Juonipaljastuksia! Cindyn ja Sebastianin poika Elias palaa sarjaan teini-ikäisenä
http://www.iltalehti.fi/viihde/20110826 ... 2_vi.shtml
Valvoja: Colby

inomu kirjoitti:Juonipaljastuksia! Cindyn ja Sebastianin poika Elias palaa sarjaan teini-ikäisenä![]()
http://www.iltalehti.fi/viihde/20110826 ... 2_vi.shtml

. Kukahan meni vaihtamaan vauvat?
Ossi jätti Jennin. No enpä edes yllättynyt siitä yhtään. Ossi on ihan Cindyn & vauvansa lumoissa.
. Toivottavasti Katariina vielä pelastuu jossain vaiheessa. Peppi meni sit sanomaan Antille, että Katariina & Niko ovat enemmän kuin ystäviä..

Minä sitten nautin taas lukea IL:n uutisointia, miten järkyttyneitä ihmiset oli. Eihän tässä ole ikinä saippuasarjoissa ketään teljetty tyrmään eikä vauvoja ole vaihdeltu.
Ehkä säväyttävin juoni lienee ainoastaan nyt Peppi.

Aintsu kirjoitti: Mä missasin tuon jakson, joten kiitos kaitsu tiivistelmästä!

Voi elämä! TENK! Party To Partya siellä vaan laulelivat. Jimi ja Ismo soittivat kitaraa. 

, mutta vain aika hidas päivistystahti.
, Ihanan kiero, samalla ihana ja sympaattinen.
inomu kirjoitti:Noni! Nyt saa jännätä kenen kanssa miesten uimahypyistä nauttiva Elias pariutuu! Tale? Janne? Jiri? Ismo?

Happy kirjoitti:Lempihahmoni tällä hetkellä mukana olevista on ehdottamista Isabella,
koko naisessa kiehtoo kaikki, Ihanan kiero, samalla ihana ja sympaattinen.
Itse sarja alkaa mennä jo uskomattomuuden rajoilla. Uskottavuus on kadonnut jo ennen Miika-Katariina-häkkiepisodia. Mutta ei se haittaa, kivaa aivojennollausviihdettä arkeen.

Eka kerta, kun Salkkarit sai minussa aikaan tällaisen reaktion
Monet varmaan tykkäävät uudemmista jaksoista enemmän, mutta se olkoon heidän ongelmansa.

Valkealalainen kirjoitti:Eiköhän senkin hahmon viehätys vesitettäisi ihan yhtä totaalisesti kuin Ullankin, kun tämä teki comebackin.

ja kaikki juonenkäänteet ja henkilöiden pulmat oli niin hyvin näytetty, että pystyi itse samaistumaan. Saku joka on olltu kestosuosikkejani, jäi vain tuossa boxissa negatiivisella tavalla mieleen, kun taas Hannasta ja Markuksesta en ole koskaan pitänyt, olivat tuossa aivan 

Mielenkiintoinen roolihahmo, joka voi kehittyä

Nim. Isabella-fani

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa