Valvoja: MrMemory

itikka kirjoitti:Ehkä olen jättänyt syömättä oikeanlaiset sienet ja haistelematta ne kivoimmat liimat, mutta tämä uusinkaan versio ei kyllä kuulosta korviini muulta kuin huonosti tehdyltä musiikilta ja melusaasteelta. Mitään uutta tästä en löydä, ihan hyvin tämä kyhäelmä olisi voitu tehdä 1980-luvulla, mutta mieluummin vasta kuolemani jälkeen, että tältäkin olisin säästynyt.

Nyt tässä on jo jotain, mitä kuunnella.
Nousi jumbosijalta reiluun kolmeen tähteen. 

itikka kirjoitti:Mitään uutta tästä en löydä, ihan hyvin tämä kyhäelmä olisi voitu tehdä 1980-luvulla, mutta mieluummin vasta kuolemani jälkeen, että tältäkin olisin säästynyt.

. Siis inhokkini ikinä suomen karsinnoissa. Haluaa vanhat karsinnat takaisin. Arvelin heti, ettää UMK tuottais jotain näin p***** . Joo et byebye UMK ja finaalipaikalle voidaan sanoa automaattisesti sanoa hyvästit jos tämmösiä sinne lähetetään. No luotan suomen kasaan, että Jessica nousee vielä viisuihin. Lempparinihan on Martiinan Checkmate, mutte ne usko, että se menisi enään jatkoon. Onhan Jessica puntarini kakkonen ja se on aivan ihana 

Siis ihan oikeasti, tulee vähän mieleen Pokusaj sun muut iloiset hömpötykset. Suomi vaan lienee liian negatiivinen valitakseen tällaisen hassuttelubiisin, vaikka sanat käsittelevätkin vakavaa asiaa. Saisi minun puolestani edustaa Suomea ihan vapaasti.
TomppaJr kirjoitti:Minusta alkaa tuntua, että tällä olisi parhaat menestymismahdollisuudet.Siis ihan oikeasti, tulee vähän mieleen Pokusaj sun muut iloiset hömpötykset. Suomi vaan lienee liian negatiivinen valitakseen tällaisen hassuttelubiisin, vaikka sanat käsittelevätkin vakavaa asiaa. Saisi minun puolestani edustaa Suomea ihan vapaasti.

TomppaJr kirjoitti:Minusta alkaa tuntua, että tällä olisi parhaat menestymismahdollisuudet.Siis ihan oikeasti, tulee vähän mieleen Pokusaj sun muut iloiset hömpötykset.

werro kirjoitti:Komppaan sua! Mun mielestä tää olis tarpeeks villi ehdokas Bakuun. Tällä ainakin erotuttais joukosta.

Tämän biisin tulevaisuutta vahvasti epäilen..annan 4 pojoa. 

En siis edelleenkään tykkää tästä, mutta kestin kuunnella loppuun asti kuitenkin. Se on edistystä 

Soundit ovat tosi hienot, mutta tää kokonaisuus...jotenkin tulee mieleen Viron Malcolm Lincoln parin vuoden takaa. Annoin kolme tähteä, vaikka en edes tiedä pidänkö tästä vai en 

Tää putosi.
Ja täähän niin putosi.

Hyvä suoritus Kirahvilta, mutta parempi onni ens kerralla. 

Kiva kun kävitte kääntymässä, mutta hyvä ettei kirahveja nähdä finaalissa.

jee euroviisut kirjoitti:Tää putosi.Tää putosi.
Ja täähän niin putosi.
![]()
Elikkä, olin pelännyt koko ajan, että tuomarit ottaisivat nimen Uuden musiikin kilpailu turhan vakavasti ja näkisivät tässä sitä uutta musiikkia. Niinpä päästäisivät sitten erikoisuuden takia finaaliin, jossa tämä erottuvuudellaan voittaisi. Siinä olisi saanut hävetä suomalaisena silmät päästä toukokuussa. Pahin ääriskenaario UMK-tuloksista on nyt ohitettu.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa