Paper Gangsta kirjoitti:Kellyn ilme oli aivan loistava,kun oma nimi paljastui lapusta!Varmaan potutti!
Russell rocks!!! Ohjami
Peiper Gangsta SUHE!Valvoja: Colby
Paper Gangsta kirjoitti:Kellyn ilme oli aivan loistava,kun oma nimi paljastui lapusta!Varmaan potutti!
Russell rocks!!! Ohjami
Peiper Gangsta SUHE!

.. No tällä kertaa hänen ei edes tarvinnut käyttää sitä, kun Laura putosi uusintaäänestyksen jälkeen. Ensimmäisen äänestyksen jälkeen äänet oli tosiaan tasan 5-5 Lauran & Natalien välillä, mutta toisella sit John käänsi kelkkansa & äänesti Lauraa. Kaiken kaikkiaan Lauran putoaminen ei edes yllättänyt. Koskemattomuuskisan voiton vei sit tällä kertaa Mick. Laura ei pärjännyt kovinkaan hyvin & hän ei pystynyt pelastamaan itseään. Edelleenkään en voi sietää Russellia
.. Pitää kyllä myöntää, että pelottavan hyvin hän pelaa

Hyppäsin riemuissani sohvalta,kun Laura sai lähdöt.
Seuraavaksi Dave ja Monica ulos niin olen TODELLA iloinen. 

Laura hähhää 

Russel pelaa loistavasti, välillä tosin tuntuu jo hiukka käsikirjoitetulta koko juttu, mutta...

Jufo81 kirjoitti:Ensi lauantaina onkin sitten luvassa kertausjakso tähän asti tapahtuneesta, joten kaksi viikkoa joudumme odottelemaan uusia käänteitä.

Varmaankin Russell, Natalie ja Mick finaalissa. Brett kyllä ansaitsis voiton jo ulkonäöllään. No ei se mitään sillä on jo miljonäärityttöystävä Parvati Shallow.
Ticoshay kirjoitti:Jeeedward enää 2 jaksoo jäljelläVarmaankin Russell, Natalie ja Mick finaalissa. Brett kyllä ansaitsis voiton jo ulkonäöllään. No ei se mitään sillä on jo miljonäärityttöystävä Parvati Shallow.

Jufo81 kirjoitti:
Brett ei kylläkään seurustele Parvatin kanssa, vaan sen vaalean Kellyn joka pudotettiin muutama viikko takaperin ja joka istuu nyt juryssä.

Sanoiksmä ton, näköjään. Seuraava kausi elokuussa MTV3 pliis.

Ei myöskään Amazing Racea 

Vaikka Natalie olikin välillä aika näkymätön niin onneksi hän sit voitti
. Brettin olis varmaan voittanut, jos olisi ollut finaalissa.

Jee.
Tämä 20.kausi tosiaan kantaa nimeä Heroes vs. Villains. Vanhoja tuttuja nähdään aikaisemmilta kausilta.

Nii paljon on tätäkin siirretty. Joka tapauksessa mä aion kattoa tän kauden ties monnennen kerran.

Veikkaukset pärjäämisestä.
Pääsee juryyn ehkä.
Yks mun lemppareista kanssa
Putoaa alussa, liian iso uhka.
Putoaa ihan alussa
Pääsee pitkälle.

.. Mun All time suosikki selviytyjist ... uijuijui

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa