Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Minä katson Twin Peaksin jaksot, kunhan ne tulevat ruutuun.

http://www.mtv.fi/viihde/televisio/arti ... ia/5861622

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

^ Tässä sen suomenruotsalainen vastine tai ainakin vähän sinne päin, ekan jakson vasta katsoin

http://areena.yle.fi/1-3781283

... ja nyt tokan ja siihen se jäi, kirjan jännitys ja kiehtovuus puuttuu, näyttelijät tuntuu pääosin pökkelöiltä. Ei Suomessa osata näitä tehdä ja suomenruotsikin kuulostaa aina yhtä tympeältä.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

^ Saatanpa joskus katsoakin, vaikka suomenruotsi kuulostaa korskuvalta. En odota näkeväni Twin Peaksia, tuskinpa osaavat. Ja tuskinpa sitä osaa kukaan muukaan tehdä kuin (suomalaissukuinen) David Lynch.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Olipa yllättävän hyvä tuo Rowan Atkinsonin esittämä komisario Maigret :draamaa: Vaikkei olisi hevin uskonut brittitekoisen ranskalaisuuden olevan millään lailla aitoa tai uskottavaa. Harmi että sitä tuli (ja kai tehtykin) vain kaksi jaksoa!

(Tulikin mieleen, täytyykin taas pitkästä aikaa lukea Maigret'a ranskaksi kun ehtii...)

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja hra47 »

South Parkia tulee piitkästä aikaa taas katsottua MTV Finlandilta kun ostin digiboksin jolla pystyy loikkimaan mainosten ylitse...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Karistoteles
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 426
Liittynyt: 25 Heinä 2012, 16:28
Paikkakunta: Lahti

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja Karistoteles »

Jonttu kirjoitti:^ Tässä sen suomenruotsalainen vastine tai ainakin vähän sinne päin, ekan jakson vasta katsoin

http://areena.yle.fi/1-3781283

... ja nyt tokan ja siihen se jäi, kirjan jännitys ja kiehtovuus puuttuu, näyttelijät tuntuu pääosin pökkelöiltä. Ei Suomessa osata näitä tehdä ja suomenruotsikin kuulostaa aina yhtä tympeältä.
Olen katsonut nyt kaikki neljä tv:ssä tähän mennessä esitettyä Lola ylösalaisin -jaksoa ja kovastihan Twin Peaks -fiiliksiä on yritetty tavoittaa. Pienestä yhteisöstä näyttää löytyvän ihmeesti erilaisia jännitteitä ja salaisuuksia. Suoraan sanoen olen koko ajan enemmän tai vähemmän pihalla sarjan tapahtumista, mutta siitä huolimatta jokin ihmeellinen viehätys tarinassa on, joten ei katsomista voi keskenkään jättää.

Karistoteles
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 426
Liittynyt: 25 Heinä 2012, 16:28
Paikkakunta: Lahti

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja Karistoteles »

Nyt on tullut seurattua pari viikkoa sitten alkanutta TV1:n Presidentti-sarjaa. Aikamoista kuraa Presidentti on saanut somessa, mutta itse tykkään sarjasta, joten kuulun sitten kai hiljaiseen vähemmistöön. Kulissien takaiset poliittiset kiemurat vaikuttavat kieroilta ja kiehtovilta. Samuli Edelmannin esittämästä nimihenkilö presidentti Henri Talviosta tulee ajoittain mieleen Donald Trump. Molemmat ovat liike-elämästä politiikkaan hypänneitä ja lupaavat muuttaa asiat kotimaassaan. Sillä erotuksella vain, että Talvio on fiktiota, Trump ei.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Kyllästyin odottelemaan uusia kausia Ylen esitystahdilla Bates Motellista ja tilasin loput blu-raynä. Katsoin sarjan loppuun eilen illalla. Ihan hyvä oli, joskin joidenkin henkilöiden kohtalo oli vähän kökösti kirjoitettu. Viimeinen kausi käsitteli jo Hitchcockin elokuvastakin tuttua aikaa, mutta siinä oli omat käänteensä. Odotin ennakkoon, että viimeinen kausi olisi siksi mielenkiinnottomampi, mutta ei. Parhaat kaudet olivat kuitenkin ehkä 3 ja 4 (kausia oli yhteensä viisi). Eihän tämä kuitenkaan mikään Dexter ollut, mutta ikävähän tätä(kin) sarjaa tulee nyt kun se on lopulta ohi. Sarja oli viidellä kaudella terveen mittainen. Ei jäänyt torsoksi, mutta toisaalta ei loputtomasti pitkitettykään. ****
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja hra47 »

kuu-kuu kirjoitti:Minä katson Twin Peaksin jaksot, kunhan ne tulevat ruutuun.

http://www.mtv.fi/viihde/televisio/arti ... ia/5861622
Twin Peaksin uudet jaksot alkavat Subilla tiistaina 21.11. Tiedoks vaan. Vanhaa Peaksia on tullut nyt seurattua vähän puoliväkisin ja muistin miksen ole tuota sarjaa uudelleen jaksanut katsoa pitkään aikaan. Sarja on mielestäni aika yliarvostettu (kuten itse ohjaaja Lynchikin). Kahlataan nyt loppuun asti, että voin noi uudetkin jaksot tsekata.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

hra47 kirjoitti:
Twin Peaksin uudet jaksot alkavat Subilla tiistaina 21.11.
Enpä ehtinyt kiittää tästä silloin, kun piti. Tallentanut olen kaikki jaksot. Katson sitten kaikki jaksot putkeen ja vaikka vuorokauden ympäri.

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19774
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

En näköjään ole tähän ketjuun vielä vastannut. No, vastataan nyt, vaikka en mikään tv:n suurkuluttaja olekaan. Ylen puoli yhdeksän uutiset katson joka ilta, jos samaan aikaan ei ole muuta menoa. Muuten katson urheilua ja viisuohjelmia. Viimeistä muutamaa kautta Haluatko miljonääriksi -visailusta on myös tullut katsottua. Muuten saatan joskus katsoa jonkun mielenkiintoisen dokumentin tms., jos sellainen sopivaan vapaaseen aikaan sattuu tulemaan.

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11900
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja sziget »

The X-Filesin eli Salaisten kansioiden 11. kausi alkaa hetken kuluttua Foxilla. Uudet jaksot maanantaisin klo 21. Epätasainen mutta kaikkiaan maineensa veroinen sarja. Hyvä että se kaivettiin pakastimesta. Gillian Anderson on ilmoittanut, että ainakin hänelle tämä kausi on viimeinen.

Katsoin The Americans -sarjan avauskauden DVD:ltä ja pidin. TV-esityksiin en ehtinyt mukaan. Vain kaksi kautta on julkaistu levyllä Suomessa, joten loput pitää hankkia muualta, jos intoa riittää.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41812
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Katson telkkaria lähinnä kyläillessäni kavereilla, joilla on telkkari päällä :heh:. Yleensä sieltä tulee jotain älytöntä jenkkiläistä viihdeohjelmaformaattia tai fantasiasarjaa ties kuinka monentena uusintana, mutta nyt kävi hyvä säkä: tulikin paria dokumenttisarjaa, joita voisin jopa katsoa: Ensimmäinen osa jotain VR:n henkilöliikenteen arkipäivää kuvaavasta sarjasta, ja sitten jotain tytöt intissä -sarjaa joka jäänyt katsomatta, ja päälle vielä Vietnamin sotaakin niin että minäkin sivistyin asioista joita en ole tiennyt. Ehkä pitää tutkia, onko noista aiempia osia vielä nähtävänä.

Hieman OT tässä, mutta muuna tarjontana näin erityisen paljon miesten paljaita vatsoja. Jotenkin ne pomppasivat esiin niin ohjelmissa itsessään kuin telkkumainoksissa ja sitten vielä lehtien sivuilta. Ovatko ne nyt jotenkin in?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Taidan katsoa ihan liikaa telkkaria :surrur:
Katson Salkkareita, Uusi Päivää, Aallonmurtajia, X Factor Suomea, Selviytyjät Suomea, The Voice of Finlandia ja Kingiä :joojoo:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Koska rutiinit ovat parasta, niin katson aina samoja televisio-ohjelmia. :surrur: Lähes joka illalle on yleensä se yksi must see ohjelma. Maanantaina heikoin lenkki, tiistaina Suomen huutokauppakeisari, keskiviikko-torstaina ei olekkaan mitään ja perjantaina sohvaperunat. Koska en omista sosiaalista elämää (enkä kyllä haluakkaan omistaa), niin lauantaikin menee aina television parissa, jolloin tulee katsottua maikkaria tai neloselta haluatko miljonääriksi. Sunnuntaina paras katseluaika menee linja-autossa, joten en tiedä mitä silloin tulee telkkarista. :mitvit: Lisäksi tulee katsottua aktiivisen epäaktiivisesti puoli seitsemää ja Murdochin murhamysteereitä.

Jos totta puhutaan, niin en minä sitä telkkaria ihan 100% katso. Räplään puhelinta yleensä oheessa.

Pitäsi alkaa taas katsomaan Uutta Päivää. Se on sellainen sarja, että välillä katson joka ilta muutama viikon putkeen ja sitten jää taas vähemälle. Nyt en ole katsonut kuukauteen.
Žvižej fucked up the solo

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja BronZe »

sziget kirjoitti:Katsoin The Americans -sarjan avauskauden DVD:ltä ja pidin. TV-esityksiin en ehtinyt mukaan. Vain kaksi kautta on julkaistu levyllä Suomessa, joten loput pitää hankkia muualta, jos intoa riittää.
Netflixistä löytyy neljä ekaa kautta. Eiköhän viides kausi sinne myös jossain vaiheessa ilmesty. Suosittelen jatkamaan, sillä sarjan myöhemmät kaudet ovat mun mielestä olleet sarjan parhaimmistoa.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Maanantai-ilta on runsas ohjelmatarjonnaltaan:

Simpsoneiden uuden kauden jaksoja
The Orville
The X Files uusia jaksoja
The Walking Dead
Game of Thrones, jee uusin kausi alkoi tänään

Tiistaina oli Yle Teemalla 10-osainen dokkarisarja Vietnamin sodasta, loppui juuri. Viikon päästä mennään taas kun alkaa Amerikka värikuvissa (tjsp), 5-osainen dokkari.

Keskiviikkona tulee Prisma, jos tähtitiedettä tai evoluutiota, niin kiinnostaa

Torstaina Suomen hauskin tavis ja pian alkaa Enbuske, Veitola, Salminen, jonka otan boksille, jotta voin harppoa tylsät vieraat ylitse. Aika tyhmä talk show, mutta tulee kaiken varalta tsekattua jos siellä olis jotain mielenkiintoista.

Perjantaina Pressiklubi

Lauantaina Haluatko miljonääriksi, Avara luonto: Sininen planeetta II, Kingi

Sunnuntaina Napakymppi :puna: ja X Factor Suomi (on ja off, katsoin alkua, mutta nyt odotan, että kilpailijat käyvät vähemmäksi jotta voin seurata taas)

Lisäksi uutisia, ajankohtaisohjelmia ja satunnaisia elokuvia, mutta tuossa on nyt tällä hetkellä viikon tv-ohjelmiston runko joka toistuu viikoittain.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Lisäksi olen parhaillaan katsomassa blu-rayltä Star Trek The Original Seriesiä (jota en ole aikaisemmin nähnyt) ja uudelleen Breaking Badia... pari jaksoa illassa noita jaksaa katsella. Kyllähän tossa aikaa menee.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

pmama
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1151
Liittynyt: 25 Elo 2013, 15:39
Paikkakunta: Lahti

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja pmama »

En löytänyt sopivaa ketjua kuninkaallisille häille. Sain nimittäin kutsun häihin Windsoriin. Kävikö muille näin? Prinsessa-leivokset on ostettu ja asettauduttu katsomoon olohuoneeseen. Kävin eilen kampaajalla... (sattui vahingossa)

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Lätkään keskittymällä voi onneksi välttää kuninkaalliset häät...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

pmama
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1151
Liittynyt: 25 Elo 2013, 15:39
Paikkakunta: Lahti

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja pmama »

Voi voi, huonomuistinen puolisoni istuu viattomana kanssani tv: ääressä eikä muista lätkää ollenkaan.
Amerikkalainen pappi intoutui kirkossa paasaamaan rakkaudesta niin kauan, että britit alkoivat näyttää aika kyllästyneiltä. Pappi totesikin, että kohta jatketaan teidän naittamista, don't worry.

Meghanilla todella elegantti ja yksinkertainen hääpuku.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Kevään runsaan ohjelmiston jäljiltä ei olekaan tällä hetkellä oikein mitään katsottavaa. Penn & Tellerin Naruta Meitä! ja Olipa Kerran Elämä ovat nyt jonkinlaisessa seurannassa, vaikken yleensä pidäkään taikureista, ne saavat olon tuntumaan niin hidasälyiseltä, eikä noi raatiohjelmatkaan, joihin kootaan ihmisiä studioon vitsailemaan ja nauraa rätkättämään, yleisön läpyttäessä eviään, ole yleensä mun heiniä (kaikkien raatiohjelmien äiti, Uutisvuoto onneksi loppui, olikin jo korkea aika). Olipa kerran elämässä on kuitenkin toisinaan ihan mielenkiintoisia knoppitietoja elämästä ja tieteestä ja Penn & Teller ovat viihdyttäviä vaikka ohjelmassa onkin liikaa korttitemppuja. Parin viikon päästä alkais futis, tuo nurmikieriskelyn ja filmaamisen MM-kisa. Mielenkiintoisinta on se, että mitä Venäjän suunnalla tapahtuu kisojen jälkeen tai aikaan, yleensä tuollaiset suurtapahtumat eivät tule yksinään. Edit: niin joo ja ensi tiistaina alkais Teemalta Handmaid's Tale, etäisesti kiinnostaa jonkin verran, vaikka nää totalitaristisia yhteiskuntia ja niitä vastaan kapinointia kuvaavat dystopiat ovatkin aika teinien kamaa.

Blurayltä tuli juuri tsekattua kaksi ekaa kautta Breaking Badin spinoff-sarjasta Better Call Saul. Ihan yhtä tasokas kuin BB, mutta ehkä ei ihan niin mielenkiintoinen. Star Trek the original seriesin katsominen on edennyt kohta puoliin kakkoskauden loppuun. Sitten olis vielä viimeinen kausi jäljellä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja romualdo »

nohh näin kesällä ei tietenkään ehdi eikä jaksa keskittyä juurikaan tv-ohjelmiin, tytt... eikun sinkkuelämää toki kahtelen kun on vaan mahollisuus ja muistan... ja tulevat tangokisat sekä mutakin Alfa-Tv:stä tulevia kiinostavia musiikkiohjelmia, mm. Taavi Vartian sympaattisesti luotsaamat taitelija-haastattelut. Missä h..tissä ovat edelleenkin muut uin amerikkalaiset elokuvat, Teema ja 1 ja 2 tv. niitänyt jonkin verran lähettävät, mutta edelleen aika vähän, enemänkin sarjojen muodossa. Kiitos lähinnä ruotsalaisten ja tanskalaisten. Ja jos vähän yliammutun pöhköä komediaa haluaa niin engelsmanni mamselli Hyasintti on suht varma valinta.
Ja jos oikeen jaksaa keskittyä niin myös House sekä Holby City ovat saaneet huomiomerkintöjäni tv-sivulta.
esim. ke 4.7 kohdalla merkkasin (jostain syystä - ehkä luulin muistavani niistä edes 5%) peräti 28 kiinnostavinta ohjelmaa. mitään tarkempia selvityksiä ohjelmista ei tuossa tv-liitteessä yleensä edes ollut.
sellaisia olivat mm. ikimuistoinen georg malmsten, emmerdale (en ole tätä ennen edes seurannut, kuin ehkä 1-3 jakson verran) , olipa kerran elämä,haast. mm.kimmo"norppa"! ohtonen, suomen hauskin tavis, stand-up - speciaali, eläintarhan pikkupennut, jamie oliverin helpot herkut, metsurit suolla, poliisit (!) sekä napakymppi. huomiota herätti hiljattain ohjelmassa ekaa kertaa ollut miespari ehdokaat sekä uusi juontajakasvo. no en kyllä entistäkään napailua seurannut, mutta taasen UIT:n oma parodia tuosta legendaarisesta ideasta oli tietysti hulvattoman haaska.
ja siis tuskin muistin, viitsin ehdin yms. kahtua näistä edes sitä 2-3%a... huomaan aina illalla tai seuraavana päivänä että jaajaa, kuinka sitä viitsikin merkitä noita... !

terv. täältä eräs joka myöskin kaipaa entistä televisioitua Luonto-iltaa takaisin edes kesäkuukausiksi voisi olla vaikka yhteislähetys radion kanssa - mutta ei, ne kirotun käsittämättömät ratio (och tv-) -uudistukset. koska olette muuten nähneet viimeksi suomalaisittain tehdyn luonto-ohjelman!!!??
Viimeksi muokannut romualdo, 07 Marras 2018, 11:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Syyskausi pyörähtänyt telkkarissakin käyntiin. Harmittaa, ettei tänä syksynä tule Tähdet, tähdet-ohjelmaa. Tanssii tähtien kanssa näyttää vieneen ohjelmapaikan, ei kiinnosta.

Reinikaisen uusintoja tuli katsottua. Ihmettelen sitä, että teeveessä näytetään sieltä täältä nipsaisten lyhennettyjä jaksoja, ei kestoajassa ole kuitenkaan kuin jotain minuutin ero alkuperäisiin ja "sensuroimattomiin" jaksoihin. Mikähän idea tuossakin on oikein takana. Vaikka ohjelma on kohta puoliin 40-vuotias, se jaksaa yhä naurattaa ja saa hyvälle tuulelle.

Yritin myös katsoa kehuttua Studio Julmahuvia, mutta en jaksanut kuin puoleen väliin. Kyllä on tylsä, ei ole lainkaan mun huumoriani. Ihmebantu tuoreemmista kotimaisista huumoriohjelmista oli paljon parempi. Siitäkin on jo jotain 10 vuotta.

Viikon ohjelmisto:

Maanantai: ei mitään, Studio Julmahuvia yritin, mutta lopetin kesken. Muutaman viikon päästä jatkuu The Walking Dead.

Tiistai: Historia-dokkarisarja Kulttuurien juurilla (Teema), Docventures riippuen aiheesta.

Keskiviikko: Prisma, jos tähtitiedettä tai evoluutiota, niin kiinnostaa edelleen.

Torstai: Bates Motellin uusintoja, Enbuske Veitola Salminen (entistä tylsempi ja tyhmempi kausi tuntuu olevan vieraidenkin osalta, digiboksin aikahyppelytoiminnolle tulee käyttöä), Napakymppi (herttaisen viaton aikakapseli verrattuna näihin nykyisiin julkipano- ja kutemisohjelmiin, jonka trendin Big Brother aloitti). Ens viikolla alkaa Billions-sarjan kolmas kausi. Löysin sarjan kesällä maikkarin yöstä. Mielenkiintoinen.

Perjantai: Pressiklubin korvaaja Sannikka ja Ukkola, eka jakso nyt ei kovin lupaavalta vaikuttanut. Tuntuu olevan vähän tekemällä tehtyä asennemimmeyttä ilmassa. Posse, sen mitä nyt jaksan enää tätä katsoa. Kahden tunnin mittaisena tää on reilusti ylipitkä sisältöön nähden.

Lauantai: Haluatko miljonääriksi

Sunnuntai: Ei mitään...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Aini, ja blurayltä parhaillaan katson Better Call Saulin kolmatta kautta (Breaking Badistä tehty spinoffi, jota ei ole kai täällä telkkarissa esitetty lainkaan).
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja hra47 »

hra47 kirjoitti: 18 Syys 2018, 18:06 Reinikaisen uusintoja tuli katsottua. Ihmettelen sitä, että teeveessä näytetään sieltä täältä nipsaisten lyhennettyjä jaksoja, ei kestoajassa ole kuitenkaan kuin jotain minuutin ero alkuperäisiin ja "sensuroimattomiin" jaksoihin. Mikähän idea tuossakin on oikein takana.
Nettihaulla yritin etsiä selitystä tolle lyhentämiselle. Ylen muistikuvaputkessa mainittiin aiheeseen liittyen ainoastaan tämä:

http://vintti.yle.fi/yle.fi/muistikuvap ... -jakso.htm
Viime vuonna sarjasta on leikattu 15-osainen versio, jossa ensimmäinen tunnin mittainen osa on jaettu kahtia, mutta samalla on myös lyhennetty jokaista osaa minuutilla tai kahdella, sillä alkuperäiset jaksot ylittävät joka kerta puolen tunnin ohjelmapaikan pituuden.
Eivät kuitenkaan selitä, miksi se puolen tunnin ohjelmapaikan ylitys on nyt ongelma. Tuleehan telkkarista jos jonkin mittaista ohjelmaa, miksei sille voisi varata 35 minuuttia ja täyttää käyttämättä jäänyt aika vaikka kanavan omilla mainoksilla.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja hra47 »

hra47 kirjoitti: 18 Syys 2018, 18:06 Ens viikolla alkaa Billions-sarjan kolmas kausi. Löysin sarjan kesällä maikkarin yöstä. Mielenkiintoinen.
Katsoin nyt kolmannen kauden ekan jakson. Pläh. Tuottajat eivät ole ilmeisesti luottaneet aiheen kiinnostavuuteen vaan "parannelleet" sarjaa parempien katsojalukujen toivossa lisäämällä sarjan "intensiteettiä" leikkaamalla nopeammin ja hyppimällä tapahtumasta toiseen holtittomasti. Oireet olivat ilmassa jo toisella kaudella kun ääniraidalle oli lisätty lauluja ja räminämusiikkia. Sääli. Eka kausi ja toinenkin osittain olivat kiinnostavia. Täytyy kai seurata vielä jonkin aikaa jos tahti vähän rauhoittuisi. Kovin paljoa ei tosta ekasta jaksosta kuitenkaan jäänyt käteen.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja romualdo »

aha, keskustelusta päätellen tv:tä katsovat Kuppilalaista enää vain me kaksi.... tai siis käytämme ainoastaan Yle Areenaa .... kaikkien aikojen draama sarja Takaisin kotiin, austral. alkoi uusin jaksoin. en ole vielä kahtonut sitä ekaa osaa. ja Pasilaa, parasta animaati...piirrettyä sarjaa siis parasta ikinä... olen käynyt läpi - vielä kun niitä on siellä areenassa tutkailtavina. "mitä , kiinalaisiahan on vain kolme! -Soita Linkolalle, hän varmaan ilahtuu!" :ihana:
"yyyhyyy-y (keinotekoista itkua?) hyyy-yyyyyhhhh! riittäiskö tämä!?"

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja romualdo »

olen varmaan niitä vähiten tv:tä kahtovia täällä cuppilasa vaikkei sitä ehkä ihan kaikki uskokaan... ja ihan sama. Mut tänään alkaa jälleen tuo Foxilta 9-11. -sarja. ihanaa, pidän katastofikuvauksista, kun Luonto kostaa meille itsekkäille ja yleensä tosi typerille immeisille.

Kehuinko jo uudelleen tv1:een palanutta Kotiin takaisin sarjaa. Tuntuu meno olevan nyt verkkaisempaa kuin aiemmissa jaksoissa mutta pahiksia on riittänyt edelleenkin. Ärsyttävin hahmo sen hullun kivääri"miehen" ohella on tuo auto-onnettomuuteen joutunut nuori kirurgi, varsinainen kukkonpoika ja tärkeilijä ja hyvin syvällä kaapissa oleva homo. Sen sijaan Ash Parkin mummo on pehmentynyt kovasti sitten alkuaikojen...
Aistillisen älykäs ja niiiin kaunis Sarah on komeine nenineen edelleen suosikki hahmoni yhdessä sen kaunishymyisen- ja kasvoisen renki miehen ohella.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Mitä tv-ohjelmia katsotte?

Viesti Kirjoittaja romualdo »

olen varmaan niitä vähiten tv:tä kahtovia täällä cuppilasa vaikkei sitä ehkä ihan kaikki uskokaan... ja ihan sama. Mut tänään alkaa jälleen tuo Foxilta 9-11. -sarja. ihanaa, pidän katastofikuvauksista, kun Luonto kostaa meille itsekkäille ja yleensä tosi typerille immeisille.

Kehuinko jo uudelleen tv1:een palanutta Kotiin takaisin sarjaa. Tuntuu meno olevan nyt verkkaisempaa kuin aiemmissa jaksoissa mutta pahiksia on riittänyt edelleenkin. Ärsyttävin hahmo sen hullun kivääri"miehen" ohella on tuo auto-onnettomuuteen joutunut nuori kirurgi, varsinainen kukkonpoika ja tärkeilijä ja hyvin syvällä kaapissa oleva homo. Sen sijaan Ash Parkin mummo on pehmentynyt kovasti sitten alkuaikojen...
Aistillisen älykäs ja niiiin kaunis mutta myös käsittämättömän paljon pahaa kokenut Sarah on komeine nenineen edelleen suosikki hahmoni yhdessä sen kaunishymyisen- ja kasvoisen renki miehen ohella.

ai hauskin henkilönnimi sarjassa... mitä ilmeisimmin Noni Hazelhurst.

Vastaa Viestiin