Valvoja: Timoteus

!
Nadi kirjoitti:Katten!

Katten-Gustaf kirjoitti:Nadi, mulle on lapsesta asti opetettu, että totuuden saa sanoa, joten en ala kiertelemään nytkään.
....

eepu4 kirjoitti:Onkos Heli Koivula-Kruger naimisissa sen Etelä-Afrikkalaisen kiekonheittäjä Krugerin kanssa?

MuzaMaza kirjoitti:Entinen yleisurheilija Heli Kruger julkaisee kahden naisen välistä rakkautta käsittelevän esikoisromaaninsa. Olen koskettanut taivasta on runollinen ja eroottinen rakkaustarina.

Ludwig kirjoitti:Kyllähän se on jo aikaa tiedetty et varsinkin naiskeihäänheittäjissä on monta lepakkoa ollu mm Tiina Lillak, Tuula Laaksalo, Mikaela Ingberg(?), Heli Rantanen, Paula Huhtamäki, yms yms..n

Ludwig kirjoitti:Kyllähän se on jo aikaa tiedetty et varsinkin naiskeihäänheittäjissä on monta lepakkoa (huom mulla positiivinen sana)
Ainakin kohtalaisessa määrin

Ludwig kirjoitti:Kyllähän se on jo aikaa tiedetty et varsinkin naiskeihäänheittäjissä on monta lepakkoa (huom mulla positiivinen sana) ollu mm Tiina Lillak, Tuula Laaksalo, Mikaela Ingberg(?), Heli Rantanen, Paula Huhtamäki, yms yms...sitä oon vaan aina miettiny et onko miehissä yhtään homoja...ainakaan mun aikana ei nyt kauheesti ollu, joitain kuiteskin, mut onkohan noissa ihan huipuissa![]()
Yleisurheilusta en oo kuullu mitään juttujakaan, toisin on mm uimareitten kohdalla, uimahyppääjien jne....

Ludwig kirjoitti:Yleisurheilusta en oo kuullu mitään juttujakaan, toisin on mm uimareitten kohdalla, uimahyppääjien jne....

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa