Sillein tuntu pahalta, kun oli kattonu Anna Nicole-showta, vaikka olikin aika hömppäohjelma..Valvoja: Roope
Sillein tuntu pahalta, kun oli kattonu Anna Nicole-showta, vaikka olikin aika hömppäohjelma..

Eli heti kun Anna Nicole sai toisen lapsen, niin menettikin ensimmäisen... Varmaan kova paikka hälle.
Kai siihenkin joku syy oli olemassa
Kauhea juttu kuitenkin!

kwak kirjoitti:Daniel oli mennyt katsomaan äitiään ja juuri syntynyttä pikkusiskoaan Bahamalle, kun yllättäen kuolikin äitinsä huoneeseen sairaalaan!![]()
Eli heti kun Anna Nicole sai toisen lapsen, niin menettikin ensimmäisen... Varmaan kova paikka hälle.
HEI nyt mä oon ulkona! Siis Anna Nicole Smith on saanut lapsen, kenen kanssa? Poika on kuollut, koska ja miksi? KAUHEETA!!!! En oo kuullu Annasta mitään pitkiin aikoihin, viimeks joku vuosi sitten kun se oli laihtunut kauheesti... 

Hazel kirjoitti:Tuossa Hakasalon tapauksessa lienee jokin erehdys kuolinajasta tiedotettaessa. Mutta tosi surullisa tapauksia nuo ovat, missä menee kuukausia, ettei kukaan kaipaa.

minnie kirjoitti:Timo Sarpaneva on kuollut
6.10.2006 9:24
Arvostettu taiteilija, professori Timo Tapani Sarpaneva on kuollut. Sarpaneva kuoli tänä aamuna. Hän oli kuollessaan 79-vuotias.
Monet suomalaiset tuntevat Sarpanevan parhaiten Iittalan i-lasin suunnittelijana.
IL, STT

minnie kirjoitti:Melodia otan osaa suruun sun sukulaisen poismenossa.

. Uutisia maailmalta-paikassa. Sinne laitoin sunnuntaina viestini. Taas yksi todiste siitä, miten Venäjällä ei käytännössä vallitse sananvapaus.

Kävin tosin kuuntelemassa hänen puheitaan jossain kirjakaupassa jokunen vuosi sitten. Tekisi mieli sanoa vaikka mitä, mutta eivätköhän ne itärajan takaiset käytännöt ole muutenkin kaikkien tiedossa. Ilmeisesti niissä sikäläisissä demokratian tiedotuskeskuksissa todellakin käyvät vain aasit.

Voimia Marionille 

Mä oon järkyttynyt! Mä en oo mitään tienny tai kuullu, että Love -yhtyeen nokkahahmo Arthur Lee on kuollut 3.elokuuta 2006

Tää on mun Love:n eka vinyylilevy, jonka ostin divarista varmaan yli 15 vuotta sitten...
Forever Changes
Rest in peace Arthur

Tänään siis vietävä kynttilä muistelupaikalle. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa