Vancouverin talviolympialaiset 12.2. - 28.2.2010

Ze rak sport - kaikki urheilulajit ja pelit

Valvoja: Timoteus

Re: Vancouverin talviolympialaiset 12.2. - 28.2.2010

ViestiKirjoittaja sziget » 02 Maalis 2010, 02:22

^ Jotkut tuntuvat inhoavan Ruotsia tosissaan. En tiedä, onko se synnynnäistä huumorintajun puutetta vai jotain vielä ikävämpää. Yleisesti ottaen länsinaapuri lienee silti suositumpi kuin itänaapuri muuallakin kuin viisupiireissä.

Timoteus kirjoitti:Minusta olympiajääkiekon finaali oli kaikista mahdollisista vaihtoehdoista mielenkiinnottomin. En katsonut eikä olisi voinut vähempää kiinnostaa, mitä Pohjois-Amerikan jättien derbyssä tapahtuu.

Minua hiukan kiinnosti, kun jenkkien olympiavoitosta on sentään jo 30 vuotta. Jääkiekossa suuri ja mahtava USA on sittenkin vain Kanadan pikkuveli, joten tasoitusmaali viimeisillä sekunneilla oli mainio käänne. Ensisijaisesti kannatan kyllä Venäjää ja toivon, että se esiintyy pirteämmin omissa kisoissaan. Putin ei toivo vaan vaatii.
SHAKESPEARE: You live on an island?
DREAM: I am... in my fashion... an island...
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja greece » 02 Maalis 2010, 16:35

No loppuhan nekin kisat sitte ja Suomi ei voittanu yhtään kultaa..no joku surprise :roll: No ei.. oikeesti oon kyl iha tyytyväinen Suomen mitaleihin ko Suomi on pieni maa ja kaikkee ni eihän sitä nyt voi odottaa mitään tuhatta mitalii..ja oon kans kyl happy Ruotsin menestyksestä enkä ymmärrä miten se toisia haittaa jos Ruotsi menestyy. :mitvit: ...
Mut sit taas mua niiin ärsyttää se että järjestäjät pilasivat mun suosikkien eli Jason Lamy Chappuin ja Julia Mancuson mitallimahkut :niinpa: Siis oikeesti se yhdistetyn suurmäkikisa oli ihan törkee ko niil vikoil oli niin surkeet sääolot verrattuna muihin..okei joo ulkoilmaurheilu ja kaikkee mut ei olympialaisis pitäis noin olla... :eiei: Ja sit kans siis tos naisten suurpujottelus Mancuson hyvä avauslasku keskeytettiin ja sit se pistettii laskee uudestaan joskus myöhemmin ko joku Vonn oli siel kaatunu...Ja tokal kiekal se nous sitte 18 sijalt 8 sijalle.....Ihan asiatonta ja törkeetä mitallien ryöstöä :jupinaa: :jupinaa:
greece
Lotraaja
Lotraaja

ViestiKirjoittaja gentedimare » 21 Huhti 2010, 15:40

Juan Antonio Samaranch
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutin ... id=2104795

Minulle hän oli aina "se oikea" Olympiakomitean puheenjohtaja.
En ole vieläkään tottunut Jacques Roggeen... :draamaa:
Never forget, what I did what I said
When I gave you all, my heart and soul
Morning will come and I know we'll be one
'Cause I still believe that you'll remember me
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja The_Sipi » 21 Huhti 2010, 17:23

Sama homma. Jos kysyttäisiin, en koskaan muistaisi Raggen nimeä, mutta Samaranch tulisi selkäytimistä. Levätköön rauhassa. :rip:
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Katten-Gustaf » 21 Huhti 2010, 17:27

Surullista. ;(
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja ` JussiQ ´ » 29 Huhti 2010, 12:08

Timoteus kirjoitti:Mitä vielä jääkiekkoon tulee, niin osaako joku selittää, miten ihmeessä loppuottelun tuomarivalinnat voivat olla sellaiset kuin ovat. USA:n ja Kanadan loppuottelussa on kaksi kanadalaista erotuomaria ja yksi kanadalainen linjatuomari. Varmasti puolueetonta tuomarointia luvassa. :mitvit:

Kyseessä on kuitenkin todella pitkän linjan ammattilaiset NHL:stä, joilla on vuosien saatossa kertynyt pelaajien luottamus. Kyllä tuohon oli myös USA:n joukkueen suostumus. Itse tuomaroinnissa ei ollut muistini mukaan myöskään mitään epäilyttävää.

Se on selvää, ettei tuo toimisi missään MM-kisoissa, koska niissä kisoissa kaikilla pelaajilla ei ole vastaavaa luottamussuhdetta tiettyihin tuomareihin. MM-kisoissa ei taida myöskään näitä NHL:n kokeneita tuomareita olla viheltämässä.
` JussiQ ´
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää

ViestiKirjoittaja riksa[ » 12 Kesä 2010, 13:52

virpi :parku: :vollotus:

mun lempiurheilija ei sit saanu sitä mitalia kolmeltakympiltä...kaatui, mutta ei virpi varmaan muutenkaan aikkua ois pystyny lopussa voittaan.... ja meni vielä lopettaan uransa :kups: :roll:
olin tosi surku :lohduton:

onneks on youtubessa ja muistissa kaikki viime vuosien uroteot :rakkaus:
I'm just trying to read the signals I'm receiving.
riksa[
Press
Press

Edellinen

Paluu Urheilu