aksim kirjoitti:voivoi Tepsi
wigwam kirjoitti:Runkosarjan jumbosijasta taistelee Kalpa ja TPS
Ja ketkäs sieltä hänniltä löytyykään?
No okei, kaksi peliä vasta pelattu...
Valvoja: Timoteus
aksim kirjoitti:voivoi Tepsi
wigwam kirjoitti:Runkosarjan jumbosijasta taistelee Kalpa ja TPS

Albatrossi kirjoitti:gentedimare kirjoitti:
Huvittaa muuten miten Albatrossia näkee tässä ketjussa aina vaan sillon kun Lukko voittaa tai Ässät häviää. Sama juttu edellisillä kausilla
Gente suoltaa taas soopaa.![]()

gentedimare kirjoitti:
Ja eiköhän ole wigwam vähän ennenaikaista juhlia omia ennustuksiaa. Kauheen pitkälle onkin kausi jo edennyt

.

. Nikkilä maalissa kuulemma ollut loistava. 

Toivottavasti jatkuisi voittiputki mahdollisimman pitkään. Jee SaiPa jee! 

gentedimare kirjoitti:Mitäköhän joukkuetta se wigwam ihan oikeesti kannattaa?

The_Sipi kirjoitti:HYVÄ JYPPI!

Ässät keskittyi jatkossakin enemmän pahantekoon kuin taka-ajoon. Tuomaristo ei nähnyt, kun Petteri Tasku kopautti mailallaan Salmun arkaan paikkaan tilanteen ulkopuolella. Ässä-pelaaja selvisi tilanteesta jäähyttä.

gentedimare kirjoitti:Mistäköhän tonkin revit... varmaan jatkoajan asiallisista keskusteluista ja jonkun JYP fanin näkemys.

gentedimare kirjoitti:Olet huvittava sillä unohdit kertoa, että JYPIN pelaaja TELOI ÄSSÄPELAAJAN SAIRAALAKUNTOON. 2 viikkoa ainakin sivussa.... huulet auki, hampaita pois ja aivotärähdys. Tämän tuomari NÄKI, mutta JYP selvisi ilman jäähyä
gentedimare kirjoitti:Jotain rajaa tohon yksipuoliseen infoamiseen!![]()
![]()

gentedimare kirjoitti:Kumpikohan tässä pelasi reilua peliä?

wigwam kirjoitti:Ei kun siis ihan YLE:n raportista tuon otin, joten eipä ole JYP-fanin näkemys.

Teloi? Se oli täysin puhdas kylki vasten kylkeä kaksinkamppailutilanne ja siksi tilanteesta ei jäähyä tullut vaikka tuomari tilanteen näki. Edes ottelun otteluvalvojakaan ei tilanteessa nähnyt mitään väärää, eikä katsonut tilanteen vaativan raporttia.
Joten älä puhu mitään puhtaista taklauksista 

Taisit sitä paitsi itse unohtaa kertoa, että eräs Ässä-pelaaja näytti (ainoaa) osaamistaan käymällä JYPin Miska Kangasniemen kimppuun pelirangaistuksen (5+20) arvoisesti.![]()

Tosissasiko väität, että Ässät?
Itse olet huvittava.

gentedimare kirjoitti:wigwam kirjoitti:Ei kun siis ihan YLE:n raportista tuon otin, joten eipä ole JYP-fanin näkemys.
Ja sehän ei voi olla jyväskyläläinen, joka tapauksessa tuo "kopautti" sana kertoo jo aika paljon tilanteen vakavuudesta

gentedimare kirjoitti:Teloi? Se oli täysin puhdas kylki vasten kylkeä kaksinkamppailutilanne ja siksi tilanteesta ei jäähyä tullut vaikka tuomari tilanteen näki. Edes ottelun otteluvalvojakaan ei tilanteessa nähnyt mitään väärää, eikä katsonut tilanteen vaativan raporttia.
Sinähän olitkin siellä matsissaJoten älä puhu mitään puhtaista taklauksista
Juu, en ollut minäkään, mutta en puhukaan mistään puhtaasta enkä epäpuhtaasta. Mainitsinpahan vaan, että jos tyyppi joutuu sairaalaan, hampaat irtoo, huuli auki ja aivotärähdys niin enpä menisi heti kutsumaan tapausta kuitenkaan puhtaaksi
gentedimare kirjoitti:Taisit sitä paitsi itse unohtaa kertoa, että eräs Ässä-pelaaja näytti (ainoaa) osaamistaan käymällä JYPin Miska Kangasniemen kimppuun pelirangaistuksen (5+20) arvoisesti.![]()
Ja sai siitä pelirangaistuksen joten mitäs urputat....
gentedimare kirjoitti:mutta tuo "ainoaa" ilmaisusi kertoo jo aika paljon "tietämyksestäsi" kyseistä pelaajaa ja hänen taitojaan kohtaan. Kiitos, että sanoit noin.... nytpähän tiedän kantasi![]()
gentedimare kirjoitti:Tosissasiko väität, että Ässät?
Itse olet huvittava.
gentedimare kirjoitti:Jos tämä on lopullinen tuomiosi pelin kulusta, niin etpä ole tainnut seurata jääkiekkoa enää pitkiin aikoihin

gentedimare kirjoitti:End off, en mä aio jatkaa tätä vääntöä enää kanssasi. Ole mitä mieltä vaan

wigwam kirjoitti:No joo, tilanne tuskin mikään vakava oli, mutta ei tuommoinen "kopauttelu" mitään kovin urheilijamaista käyttäytymistä ole.
sillä se ei todellakaan ole Tuomas Mikkosen vika, jos pojalla ei voima kaksinkamppailutilanteissa riitä.
TOKI!!! 
Kun väitit Ässien pelanneen JYP:iä reilumpaa peliä.

Elikkä mä en ole siis seurannut jääkiekkoa pitkään aikaan sun mielestä, koska en ajattele, että "JYP pelasi eilen todella rumasti ja Ässät erittäin kauniisti"?

gentedimare kirjoitti:wigwam kirjoitti:No joo, tilanne tuskin mikään vakava oli, mutta ei tuommoinen "kopauttelu" mitään kovin urheilijamaista käyttäytymistä ole.
sillä se ei todellakaan ole Tuomas Mikkosen vika, jos pojalla ei voima kaksinkamppailutilanteissa riitä.
Tässähän tämä tiivistettynä onkin. "Kopauttelu" ei ole urheilijamaista käytöstä, mutta toisen telominen sairaalakuntoon on.
gentedimare kirjoitti:mutta vähän voi miettiä kun vastustajalta irtoo hampaat, huuli aukee ja tulee aivotärähdys.
gentedimare kirjoitti:Ja sinun mielestäsi kyse on KAKSINKAMPPAILUSTA jossa ässäläisellä ei riittänyt voimat!!!TOKI!!!
gentedimare kirjoitti:Kun väitit Ässien pelanneen JYP:iä reilumpaa peliä.
Missä mä niin sanoin.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa