Se alkaa taas.
Sarjan henkilöiden suhteita voi muistella osoitteessa: http://www.jasonsweb.com/TwinPeaks/tpchart.gif
Valvoja: Colby

SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI kaikille tätä aikuisten satua. Ihanaa kun netistä löytyy yhtä sun toistakin tämän sarjan tiimoilta.
Tulostin kouluaikanani riisitolkulla kaikkea matskua arkistoihini nimenomaan netistä..
)

kais(t)a kirjoitti:Mun suosikkihahmoni oli ehdottomasti Audrey.
Ihan itkettää kun miettii miten tää sarja on kestänyt aikaa. Ja hahmot ja tapahtumat palaavat tuon tuosta mieliin ja vaivaamaan.
Se aliarvostettu viimeinen kausikin oli mielestäni aivan onnistunut; camp-elementtejä ja hallittuja ylilyöntejä kokeiltiin ennen näkemättömän onnistuneesti. Windom Earle oli miltei pelottavampi kuin Bob-niminen farmaripöksy...
Ja pidettiinhän tuona kautena myöskin Miss Twin Peaks-kisat.. LOISTAVAA VIIHDETTÄ!!!!! 

.
.

Todellakin aivan oma maailmansa tämä TWIN PEAKS. Hyvin kiehtova sellainen.

Saapi nähdä miten nyt käy 

Horvath kirjoitti:Mä oon saanut traumoja paitsi Bobista ja Jättiläisestä, myös siitä kääpiöstä ja Laura Palmerin äidistä. Ja ennen kaikkea KATTOTUULETTIMISTA!!
Kyllä! Muhunkin noi kaikki teki suuren vaikutuksen... Samoin kuin matosta pilkistävä, pikkuinen viaton *tahra*.... Joka muuttikin muotoansa..... 

Varsinkaan jos Bob oli näyttäytynyt illan jaksossa.

"Koululainen". Toki. 

AntSa kirjoitti:...yksi kaikkein pelottavimmista kohtauksista tapahtui mielestäni siellä Donnan kotona, kun James, Donna ja Maddie laulelivat viattomasti yhdessä...
...rouva NADINE HURLEY...."Koululainen". Toki.

Samassa tilanteessa taidan olla vieläkin, Laurassa on jotain huippukutkuttavaa ja suloista, mutta toisaalta myös Donnan viileämpi kauneus vetoaa muhun. 

. Enkä tarkoita Andya
.

Hazel kirjoitti:Miehistä suosikkini löytyvät sheriffin toimistosta. Enkä tarkoita Andya
.
Andyhän on aivan vallottava! 

barbarossa kirjoitti:Muoks: Unohduin niin pohtimaan tuota naisasiaa, että sarjan ihanin mies unohtui mainita, se on tietenkin James.

Pelottavakin myös.
Pitikö sen Laura Palmerin äiteen nyt tuolla tavalla kirkua tuossa lopussa... Ei tuu uni silmään kyllä koko yönä. 

En välitä tuon tyylisestä musasta noin yleensä, mutta sarjan "unenomaiseen" juttuun se sopii tosi hyvin. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa