Mä laitan koko kisan nyt boikottiin
, toivottavasti jokunen muukin tekee samoin. Mun mielestä koko UMK on typerästi järjestetty, tuomaristohan tässä sen biisin valitsee. Olisvat vaan suoraan valinneet edustajan, turha tässä on esittää mitään "kansa saa valita" ja jotain showta järkätä.Kyse ei siis ole siitä että olen suuttunut kun suosikkini ei päässyt jatkoon, vaan siitä että olisivat jättäneet kokonaan näyttämättä nämä karsinnat, ei mua ainakaan kiinnosta mitä toi raati on mieltä, se nyt tiedetään että raatien ja kansan mielipiteet ei yleensä kohtaa. Raadit aina yrittää etsiä menestyvää kappaletta mutta totuus nyt on se että ei me ainakaan niillä tyrkkykappaleilla menestytä, kuten taas viime vuonna nähtiin. Sitä paitsi mitä väliä on menestyksellä, ollaan vaan niinku ollaan ja lauletaan suomeksi.
Ja sekin vielä että nyt kun saa äänestää yhden vielä jatkoon, niin sekin on rajattu niihin kolmeen biisiin, miksi ihmeessä ei voisi äänestää mitä vaan TOP40-biisiä.

Hei joo!

Hyvä vastaus. En kuullut ohjelmaa, koska netti jökkäili tuolloin. Enkä oikein tiedä, uskallanko kuunnella sitä nytkään. 

Oli explicit lyrics -merkintä näköjään.
En mä kuitenkaan osannut perustella, miksi kreikkalainen puhelinäänestäjä olisi äänestänyt sinua.