Valvoja: Colby

Weewa kirjoitti:Tänä vuonna kisastudiossamme leikitään Linnan juhlat -bingoa, jossa yritämme bongailla näitä latteuksia ja turhanpäiväisiä sananparsia selostajien ja vieraiden puheista.
Tässä muutama esimerkki latteuksista:
"Itsenäisyyttä ei tule pitää itsestään selvyytenä."
"Sotaveteraaneille kiitokset."
"Kättelyssä jännitti kyllä hirveästi."
"Mitä itsenäisyys sinulle merkitsee?"
"Kutsu tuli minulle täytenä yllätyksenä."
"Booli on hyvää, mutta petollista."

Vesna kirjoitti:En pääse yli mielikuvasta, jossa Silvia Modig laulaa Molitvaa... Jäi siis kovasti hämmentämään asu.

.

Hauska asukokonaisuus!
Yllätyin siitä, sillä se on värinä aika räikeä, enkä ainakaan itse ensimmäiseksi keksisi vetäistä oranssia asua ylleni.
Mieleenpainuvin tyyli oli Mike Monroella.
Mansikka kirjoitti:Toinen ällötys oli Lisa "huomaavathan kaikki varmasti minut" Sounion asu. Muuten oikein kaunis puku oli pilattu vihreällä läntillä, joka näytti lähinnä jättiläislokin yskökseltä.

ESC93 kirjoitti:Vesna kirjoitti:En pääse yli mielikuvasta, jossa Silvia Modig laulaa Molitvaa... Jäi siis kovasti hämmentämään asu.
No apua, mä ajattelin kans samoin!

Aintsu kirjoitti:Mun mielestä näitä latteuksia oli tänä vuonna yllättävän vähän! Vai miten teidän katsomossa reagoitiin?
Bingo oli omasta mielestäni kyllä hauska, minähän sen vaadin ohjelmanumeroksi.
Mutta latteuksia oli tosiaan vähän eikä bingo ihan niin toiminut. Kukaan ei saanut neljän suoraa 4 x 4 ruudukosta. Parhaalla taisi olla virallisen lähetyksen lopuksi 8 oikein 16:sta. Eräs nimiYlioppilas olisi saanut neljän latteuden suoran, jos jatko-lähetys lasketaan mukaan. 

Lichi kirjoitti:Illan kuningatar oli Teija Vesterbacka persoonallisella asullaan.

Emännän ilme kyllä sopi puvun teemaan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa