Valvoja: Roope

Leirikeskuksessa oli iältään 14-19-vuotiaita nuoria. Tää maailma on niin paha paikka. Mielenkiintoista tietää, onko näillä tapahtumilla ollut yhteyttä Norjan operaatioihin Libyassa. Uutisten mukaan kyseessä olisi kuitenkin joku äärioikeistolainen.

Simulacrum kirjoitti:Tuntuu siltä että juuri tuo nuorten leiri taisi olla se pääkohde.

Kerrassaan järkyttävää. 

Suomen vuoro tulee kohta, luulemma.

Perjantai-iltana kauhistelin tuota pommi-iskua ja olin aivan varma, että muslimit ovat taas olleet asialla. Lauantaina olikin järkyttävää herätä saaren ammuskelu-uutisiin ja siihen, että tekijä olikin ihan norjalainen.
Tavallaan on lohduttavaa, kun tietää kyseessä olleen vain yhden sairaan ihmisen aiheuttama päähänpisto, mutta ei voi toisaalta olla ajattelematta, että hulluja voi olla missä tahansa. 

Ei voi muuta kuin toivoa voimia kaikille, joita tämä tapaus on koskettanut.

Callahan kirjoitti:Norjan tappaja fanitti euroviisuja.

Tuo mies on niin ihmisperC!
En kestä, että hän on käynyt ottamassa jossain studiossa viikko sitten itsestään noita kuvia, joita nyt näytetään mediassa. Siis itse ottanut itsestään nuo kuvat, jotta hän näyttäisi mahdollisimman hyvältä!
Ihan kaikki, jopa tällaiset asiat, on mietitty loppuun asti. Tuo suunnitelmallisuus on oksettavaa. Miten joku voi olla noin julma ja sairas? 

Weewa kirjoitti:Tuo suunnitelmallisuus on oksettavaa. Miten joku voi olla noin julma ja sairas?
Joskus mua hävettää, että edustan ihmisrotua, vaikka ONNEKSI maailmassa on hyvyyttäkin jäljellä.Callahan kirjoitti:Norjan tappaja fanitti euroviisuja.
Sitä paitsi ihan sama, vaikka fanitti, oli Hitlerkin eläinrakas.
romualdo kirjoitti:Vai saakohan myrkkypiikin ... ?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa