Valvoja: MrMemory

Wilson kirjoitti:Malin’in livelaulu on upea, kuunetelin ”tuubissa” kaksi sävelmää ja minusta myös englanninkielen taito oli mainio.![]()

Pete kirjoitti:Todella hyvin tuotettu!
Itseni tämä jättää aika kylmäksi. UMK schmunk, vaikka kaikki on muka tänä vuonna toisin, niin tämä tulee kuulkaa tekemään jälleen kerran ne ihan perinteiset temput. Taistelee voitosta tai vähintään mitalisijoista ruotsinkielisen Pohjanmaan äänikeskittymän turvin.
Marjukka kirjoitti:UMK schmunk, vaikka kaikki on muka tänä vuonna toisin, niin tämä tulee kuulkaa tekemään jälleen kerran ne ihan perinteiset temput. Taistelee voitosta tai vähintään mitalisijoista ruotsinkielisen Pohjanmaan äänikeskittymän turvin.
Mutta mä kyllä tykkään. Yleensä mullekin menee nää "naiset ja kitara" artistit vähän ohi, mutta taisin silti tämän vuoden MF:ssä ainoana tykätä Pernilla Anderssonista. 

Country-henkisyys on mun kirjoissa aina iso plussa ja Malinilla on lisäksi ikäisekseen erittäin kypsä ja kaunis ääni. Kertosäettäkin hyräilin jo ensimmäisellä kuuntelulla mukana. Kaiken kaikkiaan pidin paljon! 

Weewa kirjoitti:Taidat ihan totta turista.Mutta mä kyllä tykkään. Yleensä mullekin menee nää "naiset ja kitara" artistit vähän ohi, mutta taisin silti tämän vuoden MF:ssä ainoana tykätä Pernilla Anderssonista.

Pakko antaa vain kakkonen.

Meni ensikuulemalla hiukan ohi, mutta nyt iski.
Korotan neljään tähteen. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa