Ja ylpeä siitä. 
Valvoja: Colby
Ja ylpeä siitä. 

[size=9px] eipä ihan taitaisi olla tosielämässä mun tyyppiäni... [/size]

gentedimare kirjoitti:Roberta........
Vai oliko?
Noloa kun ei hokaa jälkeenpäin edes omia viestejään. Jeps kukkuu, Robertaahan se Rosanna esitti. Että semmoinen OT tällä kertaa.

Juksasin tietenkin konetta sen verran, että ilmoitin olevani nainen - koska mulla varmaan on enemmän samoja kiinnostuksen kohteita kotirouvien kuin heidän salarakkaidensa kanssa.
.

Mutta kyllä mieluummin olisin joku muu.

Katsojaluvut Jenkeissä ovat luonnollisesti selvästi paremmat kuin ekan kauden alkujaksoilla, mutta nyt kauden edetessä luvut ovat olleet pelkästään laskemaan päin. Toivottavasti taso palaa vielä lähes entiselleen, jotta DH ei tule mitään äkkikuolemaa parin ekan kauden jälkeen.

BronZe kirjoitti:Saiskos tähän muuten jonkun äänestyksen siitä, että kuka on suosikki näistä "täydellisistä" naisista?

. Periaatteessahan mielenkiintoisimmat hahmot ovat Bree ja Susan, miksei Lynettekin, mutta Edie ja Gabrielle ovat vaan mulle "läheisempiä". Lunttu mikä lunttu

Ärsyttää se kertojanääni, jonka pitää selittää jokainen tapahtuma juurta jaksain. Lisäksi tapahtumat eivät oikein tunnu etenevän mihinkään - ne junnaavat vain paikallaan alkuasetelmissa.
Kun koko ajan pitäs TAPAHTUU!!! Ettekö te tiedä, että hiljaa hyvää tulee!! 

Mä tykkään kovasti 

Papageno71 kirjoitti:Mainio sarjaMä tykkään kovasti

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa