riksa[ kirjoitti:Emiliossa ällötti ylimielisyys ja ihmeellinen aggressiivisuus.![]()
Joo, tää tuli loistavasti ilmi siinä kun Tim Gunn kävi antamassa kommettia niiden mallistoista. Hei camoon, ilman kritiikkiä ei voi kehittyä joten learn from it!

Valvoja: Colby
riksa[ kirjoitti:Emiliossa ällötti ylimielisyys ja ihmeellinen aggressiivisuus.![]()

. Emilion kokoelma ei ollut oikein sellainen mitä odotin. Se kultainen iltapuku oli sen kokoelman ehdottomasti huikein asu
Jotenkin odotin hänen, että hänen kokoelmassaan olisi ollut hieman enemmän iltapukuja. Lisäksi siitä värimaailmastakaan en oikein pitänyt. Milan kokelmassa olisin halunnut nähdä enemmän väriä, mutta sen nyt tiesi että hän perustaisi sen lähinnä mustaan. Mila olis saanut yllättää mallistollaan, kun muuten se olis tuttua Milaa, jota nähtiin kauden aikana.
. Mayan keskeyttäminen hieman ihmetytti & Amyn tekemät asut menivät huonompaa suuntaan, kun alussa hän teki erittäin vaikuttavia vaatteita. Ping oli aika omalaatuinen tapaus. Malleista ehdottomasti parhaat olivat Valeria, Holly, Lorena, Kasey & Kristina.

Ihan hyvä voittaja oli. Toinen mun suosikeista. 

Halla kirjoitti:Mulle oli yllätys tuo Emilion käytös. Alussa se oli mun ehdoton suosikki, mutta huomasin vasta vikassa jaksossa tuon kamalan bitchailun.![]()
Onneksi ei voittanut.
Vaikka kyllä mua silti kävi se sääliksi, kun oli niin pettynyt häviöstään.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa