Valvoja: Colby

AntSa kirjoitti: Taidetaan olla noihin aikoihin äidin ja veljen kanssa edesmenneen Isäni haudalla, mutta nauhalta katson sitten kaikessa rauhassa kuumien kyynelien taasen virratessa korkeille poskipäilleni.

.

TerMari. kirjoitti:AntSa kirjoitti: Taidetaan olla noihin aikoihin äidin ja veljen kanssa edesmenneen Isäni haudalla, mutta nauhalta katson sitten kaikessa rauhassa kuumien kyynelien taasen virratessa korkeille poskipäilleni.
Miulle vallan tippa silmäkulmaan herahti, ko tätä luin.
Mulle toi animaatio on ollu aina todella herkistävä kokemus. Jo ennen Isäni kuolemaa tämä ihana satu lumiukosta (menee väreet kun muistan sen alun kun se kertoja sanoo ton..) on saanut mut vollaamaan siinä alussa ja etenkin lopussa silmät päästäni. ON SE IHANA!!! Semmoistahan se lapsen ajatuksenjuoksu ja maailma lasten silmin on.
LOISTAVA SE ALKUPERÄINEN TUNNUSLAULU! Tuli tänään duunissa kahvitauolla radiosta ja nieleskelin yksikseni sitä kuunnellessani. Sitä ei mun mielestä ole onnistunut kukaan tulkitsemaan samalla tavalla kuin se alkuperäinen lapsonen.

)

gentedimare kirjoitti:Joulua EI TULE ilman Lumiukkoa!!! IHANAA!!!

Rousku kirjoitti:gentedimare kirjoitti:Joulua EI TULE ilman Lumiukkoa!!! IHANAA!!!
Mikä tämä tämmöinen Lumiukko on? (Ei minun lapsuudessa van sellaista ollut, ja joulu tuli siitä huolimatta.)

en olis odottanu tollasta uutista ^

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa