Timoteus kirjoitti:Minusta olympiajääkiekon finaali oli kaikista mahdollisista vaihtoehdoista mielenkiinnottomin. En katsonut eikä olisi voinut vähempää kiinnostaa, mitä Pohjois-Amerikan jättien derbyssä tapahtuu.
Minua hiukan kiinnosti, kun jenkkien olympiavoitosta on sentään jo 30 vuotta. Jääkiekossa suuri ja mahtava USA on sittenkin vain Kanadan pikkuveli, joten tasoitusmaali viimeisillä sekunneilla oli mainio käänne. Ensisijaisesti kannatan kyllä Venäjää ja toivon, että se esiintyy pirteämmin omissa kisoissaan. Putin ei toivo vaan vaatii.

No ei.. oikeesti oon kyl iha tyytyväinen Suomen mitaleihin ko Suomi on pieni maa ja kaikkee ni eihän sitä nyt voi odottaa mitään tuhatta mitalii..ja oon kans kyl happy Ruotsin menestyksestä enkä ymmärrä miten se toisia haittaa jos Ruotsi menestyy.
...
Siis oikeesti se yhdistetyn suurmäkikisa oli ihan törkee ko niil vikoil oli niin surkeet sääolot verrattuna muihin..okei joo ulkoilmaurheilu ja kaikkee mut ei olympialaisis pitäis noin olla...
Ja sit kans siis tos naisten suurpujottelus Mancuson hyvä avauslasku keskeytettiin ja sit se pistettii laskee uudestaan joskus myöhemmin ko joku Vonn oli siel kaatunu...Ja tokal kiekal se nous sitte 18 sijalt 8 sijalle.....Ihan asiatonta ja törkeetä mitallien ryöstöä