Jääkiekon SM-liiga osa 3)

Ze rak sport - kaikki urheilulajit ja pelit

Valvoja: Timoteus

Suosikkijoukkueesi?

Blues
3
7%
HIFK
2
5%
HPK
1
2%
Ilves
5
12%
Jokerit
2
5%
JYP
2
5%
KalPa
6
14%
Kärpät
3
7%
Lukko
4
9%
Pelicans
1
2%
SaiPa
3
7%
Tappara
5
12%
TPS
1
2%
Ässät
5
12%

Ääniä yhteensä : 43

Vs: Jääkiekon SM-liiga osa 3)

ViestiKirjoittaja The_Sipi päivämäärä 22 Syys 2007, 00:40

gentedimare kirjoitti:Niin, eihän mun mitään enää pitänytkään sanoa, mutta kun teille tuntuu olevan niin elintärkeää ärsyttää mua ja nähdä mun reaktio, niin pakkohan se teille on suoda  :roll:

Se, että me nauramme minä nauran usein reaktioillesi, ei tarkoita, että silleen haluaisin nähdä niitä. Sinä vain otat nokkiisi aivan kaikesta, jos joku on vähänkin eri mieltä kanssasi.
Käyttäjän avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja tonywerner päivämäärä 22 Syys 2007, 00:44

The_Sipi kirjoitti:Sinä vain otat nokkiisi aivan kaikesta, jos joku on vähänkin eri mieltä kanssasi.

:heh:
Käyttäjän avatar
tonywerner
Press
Press

ViestiKirjoittaja wigwam päivämäärä 22 Syys 2007, 00:48

tonywerner kirjoitti:
:heh:

Seuraako tonywernerikin jääkiekkoa?  :mrgreen:
Käyttäjän avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja gentedimare päivämäärä 22 Syys 2007, 09:24

The_Sipi kirjoitti:Se, että me nauramme minä nauran usein reaktioillesi, ei tarkoita, että silleen haluaisin nähdä niitä.

:repeilee: Luetun ymmärtämisesi tökkii edelleen....  kyse ei ollut teidän nauramamisesta vaan meikäläisen tahallisesta ärsyttämisestä

Sinä vain otat nokkiisi aivan kaikesta, jos joku on vähänkin eri mieltä kanssasi.

TOKI! Kommettisi osoittaa kuinka huonosti tunnet minut niin yksityiselämässä kuin kuppilakirjoittajana. Yksityiselämägenteä sähän edes et voi tuntea OLLENKAAN, joten oletan ettet edes sinä ole niin pönö että heittosi oli tarkoitettu yksityiselämägentelle :draamaa:
Ja kuppilagentenkin tunnet ilmeisesti todella huonosti, jos et tajua että puolet mun nokanostatuksista on "leikkiä" :ylppis:

Ässistä saa ja PITÄÄKIN olla eri mieltä. Ois kauheeta olla supertylsän joukkueen kannattaja (esim. Lukko ja JYP) :draamaa:
Mutta on se vaan niin mainiota, kertakaikkiaan, miten joka ikinen kerta kun Ässät tekee jotain, ihan siis mitä vaan, niin se on törkeetä ja alhaista ja epäurheilijamaista, sillä Ässät tunnetaan fyysisenä joukkueena. Mutta kun se oma joukkue tekee jotain vastaavaa niin silloin on kyseessä vain ja ainoastaan oikeaoppinen peli  :heh: :heh:
They said "I bet, they'll never make it"
But just look at as holding on.
We're still together, still going strong
Käyttäjän avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja The_Sipi päivämäärä 22 Syys 2007, 11:30

gentedimare kirjoitti: :repeilee: Luetun ymmärtämisesi tökkii edelleen....  kyse ei ollut teidän nauramamisesta vaan meikäläisen tahallisesta ärsyttämisestä

En minä sinua tahallasi ole ärsyttänyt, minä olen vain kertonut eriävän mielipiteeni, josta olet vain ärsyyntynyt.
Käyttäjän avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja gentedimare päivämäärä 22 Syys 2007, 11:43

Minkä eriävän mielipiteen ja missä?
Aijaa.... se Ässät-Lukko matsi  :heh:
Sulla on oikeus luulla Lukkoa siinä paremmaksi

Mä puhuin noissa edellisissä viesteissä Ässien "väkivaltaisuudesta"  :roll:
Mä ärsyynnyn supermegaextra paljon silloin kun VAIN Ässiä syytetään epäurheilijamaisesta käytöksestä ja lässytetään sitä kuin Ässät on se pahin kaikista. TOKI!! Ihan kuin ei ymmärrettäisi, että ne omatkin osaa olla pönöjä. Miksi muuten jäähyjä annettaisiin, ei ne nyt kaikki ole epäreiluja jäähyjä  :heh: En ole esimerkiksi missään kieltänyt etteikö viime pelissä annettu 5+20min Ässäpelaajalle ollut oikea ratkaisu. Totta hitossa Ässätkin osaa pelata rumaa, mutta niin osaa KAIKKI MUUTKIN joukkueet. Ja SE todellakin ärsyttää, että joka ikinen kerta meuskataan Ässien tekemistä koiruuksista kuin ne olisi jotain supervakavia kuten nyt esimerkiksi tuo kopautus!!  :rofl:
Käyttäjän avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja tonywerner päivämäärä 22 Syys 2007, 12:10

wigwam kirjoitti:
tonywerner kirjoitti: :heh:

Ei... Piti vain tulla katsomaan mitä se gente täällä taas keuhkoaa  :heh:
Käyttäjän avatar
tonywerner
Press
Press

ViestiKirjoittaja gentedimare päivämäärä 22 Syys 2007, 12:14

gente ei keuhkoa, gente SANOO! :lashatumbai:
Käyttäjän avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja wigwam päivämäärä 22 Syys 2007, 12:22

tonywerner kirjoitti:
wigwam kirjoitti:
tonywerner kirjoitti: :heh:

No voi harmi.  :(  Luulin, että olisit tullut tänne kehumaan Riihimäen Kiekko-Nikkareita. :mitvit:  :heh:

gente: en ole muuten missään väittänyt, etteikö muut joukkueet osaisi pelata rumasti, enkä väittänyt myöskään tuon kopauttelunkaan mitään vakavaa olleen, minua nyt vaan sattuu ärsyttämään sellainen epäurheilijamainen käytös.
Käyttäjän avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja gentedimare päivämäärä 22 Syys 2007, 12:41

Enkä mä ole väittänyt, että sä olisit niin väittänyt....

Mä vaan väitän, sanotpa sä tähän mitä vain, että jos mä en olis täällä pälättämässä näin intohimoisesti Ässistä, niin et olisi edes maininnut asiaa. Tollasia töksäyttelyjä ja kopautteluja nyt sattuu joka pelissä, ei niitä tartte nostaa tapetille :draamaa:
Get my point?

Mutta kun tässäkin oli taas kyse Ässistä, isosta pahasta punasesta Ässälaumasta, niin johan muuttui kopauttelu epäurheilijamaiseksi.  :heh:

Enivei, mä olen aina sanonut, että olen ylpeä siitä, että Ässälauma herättää keskustelua. Olisi kauheata kannustaa hajutonta ja mautonta joukkuetta  :draamaa:
Joskus vaan olis kiva, jos huomattas niiden muittenkin joukkueitten kopauttelut ja lisäksi huomattas se potentiaalia ja loistavat pelaajat mitä Ässissä todellakin on. Eikä aina vaan niuhotettas noista negatiivisista asioista!
Käyttäjän avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja wigwam päivämäärä 22 Syys 2007, 13:14

gentedimare kirjoitti:Enkä mä ole väittänyt, että sä olisit niin väittänyt....

:roll:

gentedimare kirjoitti:Mä vaan väitän, sanotpa sä tähän mitä vain, että jos mä en olis täällä pälättämässä näin intohimoisesti Ässistä, niin et olisi edes maininnut asiaa.

No siis, kyllähän tuollakin merkitystä tuohon oli, mutta jos esim. Lukko-pelaaja olisi tehnyt tuon saman jutun niin olisin sen varmaakin myös laittanut tänne.

gentedimare kirjoitti:Tollasia töksäyttelyjä ja kopautteluja nyt sattuu joka pelissä, ei niitä tartte nostaa tapetille :draamaa:

No koska YLE:n raportissa tuo oli niin tuskin mikään ihan peruskopautus oli, mutta siis keskustelun aikaan saamiseksi oli tuo ihan hyvä nostaa tapetille, vaikka ei olisi tarvinnutkaan. :D

gentedimare kirjoitti:Mutta kun tässäkin oli taas kyse Ässistä, isosta pahasta punasesta Ässälaumasta, niin johan muuttui kopauttelu epäurheilijamaiseksi.  :heh:

Kyllä se on ihan yhtä epäurheilijamaista minkä joukkueen tekemänä tahansa, jos se ihan YLE:n raporttiin asti on pääsee. :rofl:

gentedimare kirjoitti:Olisi kauheata kannustaa hajutonta ja mautonta joukkuetta  :draamaa:

Väitätkö JYP:iä mauttomaksi?  :draamaa:  :heh:

Punainen, musta, valkoinen - On väri voittajien (katos vaan Ässillä on samat värit  :heh:)

Veikkausvinkkeinä kaikille:
JYP voittaa tänään Bluesin (kerroin 2,85)
Pelicans voittaa Tapparan (kerroin 3,00)
Jokipojat voittaa TuTon (kerroin 2,30)

Lisää loistavia veikkausvinkkejä on saatavissa yksityisviestillä. ;)  :heh:
Käyttäjän avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Albatrossi päivämäärä 22 Syys 2007, 19:59

Olihan loistavia vinkkejä :heh:. No mitä niistä, sillä Lukko on nousukiidossa. :peukku:
Albatrossi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja gentedimare päivämäärä 22 Syys 2007, 20:14

:draamaa: :draamaa: :draamaa: :draamaa: :draamaa: :draamaa: :draamaa:
Voihan ylivoimapeli!!!! Vaikka molemmat maalit tulikin ylivoimalla niin kyllä niitä paikkoja taas tarjottiin, mutta kun ei osattu laukoa. Mä en ymmärrä miksi ne ei LAUO!!! Kun yrittävät vaan kikkailla ja kuljettaa!

Ihan kummallinen peli. Välillä surffailtiin päästä päähän ja välillä molemmat sai sykkeen päällä ja pyöritti ja sitten se syke unohtui jonnekin!  :draamaa: :draamaa: :draamaa:
Varsinkin ensimmäisen erän alku ja toka erä oli selkeästi Ässien ja sitä ratkaisua tarjottiin oikeen kultalusikalla, mutta kun ei pompi niin ei pompi. Täysin tyhjiä paikkoja hukattiin kun yritettiin jotain hienompaa säätää. Ja mitä hittoa se PELTONEN tekee ylivoimassa koko ajan säheltämässä!!  :draamaa: Peltonen on kyllä patasydän viimiseen ja kunnon kapteeni, mutta ei tollasta löntystä saa väkipakolla peluuttaa koko ajan ylivoimassa kun ei se mitään saa aikaiseksi  :draamaa: :draamaa:

Ykköskenttä huutaa Kivenmäkeä jo takaisin. Ja niin huudan minäkin: TULE JO TAKAISIN!!  :draamaa:
Hiseylla alkaa liikayrittäminen näkyä kun ei sitä maalia meinaa tulla millään  :draamaa:
Välillä vipeltää vauhdilla ihan loistavasti ja kuljettaa kiekkoa, mutta sitten harhasyöttelee minkä kerkiää  :draamaa:

Johan oli  :draamaa: :draamaa: :draamaa: :draamaa: :draamaa: peli tänään! Molemmilla oli paikkansa. Noh, yksi piste on parempi kuin ei mitään. Ja muistan viime kaudelta pelin Ässät-HIFK tähän samaan aikaan. Sen pelin jälkeen olin todella huolestunut Ässien otteista, nyt en ollut. Kyllä sitä sydäntä ja sykettä löytyy, nyt vaan pitää se viimeistely saada kuntoon. Ei noin paljon saa noin selviä paikkoja hukata  :draamaa:

Voihan  :draamaa: :draamaa: :draamaa: :draamaa: :draamaa: :draamaa:
Käyttäjän avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja tuulia päivämäärä 22 Syys 2007, 20:59

gentedimare kirjoitti:Vaikka molemmat maalit tulikin ylivoimalla niin kyllä niitä paikkoja taas tarjottiin, mutta kun ei osattu laukoa. Mä en ymmärrä miksi ne ei LAUO!!! Kun yrittävät vaan kikkailla ja kuljettaa!

Näin on! Pitää laukoa eikä kikkailla  :joojoo:. Kuuntelin matsia radiosta, paikkoja todella oli maalien tekoon, mutta liiaksi kikkailtiin  :roll:.

gentedimare kirjoitti:Hiseylla alkaa liikayrittäminen näkyä kun ei sitä maalia meinaa tulla millään  :draamaa:
Välillä vipeltää vauhdilla ihan loistavasti ja kuljettaa kiekkoa, mutta sitten harhasyötteleeminkä kerkiää  :draamaa:

Hiseylla on nyt ilmeisesti liiaksi paineita niskassa. Kyllä sieltä niitä ilmaveivejäkin toivottavasti vielä tulee  :joojoo:.

Kausi on vasta aluillaan! Odotellaan, odotellaan... :hiips:
Viimeksi muokannut tuulia päivämäärä 22 Syys 2007, 21:05, muokattu yhteensä 1 kerran
Ylpeyden tunne meissä ei näytä olevan suhteessa todellisiin kykyihimme. - Pentti Siimes -
Käyttäjän avatar
tuulia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja wigwam päivämäärä 22 Syys 2007, 21:16

JYP otti sitten turpaan, että tukka lähti, mutta liigan kärjessä ollaan vieläkin, joten ei tässä vielä mitään hätää ole.

Albatrossi kirjoitti:Olihan loistavia vinkkejä :heh:

Joo...  :heh: :puna: (Jokipojat sentäs voitti.  :heh: )

Näin puolustuksen sanana kuitenkin, että toisesta pitkävedostani 4/5 meni oikein. :heh: (mm. Lukon ja KalPan voitto meni oikein, mutta rivin ainoa "varma" kohde meni sitten väärin, nimittäin Liverpool pelasi tasurin, joten voitotta jäin  :(  :heh: )
Käyttäjän avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Hazel päivämäärä 23 Syys 2007, 12:06

Ilves vähän räpiköi mutta HIFK sentään ylsi voittoon nippa nappa. Nyt pitää kummankin miettiä virheitään, muuten ottaa ohraleipä. Hifkiin kyllä luotan aika paljon, jopa mestaruuteen asti, mutta Ilvekselle sykkii sydän sen verran enemmän, että uskallan toivoa viime vuotta parempaa sijoitusta. Sehän ei tietty kauhean paljon ole  :heh:.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.
Käyttäjän avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja tonywerner päivämäärä 23 Syys 2007, 13:45

wigwam kirjoitti:
tonywerner kirjoitti:
wigwam kirjoitti:Seuraako tonywernerikin jääkiekkoa?  :mrgreen:

No voi harmi.  :(  Luulin, että olisit tullut tänne kehumaan Riihimäen Kiekko-Nikkareita. :mitvit:  :heh:

"Nakkareita" ???
Onko Riihimäelläkin joku joukkue jossain ???
Käyttäjän avatar
tonywerner
Press
Press

ViestiKirjoittaja wigwam päivämäärä 23 Syys 2007, 17:07

tonywerner kirjoitti:
wigwam kirjoitti:
tonywerner kirjoitti:
wigwam kirjoitti:Seuraako tonywernerikin jääkiekkoa?  :mrgreen:

Onko Riihimäelläkin joku joukkue jossain ???

Neljänneksi ylimmältä sarjatasolta löytyy Nikkarit, ei muuta kuin jäähallille pelejä katsomaan. :heh:
Käyttäjän avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja aksim päivämäärä 23 Syys 2007, 17:52

Pelaako joku muukin täällä tuota IS-liigapörssiä? Mä kokeilen tänä vuonna ekaa kertaa.
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-
Käyttäjän avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Hazel päivämäärä 23 Syys 2007, 18:47

Mä pelaan, mutten ole juurikaan ehtinyt perehtyä joukkueeseeni  :heh:.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.
Käyttäjän avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja aksim päivämäärä 23 Syys 2007, 19:00

kiva, missä sijoituksessa olet? mulla tippui jostain 21 000 tonne 26 000 paikkeille, kun Wallinheimo vetäisi vähän miinuspisteitä.
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-
Käyttäjän avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja wigwam päivämäärä 23 Syys 2007, 21:16

Minäkin pelaan liigapörssiä, olen tällä hetkellä sijalla 11 417.  :)

Ihan hauska peli...
Käyttäjän avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Hazel päivämäärä 23 Syys 2007, 22:54

En mä muista sijoitustani, mutta taisi olla jotain 30.000 ja päälle  :rofl:. Täytyy kait tsempata ja vähän vaihtaa pelaajia.
Käyttäjän avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja tuulia päivämäärä 24 Syys 2007, 20:03

Nickerson sittenkin leirillä

(Päivitetty: 19:24) (24.09 14:59) Kulttipuolustaja Matt Nickersonin on sittenkin Dallas Starsin farmiseuran Iowan tänään alkavan harjoitusleirin kokoonpanolistalla. Asiaa maanantaina selvitellyt Dallasin kykyjenetsijä ja Ässien hallituksen jäsen Kari Takko vahvisti asian Satakunnan Kansalle.

[img width=135 height=180]http://www.satakunnankansa.fi/pikauutiset/jutut/3678401-thumblink.jpg[/img]
Puolustaja Matt Nickerson voisi jopa ehkä jo suostua Porin Ässien kosintaan. Kuva: SK:n arkisto
Ylpeyden tunne meissä ei näytä olevan suhteessa todellisiin kykyihimme. - Pentti Siimes -
Käyttäjän avatar
tuulia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja gentedimare päivämäärä 25 Syys 2007, 19:42

NO VOI APUA!!!!  :shock: :shock:
Herramunjee miten vähän TPSn maalivahti on joutunut töihin tänään  :shock: :eeek:

NYT OIS KYLLÄ RYHDISTÄYTYMISEN PAIKKA, ÄSSÄT!!!  :stupido:
Jotain on tehtävä ja PIAN..........  :shock:
Käyttäjän avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja wigwam päivämäärä 25 Syys 2007, 20:00

Harvoin sitä on iloitsematta SaiPan viime hetken tasoituksesta. :niinpa:

Siinä meni JYP:ltä yksi piste hukkaan. :roll:
Käyttäjän avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Albatrossi päivämäärä 25 Syys 2007, 22:37

Ei sais jäädä maaleitta, ei sais.  :eiei:
Albatrossi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja tuulia päivämäärä 29 Syys 2007, 14:42

Matt Nickerson tahtoo Ässiin

(Päivitetty: 15:07) (29.09 15:01) Kaudella 2005-2006 jääkiekon SM-hopeaa Ässissä voittanut puolustaja Matt Nickerson haluaisi palata porilaisjoukkueen riveihin. NHL-joukkue Dallasin organisaatioon kuuluva Nickerson ei suostunut siirtymään ECHL-liigan Idahoon ja hänen Dallas-sopimus purkaantui. Nyt amerikkalaispuolustaja Nickerson on vapaa siirtymään minne tahansa. - Nickerson myönsi, että hänen ykkösvaihtoehtonsa on Ässät, sanoi Dallasin kykyjenetsijä ja Ässien hallituksen jäsen Kari Takko. STT
Käyttäjän avatar
tuulia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja tuulia päivämäärä 29 Syys 2007, 17:02

Hisey avannut maalitilinsä  :). Ässät - Saipa ensimmäisen erän jälkeen 1-0  :peukku:.
Käyttäjän avatar
tuulia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Albatrossi päivämäärä 29 Syys 2007, 21:12

Hyvin menee, Hifki viimeisin nöyryytetty. Vehanen on rautaa ja Lammassaaresta tulossa huippupelaaja.  [img width=44 height=75]http://www.cosgan.de/images/smilie/musik/e050.gif[/img]
Albatrossi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

EdellinenSeuraava

Paluu Urheilu