Valvoja: Colby

Mutta kyllä se ihan järkevältä kuulostaa.

Ei vaan voi.....
Mikään muu teoria ei ois järkeenkäypä 

Jännää!
Siis sitä en kyllä ymmärrä, miksi se on mennyt Carlosin kanssa naimisiin, mutta kaiken sen jälkeen ymmärrän.

.
.
Edie on ihan lähiaikoina saanut aikaan hurrauksia meidän katsomossa. Uudempaa ihastuskantaa on myös Martha Huberin sisko, siinä vasta omituinen nainen!

. Gentellä on hyvä sydän 

. Lynetellä kyllä olisi valmiuksiakin selvitä, jos vaan heittäisi sen ukon pihalle, tai laittaisi ainakin sen hoitamaan niitä kamalia kakaroita ja menisi itse töihin. Kukaan itseään kunnioittava nainen ei tollasessa kamalassa laumassa haluaisi elää.
.

. Ja leikkasi nurmikon suit sait yöllä juhlapuvussa ja piikkareissa, ettei ukkopöljä huomannut mitään
. Nyt se sai Carlosin vankilaan ja pääsee rauhassa kuluttamaan kuolleen anopin vakuutusrahoja
. Kyllä se vielä keksii kunnon koston toope-Carlosille niistä pillereistä. Gabbessa on juuri se hyvä piirre, ettei se jää itkemään eikä suremaan vastoinkäymisiään, vaan keksii aina keinot selvitä. Keinoista voidaan toki sitten olla montaa mieltä
, mutta aina se kisu putoaa jaloilleen.
. Sellasta on monen miehen mielestä kiva hoivata. Kävelevä katastrofi
.
Hazel kirjoitti:Susan sen sijaa.... romanttinen höppänä ressukka. Sopii kyllä Mikelle siinä mielessä hyvin, että pönkittää miehen itsetuntoa kovasti olemalla ihan patapöljä ja superavuton. Sellasta on monen miehen mielestä kiva hoivata. Kävelevä katastrofi
.

gentedimare kirjoitti:Ja SUSAN ja LYNETTE on sarjan tähdet. Toinen on palkatuin ja toinen voittaa kaikki palkinnot!
, minä nyt puhun roolihahmoista. Toki näyttelijätyö on ihan hyvää kautta linjan, varsinkin Felicity on loistava roolissaan. Mutta mä puhuin siis roolihahmoista.

Ja se Martha Huberin sisko, se on lähinnä pelottava 

gentedimare kirjoitti:Niin minäkin. TÄHDILLE kirjoitetaan aina mielenkiintoisimmat juonikuviot! Susanhan on ihan kepeesti sarjan tähti ja suola. Kaikki kietoutuu sen ja Miken ympärille. Ainakin ekalla kaudella!
Kaipaamaan jääden 

En kestä oottamista SYYSKUUHUN asti!
alkoi itseäkin itkettää.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa