http://www.epressi.com/tiedote/media/dr ... v-viidella
Tälle pitänee ehdottomasti avata oma ketjunsa!

Valvoja: Colby

Mä en ole koskaan seurannut TV viiden mitään ohjelmia, mutta tää ehkä pitää katsoa!
Kiitoksia 

ja olipa hyvä, että pistäydyin Kuppilassa.
Tää on ihan joku Miss USA 1992.
Toisinaan tuli mieleen myös joku 90-luvun alun Universumien "parade of nations".
Ja kävelevät paremmin kuin yksikään suomalainen missi. 

Ihan mielettömän hauska sarja. 

Hajosin jo tuulessa lepattaviin ripsiin.

En aio missata jaksoakaan
Tää oli näemmä "season 2" - mistä saadaan season 1 

Ja se lopun lipsynkkaa henkesi edestä, oli ihan huippu
Väärä kyllä putosi 

tonywerner kirjoitti:Ihan mahtavaa![]()
En aio missata jaksoakaan
Tää oli näemmä "season 2" - mistä saadaan season 1

En ehkä kestänyt sitä yhtä, joka oli vauvana siinä mainoksessa
Lisää tällaista viihdettä. Huippumalli haussa ei tunnu enää miltään tämän rinnalla 

Aivan loistavaa viihdettä kertakaikkiaan! Todellakin Tyra kalpenee RuPaulin (ja myös sarjassa esiintyvän kaimansa) rinnalla täysin.
En ihan kestänyt niitä mainoksia.
Uusi lempisarjani! Vaadin myös ykköskautta ruutuun.
Jatkan silti seuraamista 

, kun lipsynkkaa henkesi edestä biisinä oli tämä : http://www.youtube.com/watch?v=aINmJ5ieM6Y

Kaikkien nimiä en nyt muistanut kokonaan, mutta kai nuo nyt tunnistaa.

Olin jo valittamassa ylläpidolle, mutta keksin poistella mimmien sukunimiä ja johan toimii. Outoa. 

Hauskimmat olivat ehdottomasti Pandora ja Tatianna. Jessica on myös yleisesti ottaen koominen tapaus.
Kaunein tytsyistä on ehkä Tatianna. 

Mutta kaikki ovat kyllä boksissa odottamassa. 

Niin paljon on pakkelia, irtoripsiä ja tukkaa päässä 

Parhaat tunnistan, kuten myös ärsyttävimmät. 

Niinkö? Kiitos vinkistä! Pitää koettaa googletella. 

Aivan ihana jakso tänäänkin, mitä hääglamouria!
Olen itse asiassa katsonut netissä jo kaikki tämän(kin) kauden jaksot, but don't worry, en aio spoilata. Sen sijaan tässä LISTA "tytöistä":
Pandora ilman meikkejä tuo mieleen Täydellisten naisten homomies Leen, mistä tulee myös plussaa.
Tuo ihanasti draamaa sarjaan.
Ihana aksentti!
Suorasukainen ja räväkkä, tykkään tyylistä tatuointeineen ja lävistyksineen.
Lunttasin virallisilta sivuilta, että tammikuussa alkaa kolmas tuotantokausi, toivottavasti myös eka kausi näytetään Suomessa, koska sekin on tosi laadukas. Ihana sarja! 

Saisivat vaan olla enemmän ulkona. Nyt hengaillaan lähinnä studiossa. (vrt. huippis). Tyra on dragginä upein, vaikka onkin todella ärsyttävä. Raven on omana itsenään sexyin. 

Parhaiten onnistuivat Jessica, joka mielestäni ansaitsi voittonsa, Pandora sekä Raven. Viimeksi mainittu oli ihan omassa elementissään. Tatianna petrasi hienosti esityksessään, hatunnosto!
Jujubeetä sen sijaan kävi sääliksi, kun hänen esityksensä meni niin penkin alle.
Onneksi Juju sai kuitenkin jatkaa! Sahara putosi varsin odotetusti.
Ja sen rokkari-tuomarin kommentti Ravenista osui täysin oikeaan. Harmi, että hän ei ole hetero. 

Nyt alkaa jo jyvät erottua akanoista ja loput kuusi ovatkin jo aikamoisia kissoja 

Olen katsonut jaksoja vaikka kuinka monta kertaa ja nyt erotan tytöt toisistaan jopa täydessä tällingissä
Suosikkityttöni ovat Pandora Boxx
ja Jujubee
Ja ehdoton suosikkijaksoni on se, missä tehtiin se mainos 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa