JYP kaatui 4-2. Maalivahti Mika Noronen loisti. Edellisestä raumalaismitalista on 15 vuotta. En seuraa aktiivisesti SM-liigaa, mutta olen aina kannattanut Lukkoa. Harmi että HIFK oli liian kova välierissä - vielä tällä kertaa.
Valvoja: Timoteus

Ja KalPa otti samantien avausvoiton
Tästä se Kapasen toivoma ja odottama mestaruuskausi lähti käyntiin 

KalPa
Jokerit
Lukko

-kaitsu87- kirjoitti:Jokerit, HIFK & JYP kamppailevat omasta mielestäni runkosarjan voitosta. JYP on kyl aloittanut kautensa hieman yllättäen kahdella tappiolla. Pelicans & Kärpät kamppailee sit viimeisestä kotiedusta playoffeihin. Kuudennen paikan kohtalon ratkaisee kolmikko TPS, Ilves & KalPa. Noista ehkä kahden ottelun perusteella vahvoilla olis KalPa. Kahdesta viimeisestä säälipleijaripaikasta kamppailee sit Blues, Ässät, Lukko & HPK. Tapparaan & SaiPaan en jaksa millään uskoa. SaiPan uskon jäävän jumboksi & eikä heillä edes ole kausi alkanut kovinkaan kaksisesti.

Mestaruus varmistui siis jo tänään, seuraava askel onkin 

Hazard kirjoitti:- Pelicans ei tule olemaan kovin korkealla, mutta taistelee silti 7-10 paikoista.
- Ilves tulee olemaan korkealla, viimekauden pleijarit olivat Ilvekseltä loistavat. Uskon heihin!

Tammikuussa olin viimeksi Niiralan montussa katsomassa (tappiollista) Pelicans-peliä, mutta saas nähdä menenkö vielä toisen kerran tänä keväänä jos käyn Kuopiossa (tai täällä, jos pelaavat Hgissä/Espoossa vieraissa).

No, eipä auta itku markkinoilla, toivottavasti Jokerit sitten vie pytyn. 

Nyt sitten eikun jännittämään JYPin puolesta 

en ois ehkä kestäny jos mestixeen ois tippunu..ite kävin kattoo yhen ilves-sport pelin eli juuri sen minkä hävis eikä tehny ainuttakaan maalia
mutta kivaa oli silti pitkästä aikaa..ehkä toivon pelicansin vievän mestaruuden,kunha se ei oo vaa jokerit 

) ovat vastaantulijoita Jokereiden tiellä kohti mestaruutta, tämänpäiväinen voitto oli vain hyvää tuuria. 

ESC93 kirjoitti:Ilves olisi saanut tippua Mestikseen, kyllä Tampereelle Tappara riittää.
onnex kävi hyvin,olen enemmän ku tyytyväinen. tuntuu melkein mestaruudelta 

. Go Pelsut Go! Pronssi saisi mennä Jokereille
.

Mutta eihän tämä tule menemään näin, koska kannattamani joukkueet epäonnistuvat aina. 

JYP on ollut minulle aina sellainen joukkue jolle toivon menestystä, vaikka KalPaa kannatankin. Ja narrit todellakin joutavat pronssipeliin ja saavat tyytyä minun puolestani tuohon 4. sijaan. 

JokuESC kirjoitti:JYPistä tulee Suomen mestari 2012, näin uskon,toivon ja haluan!JYP on ollut minulle aina sellainen joukkue jolle toivon menestystä, vaikka KalPaa kannatankin. Ja narrit todellakin joutavat pronssipeliin ja saavat tyytyä minun puolestani tuohon 4. sijaan.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa