Valvoja: Colby

Se pyöri siinä koneella kokoajan päällä ja sivusilmällä sitä siinä vilkuilin. Katsottiin kuulemma Director's cut 1-kameraa ja siinä ainakin näytettiin lähes koko sen parin tunnin ajan vain ton Janican p*rseen keinutusta ja itsensä hieromista ja "tanssimista".
Laski kyllä ton eukon pisteet mun silmissä täysin. Kauhee tyrkky ja niin itteään täynnä kun vaan voi ja humalassa näköjään hirveä yliseksistinen muija! Oltiin kaveriporukan kesken ihan järkyttyneitä ja mietittiin että voi sen lapsiakin. NOLOA!
Hyi mikä kauhea kolmikko. Sebastian on nostanut osakkeitaan, mutten silti hänestä kauheasti pidä.

Hazel kirjoitti:Minä todellakin toivon ettei Oskaria häädetä, talo menettäisi yhden oikeasti erilaisen asukkaan.

. Voi hitto, että ne on tyhmiä, vahvat kisaajat yhdistettynä oljenkorteen on ehkä typerin idea ikinä. Ja joka tapauksessa siellä on nimettynä enemmän kuin kaksi, ihan siltäkin varalta, että oljenkorsikisan voittaja vaihtaisikin tilalleen Mikaelin. Että ne on tyhmiä.

. Kyllä ihminen voikin olla tyhmä ja hyväuskoinen.

Liittoutuisivat jotkut Salaria vastaan niin saisivat sen ulos talosta! 

Salar rangaistukseksi suoraan häädössä, ei saa itse nimetä, ei saa osallistua oljenkorsikilpailuun, oljenkorren voittaja ei saa vaihtaa Salaria pois häädöstä!
Tuli hirveä pelko pojalle, että joutuu aiemmin sovittuja vahvoja Suvia ja Sebastiania vastaan. Että mä niin toivon, että toi limanuljaska ulostetaan sunnuntaina.

Ei se kyllä mun favu ollu mut kuitenkin yllätti mut.

Kärkikaksikkoni oli jo aamutuimaan herkällä meiningillä. Toivottavasti ihanan, suurisydämisen Janican matkasta tulee oikein onnistunut! 

Harvoin törmää noin itseään täynnä olevaan ihmiseen! Annika piti pitkään perää mun inhokkilistauksessa (ärsyttävä valittaja se edelleen on) mutta nyt kyllä meni Ben viimeistään viimiseksi. "Mä haluun näyttää ruotsalaiselta koska tytöt tykkää niistä ja musta tuntu niin hyvältä kun Siv Anita sano mua ruotsalaisen näköseks". Ja se sen synttärihokema... ei huhhuh. HYI!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa