Valvoja: Colby

Kun tarkemmin ajattelen, onkohan edes nykyään sellaista mainosta, jota EN inhoaisi 

"Toimii!"

. Kaikkein etovin on kylläkin se peräsuolimainos, jossa naishenkilö hinkkaa kutisevaa peräaukkoaan puuta vasten
.

Valkealalainen kirjoitti:Melkein jopa pidin tuosta rallatuksesta!![]()

Samiasd kirjoitti:Valkealalainen kirjoitti:Melkein jopa pidin tuosta rallatuksesta!![]()
Minusta tuo biisi ihan oikeasti vain paranee joka kuuntelukerralla! 

Tuo kyseinen renkutus on minustakin kyllä tosi ärsyttävä (ehkä siksi, kun vihaan mainostettua tuotetta), mutta mainoslauluthan ovat loppujen lopuksi aika usein tosi hyviä ja kivoja ja ties mitä, eli täytyy yrityksestä antaa
Ja johan eräät (
) ovat täälläkin kertoneet laulusta pitävänsä, joten se on sillä ainakin lunastanut hyväksyntäni.
("Mitä??? Et syö pullaa?? Mitä sä sitten syöt??)
Violette kirjoitti:Mutta pulla on silti pahaa.("Mitä??? Et syö pullaa?? Mitä sä sitten syöt??)

.
Toni kirjoitti:"Colgate *mikälie* puhdistaa muutakin kuin hampaat"
Mitäköhän muuta se sitten puhdistaa...

Pete kirjoitti:Tuuli Matinsalo ihan missä tahansa mainoksessa!
Luontevaa esiintymistä, toki! Mä oon havainnut muutenkin, että urheilijat mainoksissa ovat poikkeuksetta varsin kökköjä.
Aintsu kirjoitti:Pete kirjoitti:Tuuli Matinsalo ihan missä tahansa mainoksessa!
"Meidän neiti tykkää aprikoosista!" AAARGGH!Luontevaa esiintymistä, toki! Mä oon havainnut muutenkin, että urheilijat mainoksissa ovat poikkeuksetta varsin kökköjä.

Tämä uusin on ihan parsa 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa