Toi henkilökaartin suppeus muakin tässä ärsyttää. Kokonaisen viikon saatetaan jankata ihan vaan parin hahmon elämää. Sellasta se oli kymmenen vuotta sitten kun tätä vielä "aktiivisesti" seurasin, mutta vuosituhannen vaihteessa jäi kyllä ihan kokonaan kattominen. Mutta osaan mä silti repiä tästä edelleen huumoria ja sen takia luenkin aina välillä mitä sarjassa tapahtuu Ameriikoissa ja huvitan itseäni. Mutta kun ydin tosiaan pyörii viiden hahmon ympärillä vuodesta toiseen, niin ah ja uh miten puuduttavaa. Ja en tiedän johtuuko se sitten siitä, että itse on vanhemmiten ruvennut seurailemaan sarjoissa myös näyttelijätyötä ja tässä on kyllä niin onnettomia näyttelijöitä. Stephanien näyttelijä on ainoa, joka osaa edelleen hommansa. Ja tuo Melrose Placessa tohtori Peteria esittänyt Jack Wagner on kanssa hyvä niiden pätkien perusteella mitä tästä olen nykyään nähnyt. Mutta jotenkin surkuhupaisaa oli nähdä Ridge ja Brooke jossain kohtauksessa vähän aikaa sitten... Luulisi, että 22 vuodessa ois jotain kehitystä havaittavissa, mutta ei.

Ja voi Taylorkulta, se naama on kiristetty niin liikkumattomaksi, että eihän se pysty mitään tunteita enää näyttämään kasvoillaan. Siis kyllähän näyttelijän kasvot pitää liikkua....
Tunteita ja Tuoksuja sen olla ja pitää.

Siinä on oikeasti hyviä hahmoja ja hyviä näyttelijöitä. Toki sielläkin niitä huonoja saippuanäyttelijöitä on, mutta ero Kaunareihin on päänäyttelijöissä kyllä huomattava. Välillä seuratessa joidenkin näyttelijätyötä tulee kyllä ajatelleeksi, että saippuamaailmassakin ON oikeasti hyviä, koulutettuja näyttelijöitä, mutta niitä on niin helppo kyynikoiden mollata ja väittää, että saippuoissa on vaan huonoja näyttelijöitä, mutta ei, upeita roolisuorituksia saa kyllä monesti todistaa
Tunnareissa ei pyöritä viikkotolkulla samoissa hahmoissa ja tarinoissa. ELÄKÖÖN TUNNARIT!!!
Anteeksi, että tässä ketjussa hehkutan