Joo kyllä tämä aika huvittava on. Kertosäettä laulelen täällä, on sen verran omaperäinen. Hyvä kappale, ei siinä mitään! Ääni on juuri sopiva tälläiseen teemaan. TOP-5 ehdottomasti karsinnoissa!Valvoja: MrMemory
Joo kyllä tämä aika huvittava on. Kertosäettä laulelen täällä, on sen verran omaperäinen. Hyvä kappale, ei siinä mitään! Ääni on juuri sopiva tälläiseen teemaan. TOP-5 ehdottomasti karsinnoissa!
Junttimainen tää edelleen on ja ihan hömpät sanat, mut onhan tässä jotain. 

Serdu (ehkä) fiksuuntuu?

Tämäkin päivä on sitten näköjään koettu. 

Serduchka kirjoitti:^ Pikemminkin (ehkä) junttiintunut.

romualdo kirjoitti:Serduchka kirjoitti:^ Pikemminkin (ehkä) junttiintunut.
eikun fiksuuntuu, eli aikuistuu
. En tiedä, kunhan vaan höpötän. Päässä jyllää ja aika on kypsä.. Mitäh 

usi: ) on tullut rikastuttamaan äärettömän mukavaa foorumiamme ..... Artsi Bakuun Artsi Pakuun Matkalla Bakuun !!! We want ..... ! kansalaisliike, kannatusryhmiä, ... huomio : eka 1200 jäseninen Roudassa Azeriin - ryhmä kokoontuu YLE:n pihalle banderolleineen, kts. tarkemmin Feisspuukki.

Andyliini kirjoitti:ARTo jakoi Facebookissa tämän linkin ja kertoi, että se on esimakua 27.1. ulostulevasta ohjelmasta. En tiedä käsitinkö väärin, mutta minusta tuo vaikutti jo siltä, että ARTo olisi jatkossa.
Joko näin, tai sitten ohjelmassa esiintyy myös joitakin artisteja, jotka eivät pääse jatkoon. Tai en mä tiedä, en mä ole edes töissä täällä.

toivo kirjoitti:Tää on kyllä ihan kiva kipale johonkin radio novan soittolistoille

Loistobiisi kestokuuntelussa soittolistallani, UMK:n parasta antia! Ugh, olen puhunut.
Eihän toi hittibiisi & sanat lähde viisuporukasta enää mihinkään!
Päätän kanoottini tähän.

TomppaJr kirjoitti:Ensi vuonna uudelleen sitten!![]()

Hei joo!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa