Toki ymmärrän mitä tuo tarkoittaa?!
Ilmeisesti pitää sitten viedä huoltoon! Ja varmalla mun tuurilla tässä laitteessa on yhden vuoden takuu, ettei ole enää voimassa.

Valvoja: Sagapo

gentedimare kirjoitti: Ja varmalla mun tuurilla tässä laitteessa on yhden vuoden takuu, ettei ole enää voimassa.

, ostin tänään uuden ”DVD-spelare” ja siinä voi soittaa myös mp3 CD levyjä. Ihan hyvin meni mutta tuli vaan teksti minkä maan karsinnat mutta ei vuosi tai kappaleiden nimet TV-ruutuun. Muuten soi kyllä kappaleet. Voiko niitä saada sinne TV-ruutuun vuosi ja kappaleiden nimet?

, Sain eilen ainakin TV-kuvaruutuun kappale joka soi. Voisin joskus lukea ohjekirja mutta yleensä hyppään sen yli. 

Toni kirjoitti:Jos tilaat lisäkanavia, ne tulevat suoraan netin kautta televisioosi.

Elisan poijjaat auttelee kyllä mieluusti kysymyksissä.
En oo saanu koskaan mistään niin hyvää palvelua ku Elisan shopitista tuota pakettia hakiessa.

. Mun yks kaveri tulee tiistaina asentaan ton, kun se harkitsee sitä itsekin.
Pahimmassa tapauksessa jossain vaiheessa boksi ei anna kuin tallentaa yhtä kanavaa kerrallaan. Hyvä boksi on silti, en valita. Kiitos eräälle kuppilalaiselle joka sen möi. On se Helpottanut paljon elämää!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 1 vierailijaa