Kyllä se taitaa nyt niin olla, et se häviää, koska tää systeemi luulee, et se on oikeesti lähtevä. Kaikki johtuu siis siitä, ettei viestit ole osanneet siirtyä oikeaan paikkaan eli lähetettyihin.Valvoja: Sagapo
Kyllä se taitaa nyt niin olla, et se häviää, koska tää systeemi luulee, et se on oikeesti lähtevä. Kaikki johtuu siis siitä, ettei viestit ole osanneet siirtyä oikeaan paikkaan eli lähetettyihin.
.
Margot kirjoitti:Eikun sun pitää poistaa joku niistä. Sit katotaan, häviääkö se mun saapuneista.Kyllä se taitaa nyt niin olla, et se häviää, koska tää systeemi luulee, et se on oikeesti lähtevä. Kaikki johtuu siis siitä, ettei viestit ole osanneet siirtyä oikeaan paikkaan eli lähetettyihin.
Nyt ainakin saa humanisteille nauraa. Mut tosiaan mulla oli sama viesti siellä vaikka kuinka monesti, poistin nyt yhden niistä... Hankalaa.

Sinänsä mulle on oikeastaan ihan sama, kun en niitä hirveesti muutenkaan kattele. Tulee kuitenkin semmonen fiilis, että ne pitäis selata läpi, jos siellä kuitenkin olis jotain säästettävää. Ääh!

un nappulaa

Naali kirjoitti:Edelleen. Ihmisten yksäriboksit ovat täynnä, eivätkä he siksi pysty vastaanottamaan uusia viestejä.
Mieluummin vaikka niin päin, että vanhat viestit poistuu sitä mukaan kun uusia tulee, kuin että uudet eivät tule ollenkaan.

Unohtakaa edellinen sitten.

Pete kirjoitti:Mikä se Lisää [BBC] -juttu on?

JuhaUK kirjoitti:Pete kirjoitti:Mikä se Lisää [BBC] -juttu on?
Eiköhän se oo sama piilokopio kuin sähköposteissakin? Eli siihen kenttään lisätyt vastaanottajat eivät näe myös toistensa saaneen saman viestin.

No piti ihan katsastaa, että siellä kyllä lukee oikein, eli BCC, eli Blind Carbon Copy.

Cyrano kirjoitti:Kävin tsekkaamassa (jäljellä olevia) yksäreitäni.
Huomasin, että uudessa kuppilassa riittää vielä hieman viilaamista.
Sivun alalaidassa olevat "mark all", "delete marked", ja "go" nappulat on liian lähellä toisiaan.
Huoleton hiiren liike voi poistaa kaikki viestit...

Tai siis tämän erään kuppilalaisen nimiErkki ei halua millään pysyä siinä vastaanottajalootassa. Joka kerta, kun yritän lähettää viestiä, niin nimiErkki katoaa ja kone väittää, ettei vastaanottajaa ole määritelty. 

Kokeillaans ny sit uudestaan. 

Mutkin toi systeemi aikoinaan hämmensi hetkeksi. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa