Maajussille morsian

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista

Kuka on suosikkisi tämän kauden maajusseista?

Hans
4
22%
Janne
9
50%
Matias
2
11%
Stefan
2
11%
Ville
1
6%
 
Ääniä yhteensä: 18

Avatar
tuulia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1152
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:39
Paikkakunta: Pori

Re: Maajussille morsian

Viesti Kirjoittaja tuulia »

blackburn kirjoitti:
tuulia kirjoitti:[
Mutta kun Jaakko HALUAA OMIA lapsia :tajutkaa: ! Eikä hän myöskään vaikuta sellaiselta isännältä, joka hankkisi emännän jo valmiine lapsineen :eiei: .
En minä ymmärrä mistä sinä olet tuollaisen johtopäätöksen saanut, ettei Jake haluaisi seurustella naisen kanssa, jolla on lapsia edellisistä suhteista. Minä ainakin ihmettelen, jos senikäinen ihminen ei tule toimeen toisen ihmisen lasten kanssa.
Jaakko sanoi että haluaisi lapsia/lapsen :joojoo: . Ei tosin maininnut että OMIA, mutta yleensä tuo tarkoittaa että OMIA :draamaa: . "Kunpa löytäsi mukavan kumppanin ja lapsenkin vielä haluaisin"; jotain tällaista se Jaakko toivoi :mrgreen: . Siis yleensä tarkoitetaan omaa lasta... :joojoo:
Ylpeyden tunne meissä ei näytä olevan suhteessa todellisiin kykyihimme. - Pentti Siimes -

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Maajussille morsian

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Tänään klo 21:00 esittelyssä uusi satsi "jusseja" :telkku:
Ei vieläkään vissiin sitä miesjussia, joka odottaisi kirjeitä miehiltä :eiei:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Maajussille morsian

Viesti Kirjoittaja skidi »

tonywerner kirjoitti:Ei vieläkään vissiin sitä miesjussia, joka odottaisi kirjeitä miehiltä :eiei:
Aina voi kokeilla. Joku saattaisi yllättyä iloisesti. Tai ainakin yllättyä. :joojoo:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Maajussille morsian

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Suosikkini oli Jouni :heh: Niinku nyt viiden minuutin esittelystä neljä käytetään lehmien nimien luetteloimiseen :heh:
Mitäpä sitä itsestään mitään kertomaan tahi kameraan vilkaisemaan :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11530
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Maajussille morsian

Viesti Kirjoittaja romualdo »

joo miehekäs kuoppaleuka Jouni on munkin mieleen, seuraavina Osmo sekä Jarkko... toissa päivänä kuulin kun Ratio Novan mainoksessa kyl mainittiin jotenkin että ..."etsitään maajussille naista tai miestä..." ! no jopas on Almameetiassakin etistystä tapahtunu...

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Maajussille morsian

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

romualdo kirjoitti:joo miehekäs kuoppaleuka Jouni on munkin mieleen
Jouni ei ollu "mun mieleen", hän oli suosikkini käänteisironisessa mielessä :heh:
Toisin sanoen siis kamalin kaikista :joojoo:
romualdo kirjoitti:toissa päivänä kuulin kun Ratio Novan mainoksessa kyl mainittiin jotenkin että ..."etsitään maajussille naista tai miestä..." ! no jopas on Almameetiassakin etistystä tapahtunu...
Mitä etistystä :mitvit: Miesjussille etsitään naista ja naisjustiinalle miestä - kaikkien vanhakantaisten perinteiden mukaisesti :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11530
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Maajussille morsian

Viesti Kirjoittaja romualdo »

ai jaa, no tiejä niistä Sunki mielenliikkeistä...! mut komiampaa maajussia en ny tähän hätään osaa kuvitella ku on toi Jounishka! ... ja tämä analyysinhän olen tietysti tehnyt vain noitten typistettyjen pikavideoitten sekä tosipikaisten tekstiotantojen mukaan... ja toi Novan mainos heristi oikein korvia, siis " Maajussille miestä..." tai sinnepäin, hittoako sitä kaikkea niin ulkomuistista vetäshöö... oikein pitäis äänittää koko mokoma mainos... ! ja sit se halauskuva sinne Riksun suuntaaaan....

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11530
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Maajussille morsian

Viesti Kirjoittaja romualdo »

no nyt sitten jäin tämän Vadelmaviinipullon nautittuani ja koiran kans lenkille valmistautumista ojottavana ja koko päivän kukkien keräämistä tehneenä ja sen johosta vähän harmistuneen tylsämielisenä miettimään että mikähän se on SITTEN se nm.pitkospuufani Wärnerin OIKEA mielipie noista könsikkäistä.... top 3 ois kiwa nähä! (?)

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Maajussille morsian

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

romualdo kirjoitti:ai jaa, no tiejä niistä Sunki mielenliikkeistä...! mut komiampaa maajussia en ny tähän hätään osaa kuvitella ku on toi Jounishka! ...
No ulkoisesti Jounissa ei periaatteessa olekaan mitään vikaa. Arvioni perustui täysin hänen lapselliseen käytökseensä esittelyvideossa :joojoo: En yleensä arvioi ihmisiä ulkomuodon perusteella :eiei:
romualdo kirjoitti:mikähän se on SITTEN se nm.pitkospuufani Wärnerin OIKEA mielipie noista könsikkäistä.... top 3 ois kiwa nähä! (?)
Itse asiassa en pidä yhdestäkään "könsikkäästä", jota tämä ohjelma yrittää parittaa :puna:

Mutta jos ihan yrittämällä yritän sen top-3:n väkertää niin ulkoisesti makuuni ovat eniten:

:voitto: Jarkko
:hopea: Ilari (vaikka puhevika häiritsee)
:pronssi: Jouni

PS. VIHAAN pitkospuita :jupinaa:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Clara
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3116
Liittynyt: 29 Elo 2004, 19:59

Re: Maajussille morsian

Viesti Kirjoittaja Clara »

Aika lailla olemattoman oloisia maajusseja tyrkyllä tänä vuonna. Jos tässä on parhaat / sopivimmat, niin minkälainen onkaan ollut hakuaineisto, josta tarjokit on poimastu :kups:

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Maajussille morsian

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Vähän ehkä OT, mutta katsoin eilen ihan sattumalta Tastulan Punaista lankaa. Miksei TÄLLAISIA maajusseja ole tarjolla?

No, ehkäpä Rauhalan kaltaiset saisivat sen emännän muutenkin. Joka tapauksessa oli kyllä ihana mies, niin ulkonäöltään kuin ajatuksiltaankin :ihana:

Mitä näihin ohjelman jusseihin tulee, niin veikkaanpa nuoren hevosmiehen (oliko MIkko) ja sitten sen nauravasilmäisen Jarkon saavan eniten kirjeitä. Parikymppinen Mikko taitaa olla aika monen nuoren hevostytön valinta. Toinen juttu sitten, miten tosissaan sen ikäiset ylipäätään naimisiin haluavat :mrgreen: . Molemmat naiset vaikuttivat myös symppiksiltä.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11530
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Maajussille morsian

Viesti Kirjoittaja romualdo »

niin, täytyy heti oikaista etten toki minäkään muojosta mielipiettä jne... mutta halusin nyt olla erityisen pinnallinen ja kahtua kakkua päältä... ja noista nuo kolme olivat vain ehkä selvästi ainoat jotka jotenkin kiinnostivat... en ole nähnyt niitä pitempiä esittelyjä joten tein arvioni... , no joo mitä näistä nyt jauhamaan...itsestään selvyyksistä... ois viisaampaa painaa vielä kerran pää tyynyyn, kun tuli tuosa toista tunti sitten herättyä päällysvaatteet päällä, yhen sortin "hottis" maajussi tääläki siis...

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Re: Maajussille morsian

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

romualdo kirjoitti:joo miehekäs kuoppaleuka Jouni on munkin mieleen, seuraavina Osmo sekä Jarkko... toissa päivänä kuulin kun Ratio Novan mainoksessa kyl mainittiin jotenkin että ..."etsitään maajussille naista tai miestä..." ! no jopas on Almameetiassakin etistystä tapahtunu...
:offtopic: Radio Nova ja MTV3 eivät enää ole AlmaMedian omistuksessa.

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maajussille morsian

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Hazel kirjoitti:Vähän ehkä OT, mutta katsoin eilen ihan sattumalta Tastulan Punaista lankaa. Miksei TÄLLAISIA maajusseja ole tarjolla?
Oih, mä muistan, kuinka olin teininä aivan heikkoja Osmoon :draamaa: :ihana: Mutta sitten se lähti sinne Pariisiin sutimaan, ja aattelin, etten ehkä otakaan sitä, kun en oo Pariisista niin kiinnostunut :heh:

Mutta vielä tämän vuoden maajusseista: mun mielestä tänä vuonna on aika ihana jussi-kattaus ja taidan joutua katsomaan kauden läpi - vaikka noi ihkuimmat ehkä putookin pois itse ohjelmasta. Viime vuonna oli sellaisia nulikoita, tänä vuonna jotenkin miehisempiä miehiä. Ja se yks herkkis liikutti jo tossa esittelyohjelmassa :ihana:

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11530
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Maajussille morsian

Viesti Kirjoittaja romualdo »

(pss:...Annaaa... ainaki mulle voit kertooo kuka se onnnnn..... pliiis Annnussshkaa...) (ger-67)

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Maajussille morsian

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

tonywerner kirjoitti:
Jouni ei ollu "mun mieleen", hän oli suosikkini käänteisironisessa mielessä :heh:
Toisin sanoen siis kamalin kaikista :joojoo:
Jounihan on aivan ihastuttava. Ensin olin hieman järkyttynyt, mutta onkin yllättävän mukava. :surrur:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Maajussille morsian

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Mun mielestä oli ihan reilua, että Jouni sanoi heti alkuun, ettei se halua itselleen sellaista tyttöystävää, jolla on omia lapsia, jos se Jouni ei kerta tykkää lapsista. Tosi hän olis voinut tarkentaa hieman, että hän varmaankin trakoitti, ettei sais olla pieniä lapsia. Tuskin sitä nimittäin haittaa, jos naisella on 15+ ikäisiä lapsia.

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Maajussille morsian

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Minua kyllä ällötti se, kun Emmi valkkasi pikadeiteille 22-vuotiaan miehen, siis itseään 3 vuotta nuoremman... :roll:

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Maajussille morsian

Viesti Kirjoittaja blackburn »

KAtsotteko toissa viikon perjasntaina Maajussille morsian -jakson? Siinä oli ne pikatrefiit Vanajanlinnassa ja lopuksi kukin maajussi pudotti yhden treffikumppanin. Se nainen, jonka Jouni pudotti, se silmälasipäinen ja lyhyttukkainen, oli 42-vuotias, mutta hän kyllä näytti ainakin 10 vuotta vanhemmalta! :rofl: :heh:


Mun mielestä oli niin merkillistä, kun nuorin maajussi, Mikko, sanoi alussa, että hän etsii itselleen "äkäistä" tyttöystävää. Tarkottiko se oikeasti, että se haluu tyrannieukon itelleen? Miksei hän olisi voinut sanoa vaikka, että haluaisi tyttöystävän, joka on "voimakastahtoinen" tai "päättäväinen" tai "määrätietoinen" jne. En mä ainakaan haluaisi itselleni äkäistä/kiukkuista poikaystävää, ei sellaisen kanssa olisi kiva elää. :roll:

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maajussille morsian

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

^ Mun mielestä näillä tämän vuosikerran maajusseilla on muutenkin ollut hieman omituisia mieltymyksiä ("Ihanaa, hitsaaja!") :shock:
Vaan mitäpä minä rakkaudesta ymmärtäisinkään :draamaa:

Avatar
heikku
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 231
Liittynyt: 23 Tammi 2010, 15:35

Re: Maajussille morsian

Viesti Kirjoittaja heikku »

Jösses, tätä maajussi kautta pitääkin seurata, kun sieltä löytyy tuttuja!

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Maajussille morsian

Viesti Kirjoittaja blackburn »

HEI VIOLETTE, TSEKKAA TÄÄ!


Jos sinä alakisit seurustella vaikkapa pohjanmaalla asuvan maanviljelijämiehen kanssa, niin irtisanoutuisitsä jossain vaiheessa sun omasta työpaikasta, ja muuttaisit hänen tilalleen maalle ja alkaisit raataa ilmaiseksi pas*katyötä hänen tilallaan sikoja rapsutellen ja lehmän tissejä puristellen ja heinäpellolla töitä paiskoen niin että selkäsi menisi ihan pask*aksi ?

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11530
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Maajussille morsian

Viesti Kirjoittaja romualdo »

hmm, olipas urbaani mielipide, kyllä tuo selekä tuntuu menevän paskaks toimistotuolillakin...

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Maajussille morsian

Viesti Kirjoittaja blackburn »

blackburn kirjoitti:HEI VIOLETTE, TSEKKAA TÄÄ!


Jos sinä alakisit seurustella vaikkapa pohjanmaalla asuvan maanviljelijämiehen kanssa, niin irtisanoutuisitsä jossain vaiheessa sun omasta työpaikasta, ja muuttaisit hänen tilalleen maalle ja alkaisit raataa ilmaiseksi pas*katyötä hänen tilallaan sikoja rapsutellen ja lehmän tissejä puristellen ja heinäpellolla töitä paiskoen niin että selkäsi menisi ihan pask*aksi ?
Vastaa minulle perusteellisesti, että jos haluaa muuttaa avoliittoon maanviljelijähenkilön kanssa, niin pitääkö iortisanoutua omasta työstään ja mennä töihin pas*kalaitumelle?

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Maajussille morsian

Viesti Kirjoittaja Violette »

Ai täällä oli mulle kysymys. En ollutkaan huomannut, kun en käy tässä ketjussa (en seuraa sarjaa).
blackburn kirjoitti:HEI VIOLETTE, TSEKKAA TÄÄ!


Jos sinä alakisit seurustella vaikkapa pohjanmaalla asuvan maanviljelijämiehen kanssa, niin irtisanoutuisitsä jossain vaiheessa sun omasta työpaikasta, ja muuttaisit hänen tilalleen maalle ja alkaisit raataa ilmaiseksi pas*katyötä hänen tilallaan sikoja rapsutellen ja lehmän tissejä puristellen ja heinäpellolla töitä paiskoen niin että selkäsi menisi ihan pask*aksi ?
a) en alkaisi seurustella ja b) en irtisanoutuisi hypoteettisesta työpaikastani muuttaakseni maalle.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Maajussille morsian

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Ji-haa. :uujee: Minusta (ujo) Jouni on paras , rauhallinen ja harkitseva.
Vieraanvarainen, kun järjesti Maaritille ja Annelle jopa omat huoneet.

Siitä päästiinkin asiaan eli olen ihan tykästynyt tuohon Maarit-kaunottareen.
Muistuttaa Passionworksin Harriet -laulajaa ja siksi ehkä herättää niin lämpimiä tunteita. :rakkaus:

- - - -

Yllättävän mustasukkainen Arto ja tässä kohtaa toivon Tean valitsevan mukavan & rennon Jukan,
joka osaa jopa upeasti remontoida. :peukku:

pst. kirjoitan tätä pimeässä Earth Hour-jutun takia ja pahoittelen mahdollista tekstin sekavuutta.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Maajussille morsian

Viesti Kirjoittaja Soppis »

En valitettavasti ole ehtinyt seurata tätä sarjaa nyt ollenkaan.

Toki sarjan nimi on ja pysyy, mutta mua huvittaa käsite Maajussi-Teija.

Mikä suomalainen NAISEN nimi olisi mielestänne Jussin tilalla naispuolisesta maajussista hyvä? Huom. siis esimerkki MaaErkki-Teija EI ole hyväksytty vaihtoehto. :heh:

...Ja jos Kostin visio toteutuisi, että ohjelmassa miesMaaJussi etsisi toista miesMaaJussia, mikä ohjelman nimi olisi? Osannette miettiä tasa-arvoisesti jatkokysymyksen tästä edelleen. :kaunis:

Kielioppivirheet olkoot, ope on nyt lomalla.

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Maajussille morsian

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Ei tarvi vaihtaa mitään nimiä mun mielestä, kyllä maajussi voi olla nainenkin. Tulee taas se kamala visio siitä, että sukupuoleen viittaava nimitys on vaihdettava neutraaliksi. Maajussikin olisi siis maahenkilö. Ihan älytöntä, ajatelkaa, kun lentokoneissa olisi lentoperähenkilöitä ja laivassa pelkkiä perähenkilöitä. Olisi kiva esitellä itsensä Hael, perähenkilö :surrur:
No meni vähän OT, mutta olkoon maajussit vaan maajusseja :heh:
Viimeksi muokannut Hazel, 29 Maalis 2010, 18:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Maajussille morsian

Viesti Kirjoittaja blackburn »

sopivin nimi tälle sarjalle olisi "Maajussille renki".

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Maajussille morsian

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Eihän sen nyt ihan noin tarvitse mennä, yleensähän maataloutta harjoittava pari tekee sen yhdessä, siis tavallaan tasavertaisina liikekumppaneina. Molemmathan siinä saavat elantonsa samalla lailla.

Mutta toki on paljon myös pariskuntia, joissa toinen käy työssä kodin ulkopuolella. Eivätkä kaikki tilat edes pysty elättämään molempia.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Vastaa Viestiin