Valvoja: MrMemory

OhJami kirjoitti:Mä en ole kyllä ite kovin tyytyväinen siitä, että karsinta järjestetään pelkästään avoimen kilpailun kautta.. Ei ainakaan mitään tunnettua nimeä ole Suomelle tiedossa siis.

Vilsku kirjoitti:Sais tulla jo lisätietoja, odotan innolla![]()
Ilmeisesti (uutisen ja kuulopuheiden perusteella) koko karsintäjärjestelmäkin uusiutuu.
Toivottavasti hyvä uutinen.
Jostain kuulin / tai luin, että yrittävät mennä järjestelmässä samaan suuntaan, kuin Ruotsin karsinnoissa.
Jaa-a, haluan jo lisä tietoja, jännittää, että mitäköhän tästä tulee...

lukeman kirjoitti:Vilsku kirjoitti:Sais tulla jo lisätietoja, odotan innolla![]()
Ilmeisesti (uutisen ja kuulopuheiden perusteella) koko karsintäjärjestelmäkin uusiutuu.
Toivottavasti hyvä uutinen.
Jostain kuulin / tai luin, että yrittävät mennä järjestelmässä samaan suuntaan, kuin Ruotsin karsinnoissa.
Jaa-a, haluan jo lisä tietoja, jännittää, että mitäköhän tästä tulee...
ai niinkuin että suomen äänestykseen osallistuis mm viro ja ruotsi ja muitakin ympäri eurooppaa??
Mua kiinostaa vaan että missä ne järjestetään hesas ku harwall on ehkä vähän liian iso suomen karsinoihin

Hyvä idea mutta saattaisi suosia artisteja Uudeltamaalta ja muista suuriasukaslukuisista maakunnista. Niissä äänestäjiä on enemmän, joten niiden lähettämät biisit saattaisivat saada enemmän ääniä kuin jostain syrjäisemmästä ja vähäväkisemmästä maakunnasta tulleet kappaleet. Toisaalta todella monet saattaisivat esim. Varsinais-Suomessa tykätä Perähikiälän lukion bändin esityksestä... Suomalaiset kun ovat melko arvaamattomia äänestäjiä.Green-Beece kirjoitti:Mulla on (ehkä) aika hyvä idea Suomen karsintoihin:
Suomi jaetaan neljään alueeseen: Etelä-, Pohjois-, Itä- ja Länsi-Suomen alueisiin. Jokaisella alueella olisi omat karsinnat + oma finaali. Jokaiselta alueelta valitaan vaikkapa kolme edustajaa koko maan finaaliin, jossa valitaan koko maan viisuedustaja.
Mielipiteet ovat tervetulleita.

manic kirjoitti:Moni on käsittänyt tuon avoimen karsinnan niin että tarkoitus olisi löytää amatöörien ja tuntemattomien artistien seasta ne helmet. Mutta eikös avoin tarkoita sitä että myös tunnetut ammattilaiset voivat tarjota biisejään siinä missä "uudetkin" kasvot?

Toivon mukaan...toivo kirjoitti:Mitenkäs se parin edellisen vuoden tangomarkkinoiden voittajan osallistuminen viisuihin, onko se nyt jäämässä pois?
Mutta tuskin, pitäähän humppakansanosallakin oma ehdokkaansa olla.
Green-Beece kirjoitti:Mulla on (ehkä) aika hyvä idea Suomen karsintoihin:
Suomi jaetaan neljään alueeseen: Etelä-, Pohjois-, Itä- ja Länsi-Suomen alueisiin. Jokaisella alueella olisi omat karsinnat + oma finaali. Jokaiselta alueelta valitaan vaikkapa kolme edustajaa koko maan finaaliin, jossa valitaan koko maan viisuedustaja.
Mielipiteet ovat tervetulleita.

tonywerner kirjoitti::rofl:

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa