Vasta kun näin nuo hänen vanhat kuvansa, tajusin muutoksen. Eihän London siis lihava ole, mutta tosi paljon isompi kuin kisan alussa. Mieluummin olisin kyllä halunnut räpättäjä-Aminatin lähtevän kotiin.Valvoja: Colby
Vasta kun näin nuo hänen vanhat kuvansa, tajusin muutoksen. Eihän London siis lihava ole, mutta tosi paljon isompi kuin kisan alussa. Mieluummin olisin kyllä halunnut räpättäjä-Aminatin lähtevän kotiin.
Olen kai sit sokee tai jotai. 

-kaitsu87- kirjoitti:Tuosta 13.kaudesta, joka on seuraavana luvassa Neloselta niin kausi koostuu korkeintaan 170 senttisistä tytöistä! Pitää sanoa, että aika mielenkiintoinen veto Tyralta. Saapi nähdä millainen kausi mahtaa olla tulossa

T.Nimim.164 cm.
Nyt vielä jäljellä olevat suosikkini ovat Celia ja Fo.

. Teyonan kuva oli myös hyvä & hyvin hän onnistui kuvauksissa, kun ei hänellä ollut kuin se 25 freimiä. 

. Hän näytti tosi kauniilta bikineissä. Allison onnistui hienosti kuvauksissa jälleen kerran
. Aminatin kuva oli ihan hyvä. Aminatin kroppa on kyllä jäljellä olevista selvästi paras! Fon ei onnistunut näissä bikinikuvauksissa & eikä se hänen kuva oikein vakuuttanut. Celialla ei mennyt näissä kuvauksissa kauhean hyvin, mutta oli se hänen kuvansa nyt hitusen paremopi kuin Fon.

Hän ei ole kyllä tuottanut ainuttakaan hyvää kuvaa, vaikka kuinka raameja ja persoonallisuutta löytyykin. Veikkaan, että tosiaan ikä pudotti Celian, kun hän oli saanut liian monelta taholta kuulla olevansa liian vanhan näköinen.
Se on siis tää järjestys:
Teyonan kuva ei ollut hänen parhaansa & hänet olisi halunnut putoamisvaaraan Aminatin kanssa. Tyran kanssa olin yhtä mieltä siitä, että Celiasta tulisi kyllä hyvä stylisti kun hän oli aina tosi tyylikäs tuomarien edessä.

. Teyonan taas oli ihan hyvä & Aminatin aikas huono. Aminat taas oli mainoksessa paras ennen Allisonia. Teyonalla petti hermot. Aminatin kohtaloksi koitui se mainoskuva, joka oli selvästi heikompi kuin Teyonan. Aminat ei oikein missään vaiheessa tuottanut erinomaista kuvaa, kun hän saa itsessään kaikki kohdalleen niin hänestä tulee loistava malli. 

ehkä tosta kolmikosta aminat oli mun suosikki mut ihan hyvä voittaja,parempi ku allison! ens maanantaina taas tätä nannaa 

Mielestäni hän oli aivan mahtava siinä muotinäytöksessä! Huomattavaa kehitystä oli tapahtunut, jos otetaan huomioon, että ekoissa jaksoissa Allisonin kävelylle naureskeltiin.

Sundaista tykkäsin melkein heti, taitaa olla näin ekan jakson perusteella mun suosikki sitten. 

Paljon mielenkiintoisia kasvoja.
. Amber oli kyl niin huvittava tapaus
. Mielenkiinnolla tulevia jaksoja odotellessa.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa