.. Miten mahtoi Susanin käydä? Toivottavasti ei pahasti. Erittäin mielenkiinnolla odotan ens jaksoa
.Valvoja: Colby
.. Miten mahtoi Susanin käydä? Toivottavasti ei pahasti. Erittäin mielenkiinnolla odotan ens jaksoa
.

Zach is back.. Enpä olisi odottanut tätä.
.

) palaa Wisterialle. Toivottavasti Susan ei kuole 

Lynette oli kyllä aika lapsellinen, mutta mä tiesin kyllä senkin, ettei tuota draamaa kauaa kestä.

Kerrankin yllätti oikein kunnolla
Olin ensin ihan varma, että Bethin vankilaäiti on karannut ja naamioitunut mieheksi
Vanessa Williamsille saisi keksiä jotain järkevää tekemistä! 

tonywerner kirjoitti:Minusta tämä kausi on ollut kaikenkaikkiaankin aika kivaVanessa Williamsille saisi keksiä jotain järkevää tekemistä!

Tosin mä luulen, että tollanen 5-7 miljoonaa alkaa olla se kipukynnys sarjan tulevaisuuden kannalta.
Harmi että kupsahti noin nopeasti 

entropia kirjoitti:Kylläpäs kausi paranee taas. Ihania jaksoja tiedossa. Tosin katsojaluvut ovat kohtalaisen huonot aiempiin kausiin verrattuna. Pari viikkoa sitten USA:ssa mentiin ensimmäistä kertaa sarjan historiassa alle 10 miljoonan katsojan.Tosin mä luulen, että tollanen 5-7 miljoonaa alkaa olla se kipukynnys sarjan tulevaisuuden kannalta.

gentedimare kirjoitti:entropia kirjoitti:Kylläpäs kausi paranee taas. Ihania jaksoja tiedossa. Tosin katsojaluvut ovat kohtalaisen huonot aiempiin kausiin verrattuna. Pari viikkoa sitten USA:ssa mentiin ensimmäistä kertaa sarjan historiassa alle 10 miljoonan katsojan.Tosin mä luulen, että tollanen 5-7 miljoonaa alkaa olla se kipukynnys sarjan tulevaisuuden kannalta.
Ja jos Terikin vielä pois aikoo lähteä, niin tuskin yhtä kautta enempää sarjaa enää tulee....

Ticoshay kirjoitti:Miks tulee tauko?? Nelonen c'moon

Ticoshay kirjoitti:Entropia pliis älä spoilaa
Vai onko USA:n lähetysaikojenkin kertominen tai ko. sarjaan liittyvien uutisten kertominenkin jo spoilaamista. Silloin kannattaa varmaan välttää tätä keskustelua eikä syyttää mua. 

entropia kirjoitti:Ticoshay kirjoitti:Entropia pliis älä spoilaa
Enkai mä ole kertonut sarjan juonesta mitään?Vai onko USA:n lähetysaikojenkin kertominen jo spoilaamista.
![]()
Sillähän on tavallaan se munuaisprobleema, mutta ei se toki hengenvaarallinen ole.
Ticoshay kirjoitti:
Teri Hatcherin soppariSillähän on tavallaan se munuaisprobleema, mutta ei se toki hengenvaarallinen ole.

Lopultahan Bree oli hyvin suvaitsevainen Andrew'n ja tämän siipan (nyt vissiin jo ex?) yhteenmuuttoa kohtaan. Eipä tosin Andew'ta ole pahemmin tän kauden jaksoissa näkynyt, mutta mun mielestä ainakin äidin ja pojan väliset ristiriidat on jo sovittu sekä unohdettu. 

Bethin kohtalo säälitti ja myös Andrew'n tilanne. Susanin ja Paulin halauskin tuntui koskettavalta, oon ehkä vähän nyyhkytuulella.
Se Felicia Tillmanin hymy oli NIIN pelottava, että varmasti jotain huimean dramaattista on vielä luvassa!
ja oli kyllä melko "tramaattinen" jakso eilen...pysyypähän sarjassa ainaki jännitys ja mielenkiinto ku tommosia jaksoja pukkaa 

.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa