Muodin huipulle (Project runway)

Video video - televisio-ohjelmat ja tallenteet

Valvoja: Colby

Re: Muodin huipulle (Project runway)

ViestiKirjoittaja Metsis » 02 Tammi 2012, 19:42

riksa[ kirjoitti:Emiliossa ällötti ylimielisyys ja ihmeellinen aggressiivisuus. :shock:

Joo, tää tuli loistavasti ilmi siinä kun Tim Gunn kävi antamassa kommettia niiden mallistoista. Hei camoon, ilman kritiikkiä ei voi kehittyä joten learn from it! :surrur:
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja -kaitsu87- » 02 Tammi 2012, 19:50

Eipä tullut tänne juurikaan kommentoitua tätä mennyttä kautta..

Seth Aaronin kokoelma oli mielestäni paras & hän ansaitsi voiton. Tykkäsin erityisesti siitä asusta mikä oli Kristinan päällä :ihana:. Emilion kokoelma ei ollut oikein sellainen mitä odotin. Se kultainen iltapuku oli sen kokoelman ehdottomasti huikein asu <3 Jotenkin odotin hänen, että hänen kokoelmassaan olisi ollut hieman enemmän iltapukuja. Lisäksi siitä värimaailmastakaan en oikein pitänyt. Milan kokelmassa olisin halunnut nähdä enemmän väriä, mutta sen nyt tiesi että hän perustaisi sen lähinnä mustaan. Mila olis saanut yllättää mallistollaan, kun muuten se olis tuttua Milaa, jota nähtiin kauden aikana.

Tää kausi oli mun mielestäni kokonaisuudessaan hyvä :). Mayan keskeyttäminen hieman ihmetytti & Amyn tekemät asut menivät huonompaa suuntaan, kun alussa hän teki erittäin vaikuttavia vaatteita. Ping oli aika omalaatuinen tapaus. Malleista ehdottomasti parhaat olivat Valeria, Holly, Lorena, Kasey & Kristina.
We are here, we're all alone in our own universe
We are free, where everything's allowed and love comes first
Forever and ever together, we sail into infinity
We're higher and higher and higher, we're reaching for divinity
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Green-Beece » 03 Tammi 2012, 10:52

^

Seth Aaron oli minunkin suosikkejani. Maya taisi olla se ykkönen ennen kuin lähti. Sethin kokoelma oli ehkä yhtenäisin kaikista, tosin jos nyt oikein muistan niin kakkoskauden Daniel Vosovic teki myös jotenkin armeijan innoittaman malliston.
If you have a dream, cherish it and pursue the ideals to make that dream a reality, and someday you will achieve all that you dreamed of.
~N
Green-Beece
Vielä yhdet
Vielä yhdet

ViestiKirjoittaja Halla » 03 Tammi 2012, 13:11

Mulle oli yllätys tuo Emilion käytös. Alussa se oli mun ehdoton suosikki, mutta huomasin vasta vikassa jaksossa tuon kamalan bitchailun. :shock: Ihan hyvä voittaja oli. Toinen mun suosikeista. :peukku:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Wadde » 05 Tammi 2012, 14:47

Halla kirjoitti:Mulle oli yllätys tuo Emilion käytös. Alussa se oli mun ehdoton suosikki, mutta huomasin vasta vikassa jaksossa tuon kamalan bitchailun. :shock:

Joo, se tuli jotenkin yllärinä! Alussa oli ihan jees, sitten loppua kohden ihan käsittämätöntä kukkoilua. :shock: Onneksi ei voittanut. :draamaa: Vaikka kyllä mua silti kävi se sääliksi, kun oli niin pettynyt häviöstään.

Seth Aaron oli lemppareitani alusta asti. :ihana:

Anthony oli silti tämän kauden parasta antia. :ihana: :ihana: :ihana:
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja -kaitsu87- » 16 Touko 2012, 23:08

Kahdeksas kausi alkaa Subilla 6.kesäkuuta! Tuomaristossa tietysti nähdään jälleen kerran Heidi Klum, Michael Kors & Nina Garcia sekä mentorina Tim Gunn.

Saapi sit nähdä millainen tämä kausi mahtaa olla :surrur:
We are here, we're all alone in our own universe
We are free, where everything's allowed and love comes first
Forever and ever together, we sail into infinity
We're higher and higher and higher, we're reaching for divinity
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Edellinen

Paluu Televisio