Valvoja: MrMemory

Annetaan Wallu Valpion ja Anna Laineen päättää koko Suomen kansan puolesta. Kyllä he tietävät mitä kannattaa lähettää meiltä sinne euroviisuihin.

Subculture kirjoitti:Kauheesti näyttää faneja kiinnostavan henkilöt, jotka sentää päättää mitkä kuusi esitystä näemme finaalissa ensi kuussa.

Aintsu kirjoitti: Lisäksi tämän tuomariston kokoonpano arveluttaa juuri samoista syistä, joita Muzis toi esille. Pelkään, että heidän asenteellisuutensa nimenomaan Euroviisuja kohtaan vaikuttaa valintoihin.

kaivanto kirjoitti:Kaksi raatilaisista on FB-ystäviäni, mutta eivät he minun hyväkseni ole koskaan tehneet yhtikäs mitään, joten mitä ystävyyttä semmoinen on. // -----//
TV-maksua tai YLE-veroa ei makseta ennen kuin hänen työtehtävänsä on siirretty minulle. Moido.
Jos haluatte ottaa asiaan kantaa, toivon analyyttistä otetta.
UMK on askel vuosikausia toivomaani oikeaan suuntaan, mutta myös väärään.
Poistettu pätkä alatyylistä, henkilöön menevää solvaavaa tekstiä. /YP
/PK

Marjukka kirjoitti:Anna Laine kelpaa kyllä. Hän voisi tehdä valinnan yksinkin mun puolesta

Juurovissön kirjoitti:Ehdotus finaaliin: ulkomaiset raadit 50 % ja suomalaisten puhelinäänestys 50 %.

Hazard kirjoitti:Ohi on! Tuomareita ei enää nähdä tänävuonna viisuympyröissä (toivottavasti)

Serduchka kirjoitti:Juurovissön kirjoitti:Ehdotus finaaliin: ulkomaiset raadit 50 % ja suomalaisten puhelinäänestys 50 %.
Tuo olisi ihan hyvä idea.

Haukkanen kirjoitti:^Jos asiat menevät noin,tämä katsoo kisat svenska-selostuksella.
Saisi samalla treeniä ensi kevään ruotsin yo-kuunteluihin.

Happy kirjoitti:Niin ja ulkomaalaiset raadit taktikoisivat ja antaisivat huonoimmille kappaleille täysipisteet, ja parhaille tyyliin 0p luokkaan.

Juurovissön kirjoitti:Ehdotus finaaliin: ulkomaiset raadit 50 % ja suomalaisten puhelinäänestys 50 %.
Ne ovat onnettomuusresepti. Kysykää vaikka Slovenialta 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa