Valvoja: Sagapo

Jónsì kirjoitti:PikkuG, oletko kokeillut päivittää Media playeria? Tai oletko päivittänyt sen viime aikoina? Päivittämisen jälkeen pikakuvakkeet saattaa olla hieman tööt, joten Media player pitäisi kaivaa esiin sen Program files -kansiosta.

PikkuGwyneth kirjoitti:Jónsì kirjoitti:PikkuG, oletko kokeillut päivittää Media playeria? Tai oletko päivittänyt sen viime aikoina? Päivittämisen jälkeen pikakuvakkeet saattaa olla hieman tööt, joten Media player pitäisi kaivaa esiin sen Program files -kansiosta.
Nyt Media Playerin sain toimimaan, kun latasin uudemman version... En kyllä aiemmin ollut tehnyt sille mitään, en tiiä sitten mistä se toimimattomuus johtui...
Micro$oft.
Ja niin kun halutaan välttää uusien aiheiden aloittamista...

Timoteus kirjoitti:...mikä toimii Firefoxissa
no höh...

Onhan tuo tulikettu asennettuna, mutta...
Uusi IE:n versio vaikuttaisi kokeilemisen arvoiselta, mutta se on tietty kuitenkin betaversiona tavallista turva-aukokkaampi.
Kokemusta, anyone?
Mä käytän kyllä molempia, Firefoxia ja IE:tä. Molemmissa on huonot puolensa, FF varsinkin välillä jumittaa oikein kunnolla ja vie kaiken prosessoritehon.

Pete kirjoitti:Kuinka Javasript otetaan käyttöön / laitetaan päälle? ???

Marjukka kirjoitti:En tiedä, onko tää nyt kuppilaongelma vai mun oman tietokoneen ongelma. Siispä kyselen, onko kellään vastaavaa!![]()
Mulla ei noi animated gif - eli "liikettä sisältävät" hymiöt liiku mihinkään, vaan ovat jähmettyneinä. Halaaja ei halaa, stupido ei hakkaa nuijalla päähän, vaan nuija on ylhäällä, rollailija ei pyöritä silmiä, haitari ei soi, eeek ei kauhistele. Paikoillaan ovat vaan kaikki. Onks muillakin hymiöt jämähtäneet? Voi olla, että on joku koneeni oma ongelma. Pitänee tyhjentää välimuisti ja käynnistää kone uudestaan, ei jaksais...

.

Täytyy aina yrittää summamutikassa painella, jos vaikka sattuisi osumaan linkkiin.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa