Linnan Juhlat 2011

Video video - televisio-ohjelmat ja tallenteet

Valvoja: Colby

Re: Linnan Juhlat 2011

ViestiKirjoittaja Weewa » 07 Joulu 2011, 13:23

Bjurström ja Pihlström ne yhteen soppii! :tapu:
Party for everybody, dance. ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Aintsu » 07 Joulu 2011, 13:43

Weewa kirjoitti:Tänä vuonna kisastudiossamme leikitään Linnan juhlat -bingoa, jossa yritämme bongailla näitä latteuksia ja turhanpäiväisiä sananparsia selostajien ja vieraiden puheista.

Tässä muutama esimerkki latteuksista:
"Itsenäisyyttä ei tule pitää itsestään selvyytenä."
"Sotaveteraaneille kiitokset."
"Kättelyssä jännitti kyllä hirveästi."
"Mitä itsenäisyys sinulle merkitsee?"
"Kutsu tuli minulle täytenä yllätyksenä."
"Booli on hyvää, mutta petollista."

:surrur:

Mun mielestä näitä latteuksia oli tänä vuonna yllättävän vähän! Vai miten teidän katsomossa reagoitiin? :mrgreen:
I believe that if a world war took place, you would all sing and dance and throw glitter until everybody stopped.
Lady Gaga
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Vesna » 07 Joulu 2011, 14:37

En pääse yli mielikuvasta, jossa Silvia Modig laulaa Molitvaa... Jäi siis kovasti hämmentämään asu.
Vesna
Siemailija
Siemailija

ViestiKirjoittaja ESC93 » 07 Joulu 2011, 14:46

Vesna kirjoitti:En pääse yli mielikuvasta, jossa Silvia Modig laulaa Molitvaa... Jäi siis kovasti hämmentämään asu.

No apua, mä ajattelin kans samoin! :rofl:
Dei Popo hot Gefühle, dei Popo is a Teil von dia
Setz erm ned auf de Stühle, dei Popo hot a Meinung, yeah
Dei Popo wü Bewegung, drum woki woki woki
Dei Popo wü Begegnung, geht scho gib erm wos a braucht
ESC93
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Mansikka » 07 Joulu 2011, 14:50

Kaikkein kamalin riepu oli Tiina Soinilla. Tuli mieleen Fazerin Parhaat- pussista kaivettu karkki tai amerikkalainen kansallispäivän paraati. Siellähän näkee paljeteista väsättyjä jenkkilippuasuja puolialastomien cheerleadereiden yllä. Sinne tuo Soinin puku olisi mainiosti sopinutkin mutta näihin kemuihin ei. Voi herran pieksut, jos tyylitajua ei ole niin sitä VOI ostaa!
Toinen ällötys oli Lisa "huomaavathan kaikki varmasti minut" Sounion asu. Muuten oikein kaunis puku oli pilattu vihreällä läntillä, joka näytti lähinnä jättiläislokin yskökseltä.

Mutta Jenni oli ihana :ihana: .
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Lichi » 07 Joulu 2011, 15:07

Silvia Modig olisi kyllä saanut pukeutua tilaisuuden vaatimalla tavalla. Tuskimpa kaikki linnassa olleet miehetkään ovat "pukuihmisiä", Halla-Ahokin valitti epämukavuutta, mutta pukeutui silti frakkiin.

Illan kuningatar oli Teija Vesterbacka persoonallisella asullaan.

Kuva
Lichi
Vessajonossa
Vessajonossa

ViestiKirjoittaja Aintsu » 07 Joulu 2011, 15:13

^ Tuo nainen näytti myös itsekin vähän vihaiselta linnulta :heh: Hauska asukokonaisuus!

Kylläpä muuten oli paljon oranssia. :shock: Yllätyin siitä, sillä se on värinä aika räikeä, enkä ainakaan itse ensimmäiseksi keksisi vetäistä oranssia asua ylleni.

Mikään asu ei noussut ylitse muiden; lähinnä monet naiset olivat kauniisti meikattuja/hyvin kammattuja. :mrgreen: Mieleenpainuvin tyyli oli Mike Monroella.
I believe that if a world war took place, you would all sing and dance and throw glitter until everybody stopped.
Lady Gaga
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Jónsì » 07 Joulu 2011, 16:08

Mansikka kirjoitti:Toinen ällötys oli Lisa "huomaavathan kaikki varmasti minut" Sounion asu. Muuten oikein kaunis puku oli pilattu vihreällä läntillä, joka näytti lähinnä jättiläislokin yskökseltä.

Ihana post-it-Suomi. :rofl:
Mistä tän saa poistettua? Apua!
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Serduchka » 07 Joulu 2011, 16:45

ESC93 kirjoitti:
Vesna kirjoitti:En pääse yli mielikuvasta, jossa Silvia Modig laulaa Molitvaa... Jäi siis kovasti hämmentämään asu.

No apua, mä ajattelin kans samoin! :rofl:

Silvia Modig - Molitva, taustallaan Beauty Queens including Minttu Mustakallio. :heh:

Nyt itse asiaan! Nätein mekko oli kyllä Jenni Vartiaisella (naisesta en pidä muuten yhtään). Satu Taiveaho oli jälleen upea ilmestys, niukasti toiseksi nätein mekko. Mirella Koulliaksen mekko varmaan oli sitten kolmanneksi nätein. Peter Vesterbackan Teija-vaimon Angry Birds-mekko oli jännä, tavallaan tykkäsin siitäkin. Näin kättelyiden jälkeisenä päivänä vasta huomasin itse yhden Angry Birdsin kurkistavan mekossa kankaan takaa. :surrur:

Maria Guzenina-Richardson on vuodesta vuoteen vaan kauniina. Mekko vaan oli vähän tylsä, vaikka punainen onkin lempivärini. Pidin silti enemmän viimevuoden mustasta mekosta, joka taas oli väärinperin versio toissa vuoden mekosta, jos nyt en ihan väärin muista. :heh:
"Euphoria
Forever, till the end of time
From now on, only you and I
We're going u-u-u-u-u-up...
Euphoria
An everlasting piece of art
A beating love within my heart
We're going u-u-u-u-u-up..."
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Weewa » 08 Joulu 2011, 12:51

Aintsu kirjoitti:Mun mielestä näitä latteuksia oli tänä vuonna yllättävän vähän! Vai miten teidän katsomossa reagoitiin? :mrgreen:

No niin oli! :shock: Bingo oli omasta mielestäni kyllä hauska, minähän sen vaadin ohjelmanumeroksi. :heh: Mutta latteuksia oli tosiaan vähän eikä bingo ihan niin toiminut. Kukaan ei saanut neljän suoraa 4 x 4 ruudukosta. Parhaalla taisi olla virallisen lähetyksen lopuksi 8 oikein 16:sta. Eräs nimiYlioppilas olisi saanut neljän latteuden suoran, jos jatko-lähetys lasketaan mukaan. :mrgreen:
Party for everybody, dance. ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja ta1ja » 08 Joulu 2011, 13:04

Lichi kirjoitti:Illan kuningatar oli Teija Vesterbacka persoonallisella asullaan.

Kuva

Mä en pääse tätä sinänsä mainiota pukua katsoessa siitä, että tuon linnun silmä iiriksineen on strategisesti ehh - osoittelevasti osoittelevassa paikassa.

Itse pidin niistä muutamasta mustasta puvusta, siitä joutsenesta ja Mirella Koulliaksen pitsisine laahuksineen. Molemmat uskomattoman kauniita niin kauniilla naisilla.
"Isänmaallinen ylpeyteni saa kolauksen joka kerta, kun Suomea mainostetaan metallimaana"
- Rumba, Oskari Onninen
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Rousku » 09 Joulu 2011, 15:30

^Koska en ole niin kiinnostunut ko. paikasta vaan vyötärön ja lantion suhteesta, en edes bongannut heti lintua vaan värinvaihtumiskohdan linjan suunnan, joka on fiksusti aseteltu hoikentamaan vyötäröä :joojoo: Emännän ilme kyllä sopi puvun teemaan.

Itse tykkäsin muodostelmaluistelijoiden valmentajan koltusta, mutta en jaksa kaivaa sitä esille YLEn pukukavalkadisivulta, jossa on tänä vuonna törkeän toimimaton käyttöliittymä.

Miksi kepun europarlamentaarikko Riikka Manner oli niin myrtsi? Jos tulee juhliin niin pitää hymyillä! Ja synkeästi meikattu ja huono hiuspäivä, mutta nekin olisi voinut pelastaa hymyllä.
Ihmisten pitäisi tehdä paljon neloishyppyjä.
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Edellinen

Paluu Televisio