Valvoja: Colby

Ei muuta ku muistaa aina laittaa digiboksille talteen ni voi sitten katsella kun itselle sopii 
Mutta ei 

Marc
Wilhelmina

Speed kirjoitti:Itse ostin jo tämän neljännen kauden viime vuonna, kun sen Suomeen tuleminen on kestänyt näinkin kauan

)
perjantai 18.03.2011 klo 09:15 Nelonen Perhe. Okei mikä on Nelonen Perhe
Ei mulla näy mikään sellanen. Toivottavasti tulee sit oikealta Neloselta myös tai muuten 

Ticoshay kirjoitti:Jee tää alkaa jo tällä viikollaperjantai 18.03.2011 klo 09:15 Nelonen Perhe. Okei mikä on Nelonen Perhe
Ei mulla näy mikään sellanen. Toivottavasti tulee sit oikealta Neloselta myös tai muuten
Ticoshay kirjoitti:UB jatkuu 4. kauden jaksoin lauantaina 23.04.2011 klo 16:45 Neloselta. Mä oon odottanut vuoden,että tämä viimeinen kausi tulee suomeen ja nyt se tulee ihan surkeaan aikaan. No pääasia, että vihdoinkin näytetään uusia jaksoja.

Unohdin jo miten paljon rakastankaan tätä sarjaa.
Olipa varsin jännittävä jakso tänään avaamassa neljännen ja samalla siis viimeisen Ruma Betty kauden. 

No on tästä puolitoista vuotta kun viimeksi tän jakson näin. Enään 20 jaksoa jäljellä 

.

-kaitsu87- kirjoitti:Nyt jo on aika haikeat fiilikset, kun ajattelen että enää 11 jaksoa & sit se on ohi.

Mä itkin niin paljon viime vuonna kun katoin niitä. Parhaat jaksot vielä tulossa 

.. Tää neljäs kausi oli kyl mielestäni aika hyvä, kun viime kausi ei ollut kovinkaan kaksinen. Mä jään kyllä niin kaipaamaan tätä sarjaa. En voi millään uskoa, että tämä oli sitten tässä. Betty
. Justin & Austin oli niin ihana pari 

Ihana se lopputeksti, kun "Ugly"-sana poistui Bettyn yläpuolelta. Danielin ihastuminen Bettyyn oli vähän päälleliimattua... 

Tekee vaan mieli saada ittellekin tommonen. 

at the worlds stage
Ja joo mulla on kaikki kaudet dvdeellä ja katson niitä yhtä paljon kuin aikoinaan frendejä. Mä osaan jo ulkoa mitä ne sanoo niiss jaksoissa. Ugly Betty on parhain sekä tärkein tv sarja koskaan, tai ainakin mun mielestä.
Joo, viimeyönä tuli katottua loppuun tää. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa