Valvoja: Timoteus

? Se mikään urheilulaji kuitenkaan oo...No, kaipa tuokin on sellainen laji, että se vaan viehättää tai sitten ei. Niinkuin viisutkin. Minä en vaan jaksa käsittää että jotkut heräävät aamuyöstä katsomaan jotain hemmetin aika-ajoja! Toinen jota en jaksa on mäkihyppy, miten sekin on niin suosittua? Mutta taitoluistelua ja jäätanssia jaksan kyllä nousta seuraamaan :wink:

opcornsmiley: ääreen. Tiettyjen kuskien ja tallien ylivoimaisuus vaan vie mielenkiintoa. Sadekelinkisat tuo vähän muutoksia rutiiniin ja niitä on kiva katsoa.

Kuskien tulee olla tosi hyvässä kunnossa. Jos kunto loppuu kesken, ei ajamisesta tule mitään.Marjukka kirjoitti:Ja miksi formulakuskeja valitaan vuoden urheilijoiksi? Se mikään urheilulaji kuitenkaan oo...
Totta, ajattelepa jos joskus viettäisi koko illan katsoen televisiosta pisteiden laskentaa yhteen asti yöllä!Minä en vaan jaksa käsittää että jotkut heräävät aamuyöstä katsomaan jotain hemmetin aika-ajoja!

Minardille saattaa kaikkein parhaimmassa tapauksessa avautua ensi vuodeksi kisakuskinkin paikka!

), joten jotain on asiasta tiedettävä ihan pubikeskusteluita silmällä pitäen! Aika hassua, että ajajien kansallisuudet tiedetään noinkin hyvin, vaikka itse kisoissa puhutaankin enempi talleista! Kimin englanninkieliset kommentit on yleensä olleet aika sujuvia, se taitaa olla Suomessa tunnettu enemmän lehdistölle murahtelusta?
Mutta olihan se aika vähäsanaista poikaa silloin alkuaikoina, nyt on jo kielenkannat irronneet. Aikulaisittain tekisi kuitenkin mieleni todeta, että aiku se on jäämies :lol:

Marjukka kirjoitti:Sagapo: kertoisitko minulle anti-formulistille, että kuka se Kovalainen nyt oikein on ja mistä on kömpinyt tietoisuuteen? Näin jostain lehdestä, että joku talli havittelee tällaista uutta suomalaista, mutta onko se ajanut alempia sarjoja aiemmin, vai mistä keksitty?
ja on muutenkin tosi miellyttävä esiintyjä kamerankin edessä. Tähän asti hänellä on ollut kaksi testiä, Renaultilla ja Minardilla. Molemmat testit menivät hyvin. Minardi-tallin kuskin paikka olisi kenties lohjennut, jos Heikillä olisi ollut enemmän sponsorituloja, niitä Minardin kaltainen pikkutiimi nimittäin välttämättä tarvitsee.

Sinusta paljastuu aina uusia puolia

Oma erillinen kanava formulanystäville valtakunnanverkkoon olisi ihan hyvä juttu, kovasti niillä tuntuu katsojia riittävän...

Katten-Gustaf kirjoitti:Katos vaan. Onks maailmankirjat seonneet lopullisesti? Kimi paalulla... Jaa, no huomenna vois katsoa siihen asti, kunnes se kuitenkin valitettavasti - keskeyttää...

Fabrizio kirjoitti:Ilkeitä olette! [-X
Toivottavasti aavistuksenne eivät toteudu...![]()
![]()

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa