Ilmeisesti
http://www.youtube.com/watch?v=IYpWdAc7 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=_BfsPNIu ... re=related
Valvoja: Colby
Ilmeisesti

i wanna be a toy kirjoitti:Eilen tuli viestiä, että molemmat kaudet ovat lähteneet matkaan kohti SuomeaAinoa huono puoli on se, että nämä dvdt eivät sisällä untucketteja
![]()
En tajua, miksei kolmonenkin sitten, jos säkin saat sen? Toimituspäiväksi arvioivat jouluaattoa, mutta ehkä ei ihan silloin kuitenkaan.

Thank you for shopping with us. We thought you'd like to know that we shipped your item(s), and that this completes your order. Your order is on its way, and can no longer be changed. RuPaul's Drag Race: Season 3

ATTENTION: IT'S OFFICIAL ...
RuPaul’s Drag Race Season 4 will premiere Monday, January 30th, at 9/8c.
Toivottavasti vaan jaksojen katsominen olisi nyt vähän helpompaa kuin kolmoskauden kanssa, jolloin Logon sivuilla se ei enää ollut mahdollista. Kunnon säätämiseksi meni.

Mähän silloin yritin tuon Vuzen kanssa pelleillä, mutta en koskaan saanut sitä toimimaan. Joten tuo sivusto lienee ainoa toivoni.
, kun muinoin joku täällä otti herneen nenäänsä asiasta, vaikkei seurannut koko sarjaa

Sori, en ole tänään ihan terävimmilläni näköjään. Mutta aivan mahtavaa, kun tätä sarjaa saa taas ruveta seuraamaan ja jännäämään!

Tarkoittaako tämä nyt sitä, ettei tuollakaan enää pysty RuPaulia seuraamaan Suomesta käsin

Toivottavasti ei tarkoita! Tosin, eihän se kausi ole vielä alkanut, joten ehkä siksi tuolla ei ole nyt mitään katsottavaa? Onko sieltä siis kadonnut tuo kolmoskausikin kokonaan?
Mietin, jos niillä ei ole oikeuksia säästää sarjoja siellä ikuisuuksien ajan. Vai eikö tuo sivu ole enää LAINKAAN toiminnassa? Luulisi, että vastaavia löytyy jostain.
) Tämä neljäs kausi alkoi maanantaina ja sitä ei periaatteessa voi katsoa muualla kuin Usassa. Keinoja sen katsomiseksi on, mutta en tässä niitä kerro, etten vaan joudu ikävyyksiin
Ensivaikutelmana tykästyin ainakin kauniiseen Kenyaan
, pelottavaan Sharon Needlesiin
, Phi Phi O'haraan
, monessa mukana jo olleeseen Willam Belliin
ja hätkähdyttävästi Cherin näköiseen Chad Michaelsiin
. Palkintonahan tällä kerralla huimat 100 000 $, joten kilpailusta tulee varmaan kova
No, onneksi se oli vaan vitsi tai muistutus siitä, että mitä tahansa voi tässä kaudessa tapahtua. Hieno kausi on taas tulossa 

Tosin tuo Phi Phi antoi itsestään vähän töykeän ja typerän kuvan Untucked-jaksossa (ihana muuten se insertti, että "tänä vuonna ei puhuta p*skaa, kaikki ovat ystäviä keskenään"
). Pienikokoinen Kenya on todella kaunis, paljonkohan leidillä on pituutta ilman korkoja? Näytti metrin mittaiselta
Sanoi kyllä olleensa Sinkkuelämää-sarjassa, mutta mä en sitä ole koskaan seurannut. Jotenkin hänellä oli kyllä tutun näköinen naama. 
Hauska oli myös nähdä näitä aiempien kausien kuningattaria zombiasuissaan. Olivat aina pelottavia kieltämättä!

Hauska tuo wrestling-teema, vaikka aluksi ajattelinkin, että boring, sillä en pitänyt viime kauden jumppavideojaksostakaan. Tytöt kuitenkin yllättivät viihdyttävyydellään ja väkivaltaisuudellaan.
Varsinkin Kenya oli ihan loistava! Mielestäni hänen joukkueensa olisi pitänyt voittaa.
Hänen kommenttinsa silikonista olivat myös fiksuja.
Vähän oli liian harjoiteltuja ne silmänräpsytykset Kenyalla catwalkilla
mutta kaunis kuin nukke. Suosikkini on mullakin pysyneet samana ja ihan oikea tippui.

i wanna be a toy kirjoitti:On se kyllä pieni tuo Kenya, oisko 140 tai jotain. Puhuikohan Yara Sofia muuten hänestä silloin, kun esitti sitä kääpiötä
Taatusti puhuikin! Puerto Ricossa lienee pienet piirit.
Kenya on pieni ja sievä, kuin nukke! 

Vaikuttaa myös olevan samalla tavalla hervoton kuin Yara Sofia. Taidan pitää puertoricolaisista.

Komea myös miehenä!

Sen vammaisen ottaminen mukaan haiskahti myös vähän jeesustelulta. Aiku tää on kriittinen. Onneksi Untucked-jaksossa bitcheily pääsi kunnolla valloilleen! Mua ärsytti myös se Milan, joka rupesi pomottamaan ja syrjäyttämään Kenyan. Ei Kenyan kielitaito nyt NIIN surkea ole. Tai sitten kun itsekin olen tällainen kielivammainen, ymmärrän paremmin noita ei-niin-täydellisesti englantia puhuvia kuin äidinkielenään sitä puhuvat.
Sharonilla on kyllä nyt kunnon voittoputki päällä, itse olisin (ehkä) suonut tällä viikolla voiton Kenyalle, koska hän oli taas niin hauska. Pidän toisaalta Sharonistakin todella paljon! Muut jäivät vähän seinäruusuiksi tällä viikolla. Tuo kuuden kärki pitää yhä paikkansa.
Ja ai niin, kyllä oikea tyttö lähti kotiin. Eipä ollut erityisen prinsessamainen tapaus.
Kyllä Ameriikoissa osataan tämä mainostaminen, koko ohjelmahan on suorastaan yhtä mainosta
Mutta asiaan. Kyllä Sharon on aivan ylivoimainen joka kerta. Ihana se esiintyminen siinä videossa ja ne katseet
ja muka luuli olevansa putoamassa
Saa vaan nähdä sitten alkaako jo jossain vaiheessa kyllästyttämään tämä "eläväkuollut" -lookki, mutta ei ainakaan vielä. Nämä muut jotenkin ovat sellaisia "perinteisiä" queeneja, mutta Sharon esittää tulevaisuuden dragia. Persoonanakin suht mukavan oloinen. Phi Phi on tosiaan pikkuisen töykeä ja vähän sellainen Ravenin tyyppinen dragi. Willam on vähän laskussa minulla ja Kenyasta tykkään enemmän. Munkin mielestä puhuu englantia aika hyvin, paremmin kuin Yara

Kenya on myös sen verran persoonallinen kuningatar, että taatusti sijoittuu korkealle. Itse veikkaan kärkikolmikoksi seuraavaa:
)

Ehkä oli sitten oikea
Joo, tykkäsin jaksosta kovasti ja Latricen näyttelijäntaidot tulivat hyvin esille
Ehkä en ihan kestä Phi Phitä
Siis oikeesti, sehän on ainoastaan katkera siitä, kun on nähnyt, että Sharon on sitä niin paljon parempi
. Joo, kumpi on jäänyt old schoolin
Ai, kun mä rakastan tätä sarjaa
vaikka en siis itse pukeudu mekkoon ja ei ole mitään haluja edes siihen, jos joku niin luulee tai oikeastaan ihan sama
.

Dementia vaivaa...
Joten oikea tyttö lähti kotiin. Muut isot tytöt ovatkin sitten paljon värikkäämpiä tapauksia, Latrice oli ihan parsa tässä tv-sarjahaasteessa
Willam ja Milan olivat yllättävän vaisuja ottaen huomioon, että heillä on näyttelijän koulutus. 

Olin todella tyrmistynyt, että hänet pudotettiin. Uskoin Kenyan taistelevan ihan voitosta, mutta näin se RuPaul pääsi taas yllättämään. Toisaalta, Kenya kyllä veti snatch gamessa ihan överiksi, eikä ollut lainkaan Beyoncémainen.
RuPaul oli siinä varmaan ihan oikeassa, että Kenya oli vähän turhan tietämätön populaarikulttuurista. Kielimuurikin saattoi vaikuttaa.
Nämä kolme ovatkin nyt ehdottomia suosikkejani, ja uskon, että heidän joukostaan löytyy koko kisan voittaja. 

, mutta ehkä oli sitten liian samanlainen joka kerta. Luotti vaan kauneuteensa ja sillähän ei enää pitkälle pötkitä näissä kisoissa.Untuckedessa murtuikin, kun ei kuulemma ilmeisesti oikein "jaksa" kilpailla kanssasisariaan vastaan. Ja ehkä olikin sitten oikein, että tippui.
Ja sitten vielä se catwalk lopuksi neula kädessä

Naamakin näytti ihan käärmeen päältä. Miten se osaakin
Olisi saanut tippua vaikka ensimmäisenä.

Liekö mukana kolmen kärjessä

Tykkäsin tämän viikon jaksosta tosi paljon, vähän "oman alan" aihepiiriä. 
Mulla oli muutenkin koko ajan sellainen tunne, että Jiggly ei ole vielä valmis voittamaan tuota kisaa. Liikaa itsetunto-ongelmia.
Toivottavasti putoaa ensi viikolla!
Sharon voisi ensi viikolla laittaa vähän perinteisemmän lookin ihan tuomarien mieliksi.
Chadista ja Latricesta pidän yhä tosi paljon. Heissä on kokemuksen tuomaa varmuutta ja karismaa.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa