Ehanat poikabändit

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Ehanat poikabändit

Viesti Kirjoittaja Nata »

Salla muisteli toisessa ketjussa New Kids on the Blockia, mistä tulikin mieleeni kysellä, että mihinkäs poikabändiin Viisukuppilan asiakkaat ovatkaan aikoinaan olleet hurahtaneita? Ja missähän ne ovat nyt? Take Thatistakin taisi jäädä jäljelle vain Robbie Williams, jonka nuoremmat fanit eivät Taketaattia muistakaan.

Minä en ihka oikeesti ollut mihinkään, mutta pidin seinällä nyykkäreitten Dannyn kuvaa juuri siksi kun kukaan muu ei siitä tykännyt.

Ketjun nimi muutettu eltaantuneista ehaniksi yleisön pyynnöstä /bm
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Eltaantuneet poikabändit

Viesti Kirjoittaja Nata »

Ja heti tuli mieleeni sellainen bändi kuin XL-5 vai miten se kirjoitettiinkaan? Kirjeystäväni muistaa olleensa sen keikalla joillakin festareilla ja ihmetelleensä pinnallisena teininä, miten jätkät kehtasivat pomppia lavalla ilman paitaa kun ei heillä ollut lihaksia.
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Eltaantuneet poikabändit

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

HAUSKA OTSIKKO!!! ELTAANTUNEET!!....

Ilkeekö täällä mainita mistä on diggaillut.
:oops:
Nuorena kun muut pojat kuuntelivat Iron Maidenia, Twisted Sisteriä ja muita sen sortin poikabändejä, minä kuuntelin Duran Durania, Kajakoogoota ja Culture Clubia...
Sitten tulivat Yö, Dingo, Mamba, ja BOGART CO!!! :D

Vanhemmalla iällä olen ostanut pari Take That kokopitkää sekä Backstreet boys levyä. Sekä tietty XL 5 levyt. :D
Aivan ihana XL 5 balladi "Tää on mun kotini".

Ne on ne melodiat jotka ratkaisevat mistä pitää ja mistä ei. :D

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Eltaantuneet poikabändit

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

:oops: :oops: :oops:
Kuuluukohan tämä nyt edes ihan tämän otsikon alle, mutta kyllä mun elämäni eka ja vika poikabändirakkaus oli Herreys´s!!! Bestiksen kanssa päästiin oikein Jäähallin keikallekin ja hänen isänsä tuli mukaan, ettei me kymmenvuotiaat ihan villiinnytty. Ja konsertti olikin elämys -emme voineet käsittää miksi jotkut NOUSIVAT SEISOMAAN kesken konsertin. Päivittelimme sitä pitkään jälkeen päin. Ja kotiinviemisinä saimme vielä poikien nimmaritkin iiiiiihanassa kuvakortissa -IIIIK!!! Kortista sitten syynäiltiin sormenjälkiä "toi on ihan varmaan Richardin..." :oops: :oops: :oops:
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Avatar
Clara
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3116
Liittynyt: 29 Elo 2004, 19:59

Eltaantuneet poikabändit

Viesti Kirjoittaja Clara »

Hyvä biisi tuo Tää on mun kotini. Ja ihan jees oli myös XL5.

Dingo oli oman aikansa kunkku. Eka bändi, jota ois halunnu nähdä livenä. Mut eihän ne tänne käpykylään saapuneet ikinä. Mittava määrä lehtileikkeitä on edelleen tallessa Dingosta. Ja laulut osaan ulkoa ilman eri harjoitusta :wink: :wink:

Yö ja Mamba ovat jees edelleen. Ja Vielä on kesää jäljellä :lol: :lol:

Kajagoogoon Limahlilla oli paikka sänkyni yläpuolella katossa muutaman viikon. Julisteena siis. HÄVETTÄÄ :oops: :oops: :oops:
Eikös Kaijojen Too shy ollut listakärkenäkin jossain päin maailmaa :?: :?:

Avatar
Liisukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2503
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:00
Paikkakunta: Helsinki

Eltaantuneet poikabändit

Viesti Kirjoittaja Liisukka »

Ensin oli Duran Duran ja Spandau Ballet (joka oli ensimmäinen livenä näkemäni bändi), sitten tietty A-Ha, Herrey´s ja Wham - Dingoa tietenkään unohtamatta. Ja aikun Bogartin Ressu olikin sitten ihku silloin joskus. :oops:
"Onko se lintu? Onko se lentokone? Ei, se on Rezarta-halpa! " TomppaJr Live -ketjussa Albanian 2. semin aikana

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Eltaantuneet poikabändit

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Hm...

Noh, Pelle Miljoona, Eput, Hassisen Kone suomalaisista oli kovaa kamaa joskus... Nykyään ei edes Eput kolahda, on ukot sen verran eltaantuneita. (Vaikka vanha tuotanto loistavaa onkin). Juu, ja Juice! Mut voiks sitä laskea poikabändiksi Grand Slamin ajoilta? :? Bogart co, Mamba ja Yö oli loistojuttuja 80-luvulla ja niiden musaa tulee kuunneltua vieläkin... Ja se Herreyskin aikanaan, onhan niitten tuotanto oman aikansa klassikoita joita tulee kuunneltua vielä nykyäänkin...

Mutta 80-luvun teiniksi mä olen varmaan aika outo, mutta... siis HYI H......I Dingoa! Mä en ihan oikeasti koskaan tajunnut, miks kaikki pikkulikat kuolas niitten perään...

90-luvun poikabändeistä lienee mainittava Arvingarna ja Barbados... 8) (Siis, mä TODELLAKIN tunsin Barbadoksen musaa jo kauan ennen MF2000-aikoja). Take That ja NKOTB ei oikein kolahtaneet, ei ollu mua varten...
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Eltaantuneet poikabändit

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Poikabändit on niin ihanii... cheeky-smiley-033:
80-luvulla diggasin Duranduranii. Muistan meidän luokkalainen tyttö tuli vastaan kadulla, kun olin juuri tulossa levykaupasta. Hän tietenkin vaati saada nähdä mitä mulla on kassissa ja punastellen esittelin "Seven and the ragged tiger"-LP-levyä - ja siitäkös ilo syntyi. Poika, joka tykkää DD:stä! Spandau balletin pojat olivat myös komeita... Eikös Modern Talkingkin ole poikabändi - no se on ihan ykkönen.
A-han Mortenkin oli namunen, vaikka musa on paljon vakavammin otettavaa kuin poikabändien yleensä.
Uusiltakin poitsuryhmiltä löytyy vanhan sedän levyhyllystä ainakin Boyzonen, Back street boysien, Fiven, 911:n ja Westlifen levyjä... jo edellä mainittujen lisäksi (Take That oli hieno bändi). Mutta tietääkö kukaan Touché -nimistä bändiä, jonka kaikki kolme levyä multa löytyy. Biisien takanahan on Modern Talkingin Dieter Bohlen.
Ja sit on tietenkin poikabändit Bronski beat ja Communards.... :)
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Eltaantuneet poikabändit

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

NEW KIDS ON THE BLOCK!!!!!!!!!!!!!! cheeky-smiley-033: cheeky-smiley-033: cheeky-smiley-033:
Nyykkärit on kaikkien aitojen poikabändien ISÄ!!!

Tää kun ei miellä noita Beatleseitä ja Ahaita ja Bogartteja saatika nyt jotain Hassisen koneita poikabändeiksi!!!!

Joseph Mulrey McIntyre FOREVER!!!!! love-smiley-037:

Aiku tää sekos niitten konsertissa!!! cheeky-smiley-033:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Liisukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2503
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:00
Paikkakunta: Helsinki

Eltaantuneet poikabändit

Viesti Kirjoittaja Liisukka »

Minunkin on hyvin vaikea mieltää Hassisen Konetta tai Eppuja(vaikka eltaantuneita äijiä ovatkin) poikabändeiksi. Mutta ehkä sitä on niin nuori, että Eput yms. bändit ovat kuuluneet minulla ns. "äijärock -kategoriaan". :?
"Onko se lintu? Onko se lentokone? Ei, se on Rezarta-halpa! " TomppaJr Live -ketjussa Albanian 2. semin aikana

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Eltaantuneet poikabändit

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Eipä varmaan ihan poikabändeihin kuulu, mutta WHAM ja eritoten George Michael vei mun sydämen moneksi vuodeksi. Siksi kuolasin aikoinani myös sen yhden Stop-biisin viisuissa laulaneen duonkin perää(n)... :lol:

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Eltaantuneet poikabändit

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Esi/varhaisteini-iän poikabändi-innostukseni menee lähinnä tähän Culture Club- ja Kajagoogoo-osastoon, sekä Duran Duraniin. Etenkin Culture Club Kuva Mutta ei noitakaan voi oikein minun määritelmissäni poikabändeiksi sanoa, kun kuitenkin soittivat itse eivätkä vaan vääntelehtineet mikrofonien ääressä.

Kyllä mä Dingot jne. kuuntelin, mutta en ikinä päässyt sellaiselle iik, Neumann -tasolle :D Meidän luokalla oli suorastaan sota siitä, onko Dingo vai Yö ihanampi, pysyin siitä ihan mukavasti ulkopuolisena.

Myöhäis-teini-iästä tms. muistan hämärästi East17:n.

Edit: nyt meinasi ihan unohtua HERREY'S, kyllä, diggailin täysillä :mrgreen:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Westlife - Bryan, Mark, Kian, Shane ja Nicky

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Take That ja NKOTB eivät osuneet koskaan meikäläisen makuhermoon.
Jälkeenpäin olen kuunnellut Backstreet Boys -lauluja, mutta sekään ei ole ihan suosikkejani, vaikka alennuksesta parit cd:t ostinkin. :oops: Nick Carter on kuitenkin bändin ehdoton #1 :D

Myöhemmin tutustuin BOYZONE -bändiin ja heillä on muutama koskettava herkkä balladi. Täytynee muistuttaa vielä tässä samalla A1 -pojista. Ehkä innostuin eniten WESTLIFE -musasta ja heidän alkupään tuotantonsa on todella kaunista, tosin nykyisin liikaa toistoa ja rauhallisuutta. Heidän musassa pitäisi olla enemmän potkua. Brian McFaddenin lähdön jälkeen en oikein tiedä diggailenko enää Westlifea vai en. Brian oli kuitenkin bändin ilopilleri ja komistus. :roll:

7.TAIVAS onnistui julkaisemaan kaksi cd-levyä makuuni. Seuraavia en pidä POIKAbändeinä ja heidän fanituksensa jatkuu (nyt ja aina!!) koska olen uskollista tyyppiä... Pet Shop Boys, DEPECHE MODE, Sig (ihana Inkinen), Eurooppa 3,SCOOTERtietty yms.


pst. en koskaan ole pitänyt XL5 ja Dingo -musasta, enkä ole ymmärtänyt heidän fanittamistakaan! Eipä minun kaikkea tarvitsekaan ymmärtää, onneksi. :wink:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Eltaantuneet poikabändit

Viesti Kirjoittaja Violette »

Minä en ole ikinä diggaillut poikabändejä. Ala-asteella kaverini kuuntelivat Nykäreitä, Take Thatia ja East-17:iä, jonkin verran myös XL5:ttä. Lainasin kyllä joskus joitakin levyjä tutustuakseni paremmin kavereideni mielimusaan, mutta ei vain uponnut tähän tyttöön erityisemmin :?

Minun poikabändini oli Green Day 8) Aiku tää juoksi läpi kaikki Helsingin asennelevykaupat, lehtikaupat ja divarit läpi etsiessään käsiinsä kaikki Green Dayn sinkut ja lehdet, joissa oli jotakin juttua Green Daysta. Luonnollisesti tapetoin huoneeni sienät Green Dayn julisteilla (no okei, oli siellä muitakin bändejä ja laulajia kuten Offspringiä ja jossain vaiheessa DJ Boboa :oops: ) ja pukeuduin Green Day-paitaan. Harmi vain, ettei Green Daysta ollut vastaavalla tavalla fanikrääsää myynnissä kuten "oikeista" poikabändeistä ;) Green Dayn ohella fanitin innokkaasti myös Offspringia - olin todella ihastunut Offspringin laulajaankin jossain vaiheessa - ja muutamia muita amerikkalaisia punk-bändejä. The Vandals oli ainakin kova juttu :D
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Eltaantuneet poikabändit

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Muistaakos joku Worlds Apartia? Pääsin ilmaiseksi heidän konserttiinsa, kun olivat Planet Funfunissa vai mikä Fanfaari se olikaan...
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Eltaantuneet poikabändit

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Joo, mää muistan! Ne ei vaan koskaan oikein päässeet kunnolla vauhtiin sen uransa kanssa... hyviä covereita tekivät, kuten "Everlasting love". Siihenhän liittyi sitten myös Brother Beyond -poikabändin tuolloin jo hieman yli-ikäinen laulusolisti myöhemmin jäseneksi ja suosiotakin tuli vähän lisää...
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Eltaantuneet poikabändit

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Kajagoogoosta tuli mieleen, että nuorenaparina oltiin nykyisen mieheni, joka silloin vielä oli silloinen poikaystävä, paikallisessa discossa, jossa oli kaikenlaisia kisoja sinä iltana. Too shy-biisin aikana etsittiin lavalta seksikkäintä paria. Me kai sitten pussailtiin sen verran kiihkeästi, että voitettiin se kisa ja saatiin Kajagoogoon LP lahjaksi. Kaikkea sitä nuorena tekeekin..... :shock: (ai kuka sano, että vaan nuorena... :twisted: )

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Eltaantuneet poikabändit

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Onneksi meistä ei kukaan itse eltaannu, vain noi bändeissä olleet... :roll:
Hello Hi!

Avatar
Nysa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1559
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 13:23
Paikkakunta: Pielavesi

Eltaantuneet poikabändit

Viesti Kirjoittaja Nysa »

Suomalaisista tuli kuunneltua Bogartia ja konsertissakin kävin... ja isä suuttui kun otin meidän kameran ja "tuhlasin" kokonaisen filmin kun räpsin kuvia. Ulkomaisista oli se Herrey's tietysti poikabändi nro 1. :D
Hyvän olon salaisuus on löytää oma Tikrujen herkkunsa. Silloin pysyy terveenä ja vahvana. Ja kun jaksat pomppia, voit näyttää isommalta!

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Eltaantuneet poikabändit

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Hurahdin teininä täysin Take That:iin. Robbie, Mark, Jason, Gary ja Howard täyttivät päiväni silloin joskus.

Kuva

Oli leikekirjaa ja useita kirjekavereita, joiden kanssa turistiin bändistä ja musiikista. Ulkomaalaiset lehdet tilattiin ennakkoon ja kaikki mahdollinen ja mahdoton tieto ongittiin jotain kautta...

Toisaalta se on näin jälkeenpäin ajatellen ollut hirveän hyvä asia, oli vakaa harrastus, ei tullut keksittyä teininä muita tyhmyyksiä. Kaikki huipentui Helsingin konserttiin keväällä vuonna 1994 jolloin sai nähdä Take Thatin livenä.

Nythän tämä kaikki edellämainittu tuntuu suloisilta muistoilta :D

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

GREEN DAY

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Uudessa Suosikissa on iso GREEN DAY -juliste ja sinkkuarvostelun voitti ylivoimaisesti raadin (jäset: Jussi69, Olavi Uusivirta, Paula Noronen ja Juha "Juhalahti" Lahti) mielestä bändin Boulevard of Broken Dreamstyylikäs ja rauhallinen biisi.

Nyt Violette ja muut GREEN DAY -fanit kipin-kapin lähimmälle lehtipisteelle.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Eltaantuneet poikabändit

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Brother Beyond! Ooh, mikä muistijäljen raapaisu. Pitääkin kaivaa niiden älppy tallesta. Noh, miellän poikabändeiksi Take Thatin (edelleen kuuntelen...), NKOTB:n, East 17:n, Bäkkärit ja muita vastaavia poppoita (Broskin ehkäpä) ja tunnustaudun faniksi, enemmän ja vähemmän. Take That on jonkunlainen poikabändin malliesimerkki meitsin mielestä. Siihen kiteytyy sen verran paljon muisteloita, jotta!

Muita mainittuja (kuten Duran Durania etc.) fanitan edelleen kera hienoisen eltaantumisleiman mutten poikabändiksi noita tituleeraisi. Ihanimpia aarteita VHS-kokoelmassa ovat vanhat musiikkivideot, joita aika ajoin tulee katseltua.
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Eltaantuneet poikabändit

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mutku emmie enää sellainen Green Day-fani ole :lol: En ole edes juurikaan kuullut kyseisen bändin tuotantoa sitten Nimrod-levyn (1997). Nykyään kun tulee kuunneltua oikeastaan vain viisumusaa :oops:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5349
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Eltaantuneet poikabändit

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Voisiko joku selittää minulle ylipäänsä, MIKÄ ON POIKABÄNDI??? Riittääkö, että se on muusikkokokoonpano, jossa on pelkkiä miehiä, sisälsi bändi sitten laulajia, soittajia tai molempia?

Eräissä yhteyksissä olen luullut käsittäneeni, että se on mieskokoonpano, jossa kukaan ei soita mutta kaikki laulavat, esim. Kyproksen One, Venäjän Premier Ministr... ja ehkä NKOTB?? Liettuan B'Avarija myös kenties?

Mutta voiko myös selvästi soittajia sisältävä bändi, kuten vaikkapa Eput, olla poikabändi???

Kuinka paljon nimitykseen liittyy imagojuttuja? Onko poikabändin pakko olla täynnä "nuoria, söpöjä kundeja" vai voivatko ne olla toisenlaisia?

Tosiaan, selittäisikö joku minulle tämän terminologia-asian, jota olen ihmetellyt vuodesta 2002 lähtien, kun Onen kohdalla ruvettiin viisupiireissä puhumaan "poikabändeistä"!
On siinä hiiltyvä ilta, auringon rusko
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Eltaantuneet poikabändit

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Huilumies kirjoitti:Mutta voiko myös selvästi soittajia sisältävä bändi, kuten vaikkapa Eput, olla poikabändi???
:shock: KuvaEpuilla on ihan liikaa vuosia, soittimia ja karvoitusta ollakseen poikabändi. Tämän määritelmän laukaisi Eppu-asiantuntija Noposeni.
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Eltaantuneet poikabändit

Viesti Kirjoittaja Violette »

Minusta termi poikabändi on vakiintunut tarkoittamaan pop-yhtyettä, jonka kaikki jäsenet ovat söpöjä/hyvännäköisiä poikia. Musiikki on kepeää poppia romanttisilla balladeilla höystettynä ja fanit enimmäkseen nuoria tyttöjä tai naisia.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Eltaantuneet poikabändit

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

..eikä poppoo yleensä tee laulujaan itse (esim. popstars -bändit) vaan kyseessä on ennemminkin rahat pois teineiltä -bändi, joiden tuotanto on tarkasti levy-yhtiön valvomaa ja tuottamaa. Sitten kun pojat kasvavat liian isoiksi poikabändiin, ja haluavat alkaa itse tehdä musansa, poppoo hajoaa (esim. Take That, Wham!).
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Eltaantuneet poikabändit

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

ashanti kirjoitti: Take That on jonkunlainen poikabändin malliesimerkki meitsin mielestä. Siihen kiteytyy sen verran paljon muisteloita, jotta!
Kuulkaas nyt rakkaat viisufanit!!! :)
Ilman New Kids On The Blockia ei olisi Take Thatia, Backstreet Boysia sun muita Boyzonejakaan!!!

Kyllä NÄIN ON!!! :lol:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Eltaantuneet poikabändit

Viesti Kirjoittaja ashanti »

NKOTB voi ollakin kaiken hyvän alku ja juuri mutta mulle taivas aukeni vasta TT:n kohdalla.Kuva
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

B C R

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Anteeksi nyt vain, mutta ensimmäinen poikabändi oliBAY CITY ROLLERSja skottiruudut!!! Ilman sitä ei olisi NKOTB tai Take That tai BSB tms. hysteriaa varmasti koskaan tullutkaan.

Eric, Leslie, Pat, Derek ja Woody.

Voi näitä rock and roll hommia, uu-uu
ja tätä B C R pommia - uu-uu.
Oi te Beijarit, te veijarit, te tulitte taas.
Kansa kulissit kaas.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Vastaa Viestiin