefoxilla
.

! Yllätys oli suuri, kun tää olikin ihan erilainen kuin ennen. Pikku hämmennyksen jälkeen täytynee opetella kaikki hienoudet. Tosin vietän täällä aikaa entiseen verrattuna nykyisin huisin vähän, joten ehkä kaikki ei aukea koskaan. Mutta upeata on, värit on miellyttävät ja varmasti todella monipuolinen foorumi niille, jotka sellaista kaipaavat.
KIITOS! 

Toivotaan, että salasanaongelmat ovat nyt taakse jäänyttä elämää. 

Ja mulla on kyllä muistikuva, ettei eilinen ollut eka kerta. Tänään pop-uppia ei sitten ilmestynytkään ilmoittamaan privasta, vaikken ole muuttanut asetuksia. 

Varmaan joku Joomla-softan ominaisuus siis.

Huilumies kirjoitti:Miksi minulla näkyy kotikoneella vain noin 2/3 koko leveydestä? Ongelma tosiaan vain viisukuppilassa, ei muilla saiteilla. Eli oikea reuna ei näy. Ongelma on ollut siitä lähtien kun Viisukuppilalla on tämä uusi ilme.
Mistä pystyy näkymää säätämään?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa