Valvoja: MrMemory

Leo kirjoitti:Jari & Taika: Tämän olisin Stigin tilalle laittanut jatkoon. Kaunis euroviisumaisen melodinen kappale (anteeksi, sellaista ei etsitty),mutta kaunis, aito, vilpitön. .
vai kuka, en oikein keskittyneesti katonut ja seurannut, sanoi, ilmeisesti studiossa onnistuîvat vetämään korjailematta tms, mikä on tällaisen musiikin voima, muusikanttius ja musikaalisuus siis. Mutta tuomarien edessä ei vaikuttanut siltä. Vai onko YLEn äänet vaan niin huonot?
MuzaMaza kirjoitti:
Olen myös surullinen Kirahvin ja Jari & Taikan puolesta. Ihan oikeasti. Mua käy heitä sääliksi. Mikä saavutus on päästä 540 joukosta 12 parhaan kärkeen, kun luvattu tv-näkyvyys jää minuutin mittaiseen pätkään.
.
Ei pidä luvata jos lupauksia ei ole aikomustakaan pitää.

Timoteus kirjoitti:Jari & Taika ja Kirahvi nimeltä Tuike putosivat.
Muut (Pernilla, Stig, Aili, Mica) jatkoon eli klubikeikalle.

.

) ja artistien tuntojen kertaamisesta tms.

Andyliini kirjoitti:Stig veti mielestäni todella hyvin. Letkeään lauluun sopi hyvin letkeä esitys, joskin taustalaulajia suosittelen harjoittelemaan paremmin klubille. Heidän äänensä kun ei oikein sopinut Stigin esityksen kanssa yhteen.

Mansikka kirjoitti:MuzaMaza kirjoitti:
Olen myös surullinen Kirahvin ja Jari & Taikan puolesta. Ihan oikeasti. Mua käy heitä sääliksi. Mikä saavutus on päästä 540 joukosta 12 parhaan kärkeen, kun luvattu tv-näkyvyys jää minuutin mittaiseen pätkään.
.
Nimenomaan. "Katsokaa netistä".Ei pidä luvata jos lupauksia ei ole aikomustakaan pitää.

ta1ja kirjoitti:^ Käsi sydämellä nyt: uskotko että entisellä formaatilla olisi voitu jatkaa ja poissaolollaan loistaneet tunnetut artistit olisivat tulleet mukaan kun niitä olisi esim. riittävästi haukuttu esim. täällä viisuvihaajiksi? Suomen euroviisut olivat vanhentuneet ja marginalisoitumassa jo ennen UMK:ta ja matkalla täydelliseen kriisiin. Niihin eivät isot nimet halunneet mukaan, koska se maine ja mielikuva oli niin banaali.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa