Vähänkö ärsyttää: BB7 launch show tulee Samaan Aikaan Euroviisujen semi-finaalin kanssa!!!Â
Jää sitten launch show katsomatta..Â

Valvoja: Colby

. Miten siellä voi nukkua?

"I'm not enjoying it! I'm not! I hate it! I fucking hate it!"

Luen kyllä newsletter-otsikot, ja jos on jotain isompaa uutista, niin klikkaan artikkelin esille, mutta olen katsonut sitä vain ekana iltana (myöhään) muutaman minuutin ajan.

Siis aikuinen mies, mikä sitä oikeen vaivaa!?
Mä en ole varma, että olisko se edes katsojalukujen kannalta tarpeellinen tossa talossa! Kun joka kerta kun se ilmestyy ruutuun tekis mieli pistää ääni pois ja silmät kiinni!

Mie yksinäni täällä taas keskustelen..........
Luoja mikä hysteerikko! Parkua nyt viis tuntii päivyrille miten käy sääliksi Peteä! Parkuu, hysterisoi ja ulvoo..... Ja sitten lopettaa tuokionsa rauhallisesti sanoen "Not in that way obviously"

Nyt olen saanut vasta viikon kiinni, ja onpas joukkoa
Shabaz ei voi olla totta! Ei tollasta voi olla olemassa, nyt mentiin kyllä yli ja jopa ovat mielenterveysjärjestötkin älähtäneet, että selvästi mielisairaita tuodaan viihteeksi televisioon
No, onhan se viihdyttävääkin
mutta noloa.

Ja loistava lisä toi BigBrain ohjelma. Aiku Suomessakin syksyllä tämmönen on. NO IHAN TAATUSTI!!
Ja toki LittleBrother
Ja Richardin ilme

Colby kirjoitti:"I'd rather have a Welsh person as a prince of Wales, he never even comes to Wales, and thinks he's the prince." -> "Which one is prince Charles?"Ja Richardin ilme
Onko se lintu vai kala? Vai kalakukko? Sen puhetyyli saa mut kiemurtelemaan!
Mutta tuohan se mielenkiintoa taloon! "I'm not page three, I don't do toppless" NIIIIIIIIN? 

Toivottavasti hirviöGrace lentää kanssa mahdollisimman pian. YÄK mikä kaksnaamanen pönö! Ja en voi sietää Lisaa. Ihan kamala! Sen äänikin saa mut jo kirkumaan. Kauheen miesmäinen olemus.... 

Toivottavasti lentää ulos ja saa kunnon buuakset!
Toivottavasti Lea ei vaan tipu. Se on tällä hetkellä mun listan kakkosena.
Kunnon buuaukset on kyllä paikallaan kun Sezer huomenna häädetään...

Kaikki paljastavat korttinsa, katsokaapas!! Glyn on rotta 

Vähänkö loistava kun anto syynsä Imogenin äänestämiseen!!! 

Ne buuaukset ja ne prosentit
Ja on Aisleyne ihan hauskakin kun sille päälle sattuu. Sam sitten taas on ihan toista maata. KAMALA!

Colby kirjoitti:Uusista tulokkaista tykkään Aisleynestä! En tiedä tykkäisinkö muuten niin paljon, mutta kun Grace on niin paljon sitä vastaan, niin pakkohan siitä on tykätä![]()
´
HAHAHAHAAHAHAA.........
)

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa