Valvoja: Colby

mpappa kirjoitti:Alakaisipa uusi kausi jo. Suosikkiparini oli ehdottomasti Margie & Luke ja ärsytyspari oli Kisha & Jen.
En seurannut ihan jokaista jaksoa. Missä kuurousksorttia käytettiin, jos käytettiin?

lofalle kirjoitti:kukaa ei vissii kato 18 kautta amerikan tahtii ?
mut siitä voi keskustella enemmän spoileri-alueella

inomu kirjoitti:Jee! Amazing Race jatkuu lauantaina 5. marraskuuta!

Kisan juontajana nähdään tuttuun tapaan Phil Keoghan ja kisailijapareina ovat mm. joogaopettajapari, pokerin ammattilaispelaajia ja Harlemin maailmanmatkaajapari.

. Eric & Lisa eivät onnistuneet löytämään seinältä oikeaa rekisterikilpeä & näin ollen putosivat. Aika mielenkiintoinen twisti heti tähän kauteen. Olipas oli mielenkiintoinen tehtävä heti Japanissa, kun joutuivat syömään sushia jossa oli tulista wasabia. Yks tyyppi söi aikas nopeasti sen
. Itse en pystyis sellaista kyllä syömään varsinkaan kahdessa minuutissa.. Meghan & Sheyne veivät sit ekan etapin, kun toivat oman ryhmänsä ensimmäisinä varikolle.

Justin
Brian ja Ericka 

Samiasd kirjoitti:Mun mielestä jokainen pari on vähän tylsä.

. Aika monella oli siinä tehtävässä vaikeuksia varsinkin Mikalla & Canaanilla, Garretillä & Jessicalla sekä Erickalla & Brianilla. Lopulta noi parit sit suoritui siitä. Tosiaan jotenkin nää tehtävät ovat olleet tähän mennessä hieman tylsiä, mutta kaipa ne jatkossa paranee. 

-kaitsu87- kirjoitti:Mä en voi sietää Mariaa & Tiffanyä.. Jotenkin en vaan pidä heistä & toivottavasti putoavat seuraavina. Se ankkatehtävä oli aika hauska.

Erickan lähisukulaiset saisivat olla ylpeitä siitä, että läheisellään on niin hyvä mies. Mutta toki tiedän itsekin, että monet tuollaiset "läheiset" eivät ajattele muuta kuin omia kuviteltuja "etujaan". Jos pariskunnassa molemmat eivät ole yhtä vahvoin tuntein matkassa, niin lähipiirin on mahdollista tuhota koko suhde.

. Meghan on kyl tosi kaunis nainen
Onneksi sentään Sam & Dan eivät voittaneet. Jotenkin loppua kohden he olivat aika rasittavia & lisäksi en pitänyt heidän käyttäytymisestään. En olisi edes halunnut nähdä heitä tässä finaalikolmikossa laisinkaan. Brian & Ericka olivat tosi kivoja. Tää kausi oli muutenkin ihan hyvä mielestäni. Toi Praha & Kafka tehtävä oli kyl yks kauden parhaimmista. Ihmettelin Big Easyä, kun mielestäni se sana olis ollut helposti arvattavissa. Mä ainakin heti tajusin, että Franzia siinä haettiin. Olisin mielelläni nähnyt heidät finaalikolmikkossa Samin & Danin sijaan. 

Kiva kuulla, että seuraava kausi tulee noin nopeeta perään. Ja hei, tällä kaudellahan kuultiin muutama sana suomea Virossa

Steve & Allie on myös kivat! Ihana se niiden maalausmoka tässä ekassa jaksossa 

inomu kirjoitti:^Amerikan versiossa näytettiin toi Caiten vastaus esittelyissä, Suomessa oli pätkästy pois![]()
Lesbot on mun ehdottamat suosikit tällä kaudella![]()

Missä päin maailmaa ne nyt mänöö? Ja ketä siellä on vielä mukana? Kai ne lesbot on, ne on ihanan kieroja 

Steve ja Allie tippu viimeksi, Seychelleillä ei tippunu kukaan
Nyt voin lauantaina taas katsoa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa