Valvoja: Sagapo

Kiva kun voin olla avuksi! 

Sinä olet kyllä :littleangel: kun minuakin autoit spyware-ongelmassa ja sen jälkeen kaikki "vakoilijat" olen saanut koneelta pois.JuhaUK kirjoitti:Kiva kun voin olla avuksi!

lharju kirjoitti: http://213.159.117.134/index.php
...Ei siinä mitään, vaikuttaa luotettavalta sivustolta...

Toisinaan yritän kyllä totutella Opera-selaimen käyttöön, töissä Mac-koneella käytän ainoastaan Safari-selainta.

Soppis kirjoitti:
Sanoiskos UK niistä näin :wink: ?

Toiset sivustot käyttävät javaa - tarvitsevatko siihen erillisen tuen vai näkyvätkö tavallisella selaimella ongelmitta? Ongelma siis on se, että olen jossain vaiheessa asentanut koneelleni Java Plug-inin - jonka symbolina näkyy sellainen höyryävä kuppi (??). Voinko poistaa sen huoletta, onko siitä mitään hyötyä? Tuntuu, että aina kun se käynnistyy, hidastuu kaikki niin pirusti, joten olen ihan kypsä.

Kuvio alkaa valjeta! Ja en siis nurisekaan tyhjästä, heh. Testasin sekä Sagapon mainitseman Aapeli-sivuston että tuon JuhaUK:n euroviisusivuston ja molemmat aukesivat aika kivutta Firefoxilla. Aapeli käynnisti taas kahvikupin (Applet measure started), joka nyt siis käynnistyy mulla näemmä myös Firefoxin yhteydessä, mutten edes ehtinyt hermostua, kyllä Firefoxin kanssa siis on nopeampaa ainakin kuin IE:llä. 8)

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa